user
MR.DIY - Ayer Keroh
MTC, LOT NO. 37, 39, 41, JALAN KF 3,  , Jln Kota Fesyen 1, 75450 Ayer Keroh, Malacca, Malaysia
Penampilan

Komen
Zu
Ulasan №1

Staff malam memang kurang ajar... cakap tutp 9.30pm9.10 dh bising.... sumpah xde adab!!

Sh
Ulasan №2

Kali terakhir & takkan singgah lagi.! bagi staff kedai ni...customer yg dtg ke kedai ni sgt mengganggu mereka...soo layanan mereka terhadap customer sangat teruk!!! terutama cashier..

fa
Ulasan №3

Tak boleh masuk,jika isteri disisi... 😂

th
Ulasan №4

Cashier laki sangat2 biadap. Manager tolong tukar cashier yang peramah sikit

Ro
Ulasan №5

Banyak pilihan. yang penting, ahad pun buka.

Su
Ulasan №6

Perkerja sana peramah walaupun sentiasa busy...

Sa
Ulasan №7

Harga okbanyak barang, bersih dan perkhidmatan yang disediakan baik

Az
Ulasan №8

Ada 2 tingkat, dan barang tersusun rapi

Mu
Ulasan №9

Tempat utk dapatkan keperluan kering seperti barang pertukangan,keperluan kanak kanak dan lain lain.

IR
Ulasan №10

Macam2 ada...jom ke DIY

Fa
Ulasan №11

Banyal baramg keperluan rumah and harga yg sngt rendah

Za
Ulasan №12

Barang murah2. Best

hj
Ulasan №13

Mudah mencari apa yg kita hendak...👍

Em
Ulasan №14

Mrdiy .. xda apa nak komen

Mr
Ulasan №15

Seberang jalan hadapan mydin mitc

Kh
Ulasan №16

Stok barang berkurangan.

Ma
Ulasan №17

Terbaik.

Ha
Ulasan №18

Banyak alatan dan perkakas rumah boleh didapati di sini. Tetapi jangan sekali-kali membeli peralatan elektrik dari kedai ini atau anda mungkin terkena renjatan elektrik. Kedai ini mengimport segala-galanya dari china dan menjenamakan semula.

nO
Ulasan №19

Diy membuat arah hipang. Kini makanan ini telah mula dijual. Alat semakin kurang pilihan. Hmm

Hi
Ulasan №20

Kakitangan ramah, semuanya disusun dengan baik tetapi tempat letak kereta boleh menjadi masalah melainkan anda menunggang motosikal

MO
Ulasan №21

Mudah meletak kereta anda. Pelbagai pilihan, kedai makan begitu dekat. Mydin juga dekat sana.

Mo
Ulasan №22

Apa-apa jenis pilihan yang boleh kita beli di sini. Ini adalah kedai terbaik yang kami ada di sini.

Ma
Ulasan №23

Alhamdulillah..MR DIY telah memulakan perniagaannya di kawasan MITC .. Saya dapat dengan mudah memenuhi keperluan saya tanpa perlu memandu ke Aeon Ayer Keroh.Barang-barangnya disusun dengan baik dan senang dicari. Harganya juga tidak terlalu mahal untuk dibeli.

Ya
Ulasan №24

Kedai 2 tingkat. Banyak sangat barang 👍😊

Fi
Ulasan №25

Sebilangan besar barang dijual di sana. Berhati-hatilah dengan pihak pengurusan untuk membuka lebih banyak kaunter pembayaran terutama pada hujung minggu. Oleh itu, orang ramai datang untuk membeli sesuatu dan melihat di kaunter. Lagi pula 5 bintang untuk budak lelaki di pintu ✌️

SD
Ulasan №26

Kedai bagus

Am
Ulasan №27

Terdapat pelbagai jenis

nu
Ulasan №28

Perkhidmatan yang paling teruk dari kakitangan. Saya meminta untuk menukar barang, tidak mengapa sekiranya kakitangan hanya memberitahu bahawa item itu tidak boleh diubah. malangnya mereka membuka item saya yang belum saya buka dan selepas itu beritahu saya item itu tidak boleh diubah. Saya sangat kecewa.

AJ
Ulasan №29

Juruwang terburuk ... jangan pernah tersenyum sama sekali..Dan terima kasih tidak terhingga kepada pelanggan..ECO datang ke hadapan anda..Jika seperti ini perkhidmatan anda ... Boleh bungkus balik loh ..

Ha
Ulasan №30

Kakitangan tidak mesra..buruk sikap

Mu
Ulasan №31

Alat dan semburan kereta , Sangat menjimatkan

Am
Ulasan №32

Sikap buruk kakitangan, tidak menghormati pelanggan...

Je
Ulasan №33

Nilai yang baik untuk wang tetapi jangan berharap dapat menemui semuanya di sini

Re
Ulasan №34

👌

Ra
Ulasan №35

Satu lagi gerai MRDIY di Melaka menjual pelbagai produk penambahbaikan rumah dengan harga yang berpatutan.

Fa
Ulasan №36

Tempat yang baikAnda boleh mendapatkan apa yang anda mahukan di sini untuk kediaman

Ta
Ulasan №37

Orang yang sangat baik

Mo
Ulasan №38

Pusat membeli-belah berdekatan Mydin, kedai makan dan bank. Kawasan 1 hentian untuk membeli-belah

Az
Ulasan №39

Pelbagai jenis produk. Suka sangat. , 👍👍

Ra
Ulasan №40

Hebat!

Dz
Ulasan №41

Tempat terbaik untuk membeli alat

AK
Ulasan №42

Terbaik

Ac
Ulasan №43

Ya ok

Na
Ulasan №44

Tempat di mana anda ingin mencari barangan murah. Everthing boleh didapati di sini.

Kh
Ulasan №45

Hebat

In
Ulasan №46

2 tingkat, jangan ketinggalan :)

No
Ulasan №47

Semua dalam satu tempat untuk semua jenis barangan isi rumah

na
Ulasan №48

Hebat

Li
Ulasan №49

Kakitangan yang ramah dan lokasi yang baik

No
Ulasan №50

Begitu banyak barang murah di sini

Mu
Ulasan №51

Barang-barang besar dengan harga yang berpatutan ..

Ka
Ulasan №52

Boleh tahan

Ka
Ulasan №53

Agak melengkapkan yang terbaik masih di kipmart

Mo
Ulasan №54

Tidak banyak perkara

ja
Ulasan №55

Okey. Kira stok yang bagus

NO
Ulasan №56

Lebih banyak pilihan dengan harga yang lebih rendah

Om
Ulasan №57

Trbaikkk

Ch
Ulasan №58

Mudah kedai pembaikan rumah

No
Ulasan №59

Tempat yang baik untuk membeli keperluan

Fa
Ulasan №60

Baru, gembira & dekat

Le
Ulasan №61

Gooooood

Ma
Ulasan №62

Baik

mo
Ulasan №63

Hobi anda bermula dari DIY .. kata

Mo
Ulasan №64

Kedai perkakasan yang terbaik

ei
Ulasan №65

Mudah berbelanja

Mu
Ulasan №66

Besttt

ai
Ulasan №67

Baik

Az
Ulasan №68

Vg

Bi
Ulasan №69

Semua ada dalam ni.

Ma
Ulasan №70

Cukup ok

Ik
Ulasan №71

Baik

Ro
Ulasan №72

Pelbagai!

Ma
Ulasan №73

Murah dan senang

Mi
Ulasan №74

Baik

Re
Ulasan №75

Tawaran yang baik

mo
Ulasan №76

Perkakasan dan peralatan.

Mu
Ulasan №77

Baik

Za
Ulasan №78

Baik

Az
Ulasan №79

Perkakasan

ri
Ulasan №80

Tempat yang cantik

Maklumat
9 Gambar
80 Komen
4 Penarafan
  • Alamat:MTC, LOT NO. 37, 39, 41, JALAN KF 3,  , Jln Kota Fesyen 1, 75450 Ayer Keroh, Malacca, Malaysia
  • Tapak:https://www.mrdiy.com/
  • Telefon:+60 3-8961 1338
Kategori
  • Kedai Penambahbaikan Kediaman
  • Gedung Perkakasan
Jam bekerja
  • Isnin:10:00PG–10:00PTG
  • Selasa:10:00PG–10:00PTG
  • Hari Rabu:10:00PG–10:00PTG
  • Khamis:10:00PG–10:00PTG
  • Jumaat:10:00PG–10:00PTG
  • Sabtu:10:00PG–10:00PTG
  • Ahad:
Pilihan perkhidmatan
  • Beli-belah dalam kedai:Ya
Organisasi yang serupa