user
Anjung Selera
No. 2524, Fasa II, Kampung Assyakirin, 97000, Bintulu, Sarawak, Malaysia
Penampilan

Komen
ma
Ulasan №1

Sedap tapi lambat sikit nak sampai

Ra
Ulasan №2

Menyediakan bermacam macam lauk dan makanan laut.

Wa
Ulasan №3

Bolehlah utk santai. Tapi sukar utk parking.

ar
Ulasan №4

Hari ni xdpt mkn midin,,kne repeat lagi

wa
Ulasan №5

Tempat makan sedap. Kalau order masakan panas lambat sikit sampai sebab pelanggan ramai sgt. Tp kalau nk cepat, ada pilihan boleh order nasi kukus kalau haritu ramai orang. 😁

To
Ulasan №6

Pernah sekali je pergi..waktu malam..restoran yg selesa..dan pelbagai menu..kalau x silap..de sate juge disitu..dan menu2 berasaskn kambing..serta mee kolok sarawak juge antra menu utama..yg pastinya harga sgt murah..terkejut juge..sbb sy ni berasal dr semenanjung..jd pertama kali ke bintulu n mkn disini..Cuma utk mklumn awal..order kena tulis sendiri tau..he2..

Na
Ulasan №7

Boleh buat banyak aneka pilihan makanan

Ah
Ulasan №8

Suka Sup Ketam Di Sini, Nang Nyaman Sikda Lawan.

Ha
Ulasan №9

Besttttttt mi hokkien dgn nasi goreng kampong

Ra
Ulasan №10

Berbagai makanan menu yg ada. Yg berbaik sangat murah.

Si
Ulasan №11

Berbaloi Rm35?

Mo
Ulasan №12

Pilihan makanan yg sedap

Za
Ulasan №13

Tasty food especially siakap 3 Rasa, le medin and sotong masak pedas.

ar
Ulasan №14

Nasi kukus special.

Ra
Ulasan №15

Sedap makanan kat sini

Mj
Ulasan №16

Semua jenis juadah makanan ada disana,gerenti barpuas hati.

am
Ulasan №17

Aku datang sebab ada kedai cik din.kalau tutup aku tak pergi.

Sw
Ulasan №18

Makanan yang sedap dan segar.sangat puas hati.

Sh
Ulasan №19

Love their Midin Goreng Belacan and Siakap Steam Halia..

KH
Ulasan №20

Nasi Kukus special sedap.. tomyam is a turn down...

MA
Ulasan №21

Nasi kerabu kambing & nasi goreng sotong bakar 👍👍👍

Ri
Ulasan №22

Nasi kerabu and satay kambing must try!

fa
Ulasan №23

Makanan sedap

Ra
Ulasan №24

Tempat makan yang selesa dan ala-ala kampung.

Am
Ulasan №25

Nasi kerabu dan nasi ayam terbaik di Bintulu

Ra
Ulasan №26

Best nasi kerabu in town...

As
Ulasan №27

Makanan yg sedap dan kepantasan menghidang.

Ab
Ulasan №28

Makanan sedap, sentiasa ramai pelanggan.

ad
Ulasan №29

Ok juga

Sa
Ulasan №30

Nasi kerabu paling best...

Ra
Ulasan №31

Tempat yg sesuai n murah

ej
Ulasan №32

Nasi kerabu rm5 sedap

Ni
Ulasan №33

Nasi kerabu was nice

Am
Ulasan №34

Ayam penyet sedap

Ja
Ulasan №35

Tak banyak choice

ab
Ulasan №36

Parking susah sikit

Ke
Ulasan №37

Nasi kerabu must go

Mu
Ulasan №38

Sangat mengesan kan

Um
Ulasan №39

Sebuah kedai makan yang sangat memuaskan dan harga barang makan berpatutan.sangat berpuas hati

Aw
Ulasan №40

Terbaik

Ai
Ulasan №41

Banyak pilihan makanan

Sh
Ulasan №42

Bolh tahan

FA
Ulasan №43

Restoran paling popular

No
Ulasan №44

Tomyam kedey usu sedappp

Re
Ulasan №45

Pelayan lembab

Fa
Ulasan №46

Sedap

qi
Ulasan №47

Terbaik... 😊

Co
Ulasan №48

Makanan ok

Aa
Ulasan №49

Ikan bakar

Ni
Ulasan №50

Nasi goreng

Mu
Ulasan №51

Makan sedap...

Ro
Ulasan №52

Ada ruang untuk penambahbaikan....perkhidmatan dan masa menunggu agak cepat...kualiti makanan ok ok...

kN
Ulasan №53

Sebilangan besar makanan yang disajikan di sini boleh dikatakan enak dan melebihi rasa rata-rata dari restoran lain di sekitar sini.Dengan berbagai pilihan dari makanan laut hingga goreng2 masakan panas, hingga selera pantai timur seperti nasi kerabu, semua hidangan disajikan dengan enak dan tepat waktu.Tempat yang cukup, akses mudah untuk kerusi roda, susun atur yang mudah, tempat makan pondok khas, menjadikan tempat ini sangat sesuai untuk keluarga. Dan juga untuk perjumpaan besar makan2 dengan rakan dan keluarga.Tidak lupa, di sini juga terdapat kedai sate.

Jo
Ulasan №54

Secara peribadi saya tidak suka lokasi. Ia terletak di sebelah jalan utama yang agak berbahaya untuk meletakkan kereta anda di tepi jalan. Tidak ada tempat letak kereta. Seluruh kawasan adalah seperti reka bentuk rumah Melayu tradisional dengan cahaya yang suram. Makanan ok. Tetapi tidak banyak pilihan.

Li
Ulasan №55

Saya masih tertanya-tanya mengapa begitu banyak orang datang ke sini untuk makan. Makanannya pelik. Kami memesan daging sapi dan ayam Satay, rasanya masin. Memesan Nasi ayam goreng kunyit, makanannya datang, rupanya berbeza dengan yang kami ada di malaysia barat. 😂😂😂😂. Mereka dihidangkan dengan sos cili dan mayonis ???Tempatnya gelap sehingga ada nyamuk yang menggigit kaki saya. Kemudian kami terpaksa menukar jadual.

Zu
Ulasan №56

Persekitaran terbuka dengan bumbung di atas kepalaku.. angin bertiup pada waktu petang dan aku menikmati sendiri promosi untuk 2 promosi. Terdapat banyak pilihan makanan dan minuman!Sayang sekali saya di sini hanya selama 2 hari boleh memberikan sedikit ulasan mengenai makanan mereka..SUDAH MENYUKAI!

Ab
Ulasan №57

Makanan bagus. makanan sampai dengan cepat.

Da
Ulasan №58

Boleh tahan

Ad
Ulasan №59

Kebanyakan makanan adalah ok,Kecuali untuk mee hailam, yang kami rasakan sangat masin dan penuh dengan kicapTiada tempat letak kereta yang betul juga menjadi kebimbangan utama.

Aw
Ulasan №60

Lobster telur masin yang luar biasa. Tenggiri umai mereka juga sangat baik. Kali pertama saya, pasti tidak akan menjadi yang terakhir saya

Ai
Ulasan №61

Tempat yang bagus untuk makan makanan laut segar. Kadang-kadang mempunyai hiburan secara langsung. Akan selalu makan di sini ketika di kota kinabalu sabah.

zu
Ulasan №62

Servis lambat dekat sejam nak tunggu makanan sampai

Ph
Ulasan №63

Banyak jenis masakan Melayu. Mencuba Nasi Kerabu dan sama sekali tidak kecewa. Akan datang ke sini lagi untuk mencuba hidangan lain. Jangan duduk di bahagian luar restoran. Banyak pepijat.

Dy
Ulasan №64

Persekitaran yang sejuk, tempat yang baik untuk berkumpul keluarga, makanan yang enak dan cepat.

Pr
Ulasan №65

Memesan Nasi Kerabu dan hanya tiba setelah setengah jam dan peringatan. Nasi Kerabu tidak apa-apa - ayam nampaknya digoreng berulang kali.Alam sekitar baik-baik saja, tetapi banyak nyamuk setelah malam.Banyak penunggang Foodpanda, yang mungkin menjelaskan penantian yang lama. Tetapi ia tidak boleh dijadikan alasan.

My
Ulasan №66

Ia mesti pergi jika anda merancang untuk melawat Bintulu. Menu itu hebat, harganya patut. Mereka menawarkan shell out dengan pemilihan makanan laut segar yang baik. Mereka juga mempunyai tempat di mana anda boleh duduk di meja gaya beranda yang boleh duduk sekitar 4-6 orang. Tempat yang bagus untuk makan bersama keluarga & rakan-rakan.

Wa
Ulasan №67

Boleh makan di sini untuk orang Islam.

Aw
Ulasan №68

Saya mengarahkan. Hidangan tidak pernah sampai. Saya membayar minuman dan duduk di sana menikmati udara segar semasa perut kosong. Hari saya selesai.

Mu
Ulasan №69

Makanan di sini adalah baik tetapi anda perlu memakai seluar panjang untuk mengelakkan digigit nyamuk.

La
Ulasan №70

Lebih buruk lagi layanan, saya benar-benar menunggu satu jam ditambah hanya untuk makanan dan tidak ada seorang pun Pelayan yang membuat pesanan dari ~ dan harus menunggu juga untuk mereka tetapi lebih baik memanggil mereka sendiri.

Ma
Ulasan №71

Menunggu terlalu lama. Lebih 2 jam menunggu

Sa
Ulasan №72

Makanannya sedap !! Disyorkan

Fa
Ulasan №73

Terlalu banyak orang yang menunggu pesanan anda. Perkhidmatan perlahan. Sekiranya menggunakan lebih ramai tukang masak. Saya tidak boleh menilai tempat ini kerana saya membatalkan pesanan saya. akan cuba lagi lain kali juga mencuba makanannya.

Su
Ulasan №74

Sesak selepas 7 malam.. tidak sesuai untuk kanak-kanak kecil kerana menunggu adalah satu kemestian.. tetapi makanannya sedap

Sy
Ulasan №75

Tomyam sedikit di sisi manis, tidak cukup asli. Tidak pedas juga.

Sy
Ulasan №76

Restoran tidak dapat mengira baki stok makanan sebelum membuat pengesahan kepada pelanggan ketika memesan makanan. Menunggu hampir satu jam kemudian pelayan yang memberitahu pesanan tidak dapat dipenuhi kerana dapur kehabisan ayam.

ax
Ulasan №77

Perkhidmatan sehingga lewat. Telah menunggu selama 1 jam dan mereka baru selesai memasak hanya 1 pinggan. Dan orang yang datang lewat dilayan terlebih dahulu. Sangat kecewa .

Jo
Ulasan №78

Pesanan boleh lambat. Akhir dapur, jangan periksa bil pesanan dengan betul. Ada pesanan yang tertinggal.

G6
Ulasan №79

Makanan bagus

Nu
Ulasan №80

Makanan sedap. Persekitaran baik-baik saja..tidak terlalu kuat .. tidak terlalu senyap. Perkhidmatan yang sangat bagus

LE
Ulasan №81

Bahagian makanan terlalu kecil bro

Br
Ulasan №82

Perkhidmatannya terlalu perlahan, tempatnya sangat sesak dan jurang meja dari yang lain dan yang lain terlalu ketat menjadikan anda sukar untuk bergerak. Tidak sesuai jika anda mempunyai anak kerana ketika di meja di sebelah anda merokok anda akan jatuh sangat tidak selesa kerana jurang meja terlalu dekat

Fe
Ulasan №83

Tomyam rasanya pedas, hampir membuatkan kita batuk - cincang ayam sedikit masin😪🥘🍗

Ni
Ulasan №84

Satay Kambing yang terbaik pernah !!!

Da
Ulasan №85

Makanannya sedap! Tidak syak lagi pada masa ini, cuma ada 2 saja mungkin kena diatur lagi .. Tempat letak kenderaan Iaitu yang bahaya tepi jalan dan banyak sgt nyamok da .. Heeheh .. 😁😁

Ef
Ulasan №86

Terlalu selesa gila...

At
Ulasan №87

Tempat yang baik .. Makanan juga yang terbaik

Co
Ulasan №88

Makanannya bagus. mencintai isteri saya makan Nasi Kerabu ayam di sana. Hanya yang sangat gatal lah .. secara keseluruhannya okay

Wi
Ulasan №89

Makanannya ok tetapi sesetengah makanan tidak kelihatan sama seperti gambar (nasi kerabu dengan nasi putih). Pilihan makanan yang baik

Na
Ulasan №90

Menghidangkan Makanan yang Baik .. tetapi perkhidmatan pelanggan sangat - Sangat Buruk ..

Ab
Ulasan №91

Tempat yang bagus, senang dijumpai. Makanannya sedap.

An
Ulasan №92

Menawarkan makanan yang hebat. Mendapatkan ikan / udang / ketam segar boleh meminta mereka memasak bagaimana anda suka.

fe
Ulasan №93

Keinginan memuaskan! Disyorkan ..

Pe
Ulasan №94

Ya, ada kedai makanan di sini tetapi bau dari longkang monsun berdekatan terlalu banyak.

Ab
Ulasan №95

Lazat & berpatutan tetapi masa menunggu cukup lama, mungkin kerana banyak pelanggan ketika kami datang ..

A
Ulasan №96

Servis agak perlahan

FA
Ulasan №97

Tempat yang sangat bagus, pemandangan yang sangat bagus, makanan yang sangat baik dan minuman, menu yang sangat bagus, kakitangan yang sangat bagus tetapi tempat letak kereta tidak begitu bagus. TQ.

Kh
Ulasan №98

Menunggu makanan lambat

KH
Ulasan №99

Perkhidmatan pantas dengan makanan yang enak, perlu mengekalkan perkhidmatan mereka 😁

ro
Ulasan №100

Delicious ... But ... Sebahagian kecil makanan yang tidak sesuai dengan harga ....

Maklumat
100 Gambar
100 Komen
4 Penarafan
  • Alamat:No. 2524, Fasa II, Kampung Assyakirin, 97000, Bintulu, Sarawak, Malaysia
  • Tapak:https://m.facebook.com/pages/Anjung-Selera-Kpg-Assyakirin-Bintulu/163638697042142
  • Telefon:+60 13-844 9734
Kategori
  • Restoran
Jam bekerja
  • Isnin:5:00–8:00PTG
  • Selasa:5:00–8:00PTG
  • Hari Rabu:5:00–8:00PTG
  • Khamis:5:00–8:00PTG
  • Jumaat:5:00–8:00PTG
  • Sabtu:5:00–8:00PTG
  • Ahad:
Organisasi yang serupa
  • Fi
    FiRAZ CAFEBintulu food court, Retail shop No. A1, Lot 753, Block 31, Kemena Land District, Jln Sultan Iskandar, 97000 Bintulu, Malaysia
  • Lee GARDEN (Restaurant)87, Jln Durian Belanda 4, 97000 Bintulu, Sarawak, Malaysia
  • SB Mama RestaurantMedan Jaya Commercial Centre, 97000 Bintulu, Sarawak, Malaysia
  • MIC Food StationJalan Tun Ahmad Zaidi, Parkcity Commerce Square, 97007 Bintulu, Sarawak, Malaysia
  • cafe64, Medan Jaya Commercial Centre, 97000 Bintulu, Sarawak, Malaysia
  • Otai CornerJalan Pisang Emas, Shoplot 8, Ground Floor, Lot 177, Taman Suarah, Bintulu, 97000 Bintulu, Sarawak, Malaysia
  • Seoul ChickenKampung Sungai Plan Lot, 97000 Bintulu, Sarawak, Malaysia
  • Spring Garden CafeNo. 268, Taman Sri Dagang, Sarawak, 97000 Bintulu, Malaysia
  • Thano CafeMalaysia, Sarawak, Bintulu, 邮政编码: 97000
  • Fakhrullah Cafe 2No. 6, Junction, 28, Jln Keppel, BintuluTown District, 97000 Bintulu, Sarawak, Malaysia