Kafe jenis baru di Jerantut. Ia menawarkan pelbagai jenis teh boba.. topoyakinya cukup lazat.. cuma kekurangannya ialah mengambil masa yang lama untuk menyiapkan tempahan kami. Jika tidak, kafe ini sempurna..
Kelebihan : Teh susu Royal Whale adalah kegemaran saya. Pasti berbaloi untuk dicuba.Cons : bergema pengulas lain pada masa menunggu - memang terlalu lama untuk menyiapkan pesanan saya (saya selalu order di kaunter, jarang guna FoodPanda fyi)Dan tolong bawa balik Honey Butter Chicken Wings! BBQ itu tidak terlalu sedap dan sangat masin.
Perkhidmatan Sangat sangat perlahan, saya tidak memberi bintang kepada kakitangan...menempah hanya 2 gelas, dan ia mengambil masa hampir setengah jam!!!kesal dan marah....
Minum sedap tetapi terlalu perlahan. Ayam goreng tidak sedap, sangat masin. Perkhidmatannya normal.
Suka teh susu kristal hitam!
Kakitangan memberi respons pantas kepada pelanggan. Perkhidmatannya bagus.
Senarai tunggu lambat walaupun hanya 2 orang
Lambat