Banyak barang kalau pergi hari Sabtu tapi beratur panjang. Sila pakai facemask & cek suhu sebelum masuk. Kanak2 tidak dibenarkan sepanjang musim pkp ini, jadi sila elakkan daripada membawa anak kecil.
Pelbagai pilihan yang menawan hati. Tanpa menyangka ada dengan harga semurah itu.
Barangannya murah belaka..cuma untuk membayar barangan yg dibeli terlalu lambat kerana cuma dua kaunter wang sahaja dibuka.pelanggan terpaksa berbaris panjang.. Kaunter bayaran patut dibuka 4 kaunter.
Mostly barang banyak ada tapi banyak juga takde but its okay, murah and berbaloi
Kedai serbanika yang menjadi pilihan ramai dengan menawarkan harga yang murah dan berbaloi untuk di kunjungi oleh orang ramai
Banyak barang murah.bawa 20 myr PON banyak barang boleh shopping.
Barang bersepah , barang banyak habis , parking susah
Barang terlalu bersepah. Kotak barang merata-rata sampai menghalang laluan customer. Bakul tak disusun langsung. Pelanggan ramai tapi kaunter bukak dua je. The manager should really do something.
Kedai kecik.mungkin boleh cr tempat lebih besar
Xdop barang lahmano doh loni
Eco Shop kedai serbaneka yang menjual barangan keperluan untuk seisi keluarga. Kesemua barangan dijual dengan harga Rm2.10. Pakej ekonomi ini sangat membantu golongan pendapatan rendah untuk memperolehi barangan secara murah dan jimat.
Kedai eco jerteh memang tak yah cakap everday almost penuh customer dan barang memang banyak habis...tapi itu tempat wajib kalau pergi Bandar Jerteh..tak sah kalau tak singgah kedai eco ni
Layanan dah ok, tapi bab kaunter masih lagi failed. Untuk bayaran ewallet sepatutnya pihak eco letak tanda kat kaunter, ni bila sampai giliran aku nk byr, kaunter e wallet sebelah sana.
Barang tak ada...
Semuanya murah dan kondisi amat terbaik dan saya berpuas hati terima kasih kerana mewujudkan eco shop sebagai pasaraya yang bermakna bagi masyarakat semua 😊
Barang banyak tapi tempat sempit . Nak pilih stokin, lpstu org nk lalu lagi. Tauke kedai pun, angin tak bertempat. Layan lah customer elok². Ni tak asyik marah marah je. Tapi tu lah, prgi jugak kedao eco ni ,sbb brg murah n byk pilihan brg.
Macam kedai 2 riyal lain jugok. Masuk kemudian jadi tok kaba. Kalu bowok budok, wok demey buleh siyal, wok bisu buleh kecek. Mok ayoh pulok, keno soba banyok2, istighfar banyok sebab keda nih nnipu.. kato keda 2 riyal tapi bilo nok tubik bayar puluh2 riyal. Ado harga dok masuk akal.. pasu 2 riyal.. berus gigi sepapan pun 2 riyal.. pah ko pregnancy test kit pun ado jual.. Jago mmolek la awok demo..
Cashier counter ada 4, tapi 2 je yg buka walaupun ramai yg que nk byr.. sigh
Cari brg² keperluan
Kedai sempit..
Barang murah cuma kena pandai pilih boleh dapat jugak barangan yang berkualiti ada tahan lama..banyak barangan cuma kadang2 sesak sikit ketika proses susun barang.
Ahh.. seronok penangan kedai ni. Lagi² brg baru sampai.. syok betui🤣
Kedai berhantu. Abes semua barang rasa nak beli. Aiskrim di area parking best sangat.
Not bad la..tp aku lg byak ke kdai eco di kg Pachakan
Banyak brg keperluan blh di dapati, murah
Memenuhi setiap keperluan..tpi store agak sempit..cashier pun xmasam and rude even Tak senyum .overall memuaskan
Kedai eco kat sini besar dan luas. Barang2 yg dijual disusun dengan baik serta kemas.
Ramai sangat orang dalam satu masa
Carilah barang... Mungkin ada yg kita nak
Harga murah. Berbagai pilihan. Berbaloi membeli disini.
Tempat bermula,segempal darah@mula menjadikan aku,seorang manusia,,dan mungkin,disini jugalah aku mengembalikan jasad,,kepada maha pencipta
Macam-macam ada ! Sentiasa penuh, tu yang nak cari parking selalu susah 😂
Layanan anda tak mesra asyik bermasam muka ☺️.
Bolah laaaaa hrga rm2+ sst .dah jadi rm 2 can dulu²
Bare semua 2.10...
Ada barang betul-betul murah... Ada yang mahal...
Menjual barangan dengan harga Serendah rm2 sahaja
Harga berpatutan hanya Rm2.10 untuk satu item.
Nk jimat sila dtg sini... sesuai utk kanak2.. harga mainan rm2 jer
Mana saya tahu
Nak beli satu barang masuk nasuk keluar 5 barang 🤣
Bagus kerana barng yng berkualiti walaupn murah
Pusat beli belah dengan pelbagai pilihan
Oklah banyak jugak barang -barang...
Ok saja
Pelanggan ramai sangat... Ruang kecik
Sentiasa sesak...parkir tk cukup
Banyok barang2 utk kegunaan harian sini
Kena tambah lg kaunter bayaran.. Terlalu sesak
Kedai yang serbaneka untuk semua golongan😍😋
Staff eco jerteh peramah..brg² pun trsusun..
Sop jarak sosial x ada
Barangan dan layanan yang okey
Tgh susun brang....agak x kemas
Banyak rak kosong
Jimat bnyk bnd kt sini ad
Berbaloi2...
Semua ada barang kat sini..
Byk pilihan
My feveret place, eco-shop! 😍
Panas.. Tiada penyaman udara
Tmpt berbelanja yang berpatutan
Bolehlah
Tempat paling berhantu 😜😜😜
Ok jerr
Hari2 2ya atau 2ya hari2 huhay
Bestlh tmpt sndiri ni
Terbaik
Harga berpatutan!
Memuaskan
Kedai untuk pprt
Penoh manusia
Memuaskan
Mesra pengguna
Emm...
Memukau kan
Semua murah
Trbaik
Kmpung seberang la
Rambang mata
Tempatnya best
Selalu tiada barang, rak sentiasa kosong
2.10 ada barang yang berkualiti..
Tempat yang bagus untuk membeli semuanya dengan harga rm2.10
Kedai paling menakutkan dan pelbagai hantu. tak ada rancangan untuk beli, tiba-tiba habiskan almodt rm100. pengalaman membeli-belah yang bagus. rasa seperti orang kaya. suka
Perkara yang baik. Majoriti benda plastik yang boleh anda dapati di sini. Tetapi selalu sesak dengan ppl. Buat cara ur menjadi lamban n sukar untuk mencapai satu lagi. Terdapat hanya 2 kaunter dibuka. Perlu untuk masa yang lama
Saya berpuas hati ... dapat memberi bintang 4 ... teruskan perkhidmatan yang baik
Tempat yang baik untuk mendapatkan keperluan asas dan sokongan anda, tetapi ruang yang sangat padat dan tertentu tidak teratur
Suka sangat
Ia kedai RM2.10 di kejiranan saya!Kedai ECO adalah jenama harian untuk setiap isi rumah di Malaysia.Apa yang anda perlu ketahui tentang tempat ini bukan sahaja harga, tetapi idea di sebalik jenama, menjadikan kehidupan anda lebih mudah.Anda akan terkejut dengan hanya RM2.10, anda boleh membeli lebih banyak daripada apa yang anda harapkan.
Pelbagai item dengan harga berpatutan .. jangan harapkan kualiti tinggi ya !!
Ini adalah tempat di mana saya dapat mencari barang murah dengan kualiti yang baik. Saya gemar membeli handsock yang harganya lebih murah yang saya beli.
Jimat duit akhirnya untuk dobi, pinggan mangkuk dan tisu
Begitu banyak perkara dengan pelbagai pilihan untuk membeli dengan harga yang sangat berpatutan.
Pada harga yang berpatutan dan segala-galanya dengan harga yang sama. Ekonomi dan barangan menjual di sini adalah berkualiti
Semuanya baik-baik saja, sama seperti kedai Eco lain, tetapi di sini terdapat sedikit panas.
Tunai tanpa etika kerja. Sembang dengan rakan sekerja semasa di kaunter dengan pelanggan. Secara tidak sengaja memberikan perubahan yang salah dan perlu dikira semula. Menyebabkan pelanggan lain menunggu lebih lama.