Malam punya cashier shell xde customer service langsung,orang tua.happen pada pukul 11.15pm tuesday. Muka senyum lar sikit harap2 u akan baca statement saya terima kasih.
Cashier service tidak memuaskan ,system ade problem dan menyalahkan customer ,sikap teruk
Staff mesra..
Mengadu: -1. Kakitangan Kanan tidak ramah (shift malam)2. Tanda tidak jelas untuk masalah pam.Mohon reaksiDihantar untuk latihan CR
Shell adalah stesen minyak yang paling kerap saya kunjungi
Tempat untuk mengisi petrol jika kereta anda rendah pada bahan api!
Stesen minyak yang luas
Stesen minyak besar.
Stesen minyak biasa
Di sebelah petronas
Kakitangan yang mesra