user
7 Spice
G-01, Block 5, Jalan Bertingkat Skudai, Danga Bay, 80200 Johor Bahru, Johor, Malaysia
Penampilan
7 Spice
Komen
ji
Ulasan №1

The food is good.. Tapi bile orang makan, pelayan jangan la tengok aje.. Kurang selesa 😂😂😂😂

Ay
Ulasan №2

Bolehlah feeling2 nak merasa makanan dari India

Ka
Ulasan №3

Nice Indian Food option in Danga bay , Johor bharu

Mo
Ulasan №4

Sedap semuanyer

Mo
Ulasan №5

Saya boleh katakan makanan di sini PADU PADU PADU.👍👍👍

Su
Ulasan №6

Boleh la

Jo
Ulasan №7

Best Indian food in Johor Bharu

Zu
Ulasan №8

Terbaik

BB
Ulasan №9

Ok jugak sini

Sy
Ulasan №10

Makan tak sedap

Ak
Ulasan №11

Kedai makan khas

Is
Ulasan №12

Restoran India Fine Dining Terbaik di bar JB tiada. Kami sering datang ke sini apabila kami menghiburkan pihak berkepentingan kami, atau makan malam bersama keluarga. Restoran ini bersih, perkhidmatannya pantas dan kru mereka secara amnya mesra.Biasanya makanan yang kami order ialah Gobi Mancurian (mesti order!), Butter Chicken Masala, Palak Paneer dengan roti Naan. Jika lebih ramai, kari kepala ikan mereka juga sedap - tetapi hanya pesan ini jika ada 4 orang atau lebih kerana saiznya agak besar. Sebagai pembuka selera, cendawan 65 mereka juga merupakan pilihan yang bagus.Kad kredit diterima - harga tinggi.

Je
Ulasan №13

Salah satu santapan India terbaik yang pernah saya cuba. Daging kambingnya sedap dan kepala ikan kari pun sedap. Persekitaran yang bagus dan perkhidmatannya okay.

ha
Ulasan №14

Tempat kegemaran saya untuk masakan India.. Saya akan sentiasa kembali untuk Naan dan Tandoori mereka.. Tempat yang sangat selesa untuk makan malam.. Harga dari segi harga berpatutan berdasarkan pengalaman dine in yang anda perolehi.. (tolong jangan bandingkan dengan restoran Mamak) secara keseluruhan, ini adalah tempat saya pergi apabila saya mengidam Naan dan Tandoori..

Ly
Ulasan №15

Makanannya enak dan saya diberi pilihan untuk menggunakan pinggan atau daun pisang. Harga berpatutan dan selesa. Paling sesuai untuk membuat tempahan jika untuk kumpulan besar, restoran ini cepat penuh semasa waktu makan malam. Kod pakaian: kasual. Pilihan menu yang besar dan pasukan perkhidmatan yang hebat.

RU
Ulasan №16

Bagi orang awam dalam makanan India seperti saya, ia menjadi amat sukar untuk mengatasi kebimbangan mencuba sesuatu, kerana rempah ratus dan perisanya sangat eksotik. Tempat ini menjadikan makanan India begitu menggoda sehinggakan anda TIADA JALAN selain makan segala-galanya!Saiz bahagian yang baik, perkhidmatan yang baik, makanan yang SUPERB.Sekarang saya lapar lagi!

pi
Ulasan №17

Suasananya bagus. Makanan memang sedap. Mungkin orang akan rasa ia agak mahal tetapi semuanya berbaloi. Bahagian makanan dan rasa makanan sangat sedap. Kari ikan dan pulicha keerai kadayal memang sedap. Tidak sabar untuk kembali ke sini lagi.

Zi
Ulasan №18

Persekitaran dan suasana yang sangat baik. Ini adalah kali pertama saya menjamu selera di restoran dan pelayan memberi cadangan hidangan mereka yang paling popular. Saya dan rakan saya telah mencuba Garlic Naan dan Butter Chicken, yang keduanya sangat sedap. Kuah ayam mentega kaya dan menyelerakan. Selamat makan malam.

Mo
Ulasan №19

Makanan sedap macam biasa..mahal tapi datang dengan persekitaran...

Az
Ulasan №20

Restoran indian terbaik yang pernah saya ke. Ketika saya masuk, saya sudah dapat mencium aroma makanan itu. Kari itu lazat dan lazat. Perkhidmatan cepat, kakitangan juga ramah. Juga suka suasana dan suasana restoran. Selesa dan ramah. Pasti akan datang lagi untuk lebih.

Ha
Ulasan №21

Salah satu makanan India terbaik di malaysia. Semua hidangan yang saya cuba dan merasai, adalah hebat ...Kuah keju cendawan memberi saya drool.Madurai ikan kari tidak dapat dinafikan.Kopi itu, sememangnya luar biasa. Tidak boleh mengatakan tidak kepadanya.Walau bagaimanapun, harganya sangat curam. Bersedia untuk menghabiskan sekurang-kurangnya rm100. Tetapi ia berbaloi.Saya juga mendengar Johor Royal juga kadang-kadang baik-baik saja di sini. 🤩🤩

Pa
Ulasan №22

Makanan dan perkhidmatan yang hebat. Suasana yang hebat dan bersih. Belanjawan di sisi tinggi tetapi tidak terlalu buruk. Berharga RM100 ++ untuk item di bawah.

Aj
Ulasan №23

Ini adalah tempat terbaik untuk makan makanan India Selatan dan Utara yang asli dalam suasana yang indah. Pelayan sangat prihatin dan akan menerangkan dan mengesyorkan hidangan mengikut tahap Rempah anda.

As
Ulasan №24

Suka kari kepala ikan dan ayam palak mereka! Walaupun harganya mahal tetapi makanannya enak

Da
Ulasan №25

Tempat yang sangat bagus dan bagus. Tiada tempahan diperlukan. Tiada giliran ketika kami tiba. Tempat ini hebat. Ia seperti tempat makan yang baik untuk makanan India. Pelayan dan pelayan semuanya memakai baju formal dan seluar, seperti seluar panjang yang tinggi. Suasana hebat, tetapi makanan memerlukan lebih banyak penambahbaikan. Keseluruhan tempat ini patut dikunjungi. Kami hanya membayar kurang daripada Rm80 untuk 2pax.

Ed
Ulasan №26

Saya telah diperkenalkan untuk mencuba restoran ini, tetapi yang mengecewakan saya ia tidak memenuhi ulasan 4 bintangnya. Secara keseluruhannya, makanannya sama ada terlalu manis atau terlalu masin, malah papadum rasanya berbeza dan tidak ada keju untuk naan keju bawang putih yang dihidangkan sejuk. Alangkah ruginya kuota untuk hari ini.

Sh
Ulasan №27

Saya memesan dalam talian dan saya mendapat KERACUNAN MAKANAN. Ini tidak boleh diterima. Saya jatuh sakit selama 4 hari dengan cirit-birit dan muntah.Tidak pernah sakit ini selepas makan dari restoran sebelum ini

pr
Ulasan №28

Kami mempunyai pengalaman yang sangat baik di sini sejak Julai 2017 sehingga kini dec 2021. Salah satu restoran kegemaran kami. Sesuai untuk keluarga dengan anak-anak, perhimpunan syarikat, perayaan parti dengan kualiti makanan dan perkhidmatan yang baik. Minggu depan kami akan menghantar kakitangan kami untuk makan malam yang indah bersama keluarga mereka di sini.Kami pernah ke restoran India lain dari Malaysia, Indonesia, Vietnam, dan Singapura tetapi 7 rempah tidak pernah mengecewakan kami. Setiap menu memberi kami kepuasan dan menepati citarasa kami (melayu&irani). Sangat disyorkan! anda tidak akan menyesal terutamanya jika anda membawa tetamu istimewa anda ke sini.

Pr
Ulasan №29

Mungkin makanan India yang terbaik yang pernah saya rasakan dan saya juga boleh menambah bahawa perkhidmatan itu tidak sempurna. Lassi benar-benar menyegarkan dan seimbang. Ayam mentega, OMG, ayam mentega adalah syurga !! Sama seperti paneer, semua hidangan yang sangat baik. Kari domba itu bagus dan berkhasiat tetapi sedikit di sisi masin tetapi secara keseluruhannya perkara kecil apabila sisa makanan itu baik.

cj
Ulasan №30

Salah satu masakan India Utara terbaik yang pernah saya ada. Kari ikan tandatangan mereka sangat baik, jauh lebih baik daripada kari ikan biasa di luar sana.

Za
Ulasan №31

Suasana sangat baik dan kondusif untuk malam yang aman dengan keluarga. Hidangan yang dihidangkan sejati dengan rasa India tanpa memasak campuran-dan-mash yang biasa untuk melayani hidangan palat Semua !!Makanan yang lazat disediakan dalam masa yang cepat dan disajikan dengan baik. Kakitangan dari pelbagai etnik berkumpul untuk melayani hidangan India yang benar-benar boleh dibandingkan dengan mana-mana restoran India kembali di India !!

Ch
Ulasan №32

Datang ke sini pada hari Jumaat yang baik dan terkejut melihat tempat itu masih penuh walaupun sudah terlambat. Belum lagi di sini tetapi mereka telah mengubah seluruh tempat ke restoran yang mewah> jadi harganya juga;)Khidmat pelanggan adalah baik dan anda dapat melihat mereka melakukan beberapa usaha dalam melatih kakitangan dan mengikuti SOP tertentu. Satu-satunya aspek yang kurang mungkin adalah kemahiran komunikasi mereka tetapi itu bukan masalah besar bagi saya.Makanan datang dengan cepat. Telah tandoori platter yang mempunyai sedikit segalanya, kari ikan, ayam cheesy, kembang kol goreng dan kacang (tidak ingat namanya).Mempunyai pengalaman hebat tetapi harganya mahal. Sekiranya anda ingin menikmati pengalaman bersantap yang baik di India, inilah tempatnya tetapi jika anda ingin sesuatu yang murah anda mungkin mahu mengelak dari sini.Keseluruhan 4/5 ⭐

No
Ulasan №33

Tiba sebelum jam 7 malam untuk makan malam dan mendapati 7 rempah adalah tempat yang selesa. Tidak lama selepas makan malam dihidangkan tempat itu penuh sesak. Jika anda suka masakan India ini adalah tempat untuk dinikmati.

та
Ulasan №34

Makanan yang luar biasa, suasana yang baik, perkhidmatan yang baik, hidangan domba sangat baik. Tempat makan yang sangat disyorkan

iq
Ulasan №35

Kari kepala ikan sedapTetapi agak mahal

ni
Ulasan №36

Makanan dan suasana terbaik untuk restoran masakan India di Johor baru. Diubahsuai dengan baik dan telah diubah untuk memberikan pengalaman makan yang enak. Menu makanan menawarkan pelbagai jenis untuk vegan dan juga penggemar daging. Hidangan khas India dari pelbagai wilayah di India ditawarkan dengan rasa yang asli. Pasti restoran untuk banyak kesempatan.

Ab
Ulasan №37

Saya mencuba biryani kambing, minyak sapi panggang ayam dan lassi mangga.Mango lasi : 8/10Biryani : 3/10Ayam ghee roast : 1/10 ( Hidangan ini dari kampung halaman saya dan apa yang mereka sajikan di sini bukanlah sesuatu yang berdekatan dengan hidangan sebenar)Sila semak resipi anda!Bil ialah RM 78!Secara keseluruhannya, saya rasa tempat ini tidak berbaloi untuk digembar-gemburkan. 2/10Saya akan mencadangkan Spice Kitchen, Bukit Indah, ke tempat ini BILA-BILA MASA !

Lo
Ulasan №38

Ayam & briyani kambing sedap. Mangga lassi 100% 😍😍😍😍

We
Ulasan №39

Kami telah ke 7 Spice untuk sarapan, makan tengah hari atau makan malam. Restoran ini menawarkan pelbagai jenis hidangan India. Anda pasti suka ikan, ayam atau daging kambing yang dimasak dengan kari masala tradisional atau sos bawang putih. Pinggan sarapan sangat digalakkan.

北原
Ulasan №40

India yang diluluskan, restoran India asli yang dicipta oleh chef India. Bukan sahaja kari, tetapi juga beras dan sayuran, terdapat banyak jenis dan saya terkejut. Kami mengarahkan beras jinten, tetapi rasa rempah yang menyegarkan sepadan dengan apa-apa kari. Sangat menyenangkan untuk berkongsi dengan sebilangan besar orang.

Nu
Ulasan №41

Perkhidmatan yang baik .. Pelayan Chandra sebenarnya adalah seorang Muslim Indonesia yang mengesyorkan kita untuk mengambil Gobi Manchurian dan bukannya bhendi 65 kerana dia mengatakan bhendi sudah berada di dalam kepala kari ikan .. Dan dia juga mengesyorkan untuk mengambil beras Basmathi dan bukannya beras steam kerana ia pergi dan rasa lebih baik dengan kari .. Yummy ....

Bl
Ulasan №42

Rasa makanan India yang luar biasa dibuat dengan layanan yang baik, harga berada di tahap tinggi. Terletak di rumah kedai yang agak terbengkalai dan pada waktu malam ia tidak diterangi cahaya, berhati-hatilah ketika keluar dari kereta anda kerana tidak ada lampu jalan di sini.

Az
Ulasan №43

Restoran ini mempunyai suasana makan yang hebat. Saya percaya tempat ini menjadi salah satu yang terbaik, jika bukan restoran makanan indian terbaik di Johor Bahru. Harga berpatutan untuk makanan, perkhidmatan dan pengalaman yang anda dapatkan

Ka
Ulasan №44

Persekitaran yang bagus, makanan enak dan harga juga sesuai. Puas ... pasti akan pergi lagi

Pa
Ulasan №45

Makanan dan suasana yang sangat baik dengan kakitangan yang sopan.Untuk pelanggan: sila pastikan tahap rempah anda sebelum membuat pesanan. Kami memesan Nan Stuffed Vegetable dan ternyata sangat pedas (nan itu sendiri). Saya rasa terlalu sejuk daripada sayur-sayuran.Perkara yang baik adalah suasana yang baik dan kakitangan membantu memberi nasihat mengenai makanan anda.

Pr
Ulasan №46

Makanan mereka biasa sedap dan layanan juga enak. Walau bagaimanapun, dalam beberapa pesanan baru-baru ini, saya mempunyai pengalaman buruk. Setelah mereka menyerahkan pesanan orang lain yang sama sekali berbeza. Dan setelah mereka menghantar barang yang sama sekali berbeza dari yang saya minta. Bolehkah anda mengelirukan Methi-Matar dengan Veg Kashmir?

Ki
Ulasan №47

Agak kecewa dengan makanan. Masala lada udang sangat masin. Nasi kukus dihidangkan sejuk. Jadi dipanggil jus tembikai secara literal adalah air (tiada rasa).Gobi manchurian dan ayam chettinadu adalah ok (3/5).Elakkan pergi pada hari Ahad kerana sangat ramai.

Ku
Ulasan №48

Selalunya, masakannya sedap. Namun, kadangkala rempah ratus yang digunakan mengambil alih rasa dan rasa daging atau sayuran. Lagi satu, sejak bila warga asing dibenarkan bekerja sebagai pelayan di Malaysia?

Ti
Ulasan №49

Udang Keju Garlic sangat sedap dan belum pernah merasakan udang seperti ini sebelumnya. Naan mereka sangat segar. Makanan pada amnya sangat asli dan enak. Kakitangan dan perkhidmatan yang diberikan juga melebihi jangkaan.

MA
Ulasan №50

Pertama kali pergi ke 7 restoran rempah-rempah sebagai salah seorang kawan saya memberitahu saya, saya membeli ayam biryani, ayam mentega, juga paneer ia adalah bagus dan ujian yang baik apabila saya akan melawat lagi ke Johor Saya akan pergi lagi untuk makan di sana, mesti melawat untuk sebenar rempah untuk ujian India dan rempah India. Terima kasih kepada rakan-rakan saya yang mengesyorkan ini juga saya harus mengesyorkan kepada rakan-rakan saya yang lain juga untuk melawat dan mencuba makanan India terima kasih, ingat hanya orang vaksin penuh yang dibenarkan untuk makan di sana sekarang mengikut sop dari kerajaan Malaysia. Terima kasih, terima kasih, terima kasih, terima kasih, terima kasih, terima kasih, terima kasih, terima kasih, terima kasih, terima kasih, terima kasih, terima kasih terima kasih KS terima kasih baik baik baik ujian ujian vood

Ab
Ulasan №51

Makanannya sangat baik, harganya rata-rata. Saya benar-benar mencadangkan, tetapi saya tidak mengesyorkan beras di restoran iniSalah satu restoran India terbaik di Johor adalah pilihan ikan dan pilihan edamat yang sangat baik, dan panggangan tandoori juga. Bagi beras, saya tidak akan mengesyorkan ini untuk restoran dan kesejahteraan.

sj
Ulasan №52

Sekali seumur hidup untuk orang biasa seperti saya. Masakan asli dari India. Ikan kepala kari akan dikenakan bayaran ratusan ringgit.

K
Ulasan №53

Suasana yang baik dengan ruang tempat duduk yang cukup. Perkhidmatan yang baik dari para pelayan.Kari kepala ikan @ rm66 per mangkuk ... beri makan dengan mudah 3 orang dewasa ...Mango Lassi @ $ 13 setiap gelasAyam Tikka Masala ... juga hidangan kegemaran lain yang disajikan dan dimakan dengan bawang putih naan @ $ 4.50 per keping ... sebahagian besar ....

Ra
Ulasan №54

Tempat yang bagus untuk menjamu selera, ramai orang dari pelbagai kaum datang ke sini untuk menikmati makanan India oleh mereka

D
Ulasan №55

Restoran yang indah dengan makanan yang sahih dan enak. Semua makanan yang disajikan adalah segar dan panas. Harga berada di bawah bajet.

Re
Ulasan №56

Makanannya enak 😋 khasnya daging kambing yang meleleh di mulut.

Ka
Ulasan №57

Makanan memang sedap...tapi kena tunggu 15 minit untuk segelas air suam...terpaksa minta 3 orang pelayan untuk gelas air ni...

Na
Ulasan №58

Semuanya sedap, saya akan mengesyorkan Palak Paneer kepada semua orang

mR
Ulasan №59

Tidak pernah mengecewakan, disuruh merendahkan suara kerana terlalu kuat ketawa. Tidak benar-benar menghargai itu.

Ga
Ulasan №60

Restoran yang sangat bagus! Suasananya hebat. Makanan super sedap!!

Si
Ulasan №61

Harga ada di sisi premium tetapi makanannya enak dan perkhidmatannya bagus. Anda tidak perlu menunggu lama untuk makan walaupun pada hari-hari sibuk.

Sy
Ulasan №62

Makanan yang sangat baik, semuanya terasa hebat. Anda mendapat pilihan untuk memakan makanan anda pada daun pisang. Suasana yang indah dan tempat letak kereta yang luas. Akan pasti melawat lagi!

pr
Ulasan №63

Bahagian dalam kedai yang penuh dengan kemewahan itu sangat mengagumkan. Tetapi harganya wajar! Kari mempunyai banyak rempah dan ia comel! Ia lazat.

トニ
Ulasan №64

Anda boleh makan kari dan naan asli.Terdapat pelbagai jenis minuman dan minuman lassi sangat sedap.

St
Ulasan №65

Makanannya enak dan sedap, tapi bagi saya harganya nampaknya sangat mahal. Tempatnya bersih dan tenang. Tidak ada banyak pilihan makanan, perlu memesan ala carte untuk setiap hidangan. Saya masih tidak tahu mengapa mereka mengenakan bayaran SST kepada pelanggan.

PH
Ulasan №66

Sedap ~ sedap enak ~ makanan sedap makanan terbaik

ty
Ulasan №67

Makanannya sangat sedap. Tetapi perkhidmatannya sangat buruk.

Gr
Ulasan №68

Makanan yang sedap..persekitaran yang tenang.. Berbaloi dengan harganya.....

Ps
Ulasan №69

Bahagian dalamannya sangat cantik. Perkhidmatan dan makanan yang baik. Tidak seperti Restoran Masakan India yang mewah, 7 Spice menyediakan makanan berkualiti dengan bahagian yang sangat berpatutan untuk harganya. Cinta cinta cinta Gobi Manchurian, hidangan mesti dicuba. Ia juga merupakan tempat yang baik jika anda ingin membuat sambutan ulang tahun, kakitangan yang ramah.

yc
Ulasan №70

Mengeluarkan banyak suasana yang baik, pada masa yang sama, makanan yang lazat.

Za
Ulasan №71

Salah satu restoran masakan India terbaik. Suasana yang selesa dan santai. Sambal kopi dan ikan terbaik yang pernah saya rasakan. Akan lebih baik sekiranya 7 rempah-rempah mewujudkan cawangan di lembah Klang. Cubalah nasi lemak di tingkat atas, sarapan pada jam 7, anda tidak akan pernah melihatnya seperti di tempat lain.

Va
Ulasan №72

Makanan yang sangat baik untuk semua peringkat lada termasuk hidangan bebas lada yang lazat

Xi
Ulasan №73

Boleh diterima. Sesuai untuk mengenali rasa. Makanannya lebih masin dan berminyak.

je
Ulasan №74

Sekiranya anda ingin memesan penghantaran dari tempat ini semasa MCO lebih baik berfikir dua kali, kerana kami mempunyai pengalaman buruk pada pesanan kami sebelumnya kerana mereka menggunakan pembungkusan bekas murah yang mengakibatkan masala ayam mentega tumpah ke seluruh beg plastik. Kuah juga masuk dan mempengaruhi manchurian gobi.

Mi
Ulasan №75

Makanan yang luar biasa. Akan kembali berkali-kali.

ma
Ulasan №76

Bagi saya, ini adalah makanan makanan India terbaik yang boleh dibeli. Perkhidmatan juga luar biasa.

Tr
Ulasan №77

Berjalan ke 7 Spice dan terkesan dengan kakitangan deco dan perkhidmatan. Kakitangan perkhidmatan berpakaian dan terlatih, dan mungkin hanya kedudukan di bawah santapan. Saya menghargai cadangan dari pelayan untuk memesan piring 2 orang apabila dia perhatikan kami memesan ala carte.Suka piring 2 orang yang mempunyai kambing, ayam yang dimasak dalam 3 gaya, sotong, ikan dan udang yang berbeza. Semua dilakukan dengan baik mengekalkan jus semulajadi dan kelembutan manakala kaya dengan rasa.Kami juga memerintahkan cendawan keju yang saya sayangi secara peribadi. Saya hampir boleh meminum sos itu sendiri.

Ch
Ulasan №78

Suka makanan, dan suasana. Pasti pergi ke tempat untuk makanan!

YA
Ulasan №79

Tempat yang sesuai untuk menjamu selera.Masakan India!

Da
Ulasan №80

Hanya untuk mereka yang mahukan makanan India yang berkualiti. Harga adalah premium tetapi sangat berkualiti.

Mi
Ulasan №81

Makanan terbaik yang pernah ada ... Perkhidmatan yang baik ...Bersih ..

ze
Ulasan №82

Makanannya sedap.. dengan harga yang berpatutan

Ph
Ulasan №83

Restoran India yang sangat baik, suasana yang luar biasa dan makanan yang hebat dengan harga yang boleh diterima.Tempatnya sangat bersih dan selesa.Pinggan, peralatan makan dan meja berkualiti tinggi.Saya sangat mengesyorkan tempat ini untuk sebarang perayaan seperti ulang tahun atau ulang tahun.

Hi
Ulasan №84

Kari ikan mereka tidak pernah kecewa dengan saya. Sentiasa masakan indian terbaik untuk saya. Sedikit mahal.

YL
Ulasan №85

Makanannya enak ... Persekitarannya hebat ...

Gr
Ulasan №86

Makanan yang mengagumkan dengan suasana yang baik 👌🏻

ib
Ulasan №87

Teh yang hebat saya melawat sana 4 kali sahaja untuk teh dan kakitangan juga sangat ramah

Sh
Ulasan №88

Kakitangan yang mesra dan makanan India yang bagus

KW
Ulasan №89

Persekitaran yang lazat dan enak

Sh
Ulasan №90

Makanan dan persekitaran yang baik, hanya harga yang sedikit tinggi ... mahal

Vi
Ulasan №91

Makanan yang luar biasa!Saya akan mengesyorkan udang kuah mangga! Ia mati untuk.Sedikit pada harga mewah tetapi benar-benar bernilai setiap sen.

Ai
Ulasan №92

Tidak berbaloi dengan harganya. Bahagiannya kecil dan rasa makanannya sangat digemari. Pergi ke sana dua kali. Sebilangan hidangan sedap, selebihnya tidak banyak. Harga yang terlalu tinggi untuk bahagian kecil tidak dibenarkan.

Ka
Ulasan №93

Makanannya sangat memikatTerutama keju naan, dengan kari yang berbezaBoleh diperkenalkan oleh pihak pesananDan persekitarannya baik, sangat majuHarganya tidak mahal, saya sangat mengesyorkannya 👍🏻

Ba
Ulasan №94

Makanan yang hebat walaupun harga agak mahal

Sa
Ulasan №95

Suka pada persekitaran. Rasa makanan sedap. Pelbagai hidangan India Utara dan Selatan. Harga melebihi purata tetapi berpatutan.

Yo
Ulasan №96

Makanan India yang hebat. Lawatan kedua dan tidak kecewa. Hidangan utama adalah lazat. Makanan pencuci mulut juga hebat. Tidak ketinggalan, untuk makanan. Perkhidmatan, bagaimanapun, didapati sangat diinginkan. Sporadis, dan bergantung kepada siapa yang anda miliki sebagai pelayan anda.

Me
Ulasan №97

Tempat ini membuat saya berharap saya gemuk dan mempunyai lebih banyak wang kerana tahi lalat saya mahu makan semuanya. Kegemaran peribadi saya adalah ayam mentega dan palak paneer dengan pelbagai naan. Ia cukup mewah dan juga menawarkan makanan lebih lengkap. Sangat mengesyorkan ... Atau tidak. Saya tidak mahu tempat ini terlalu ramai kerana saya mementingkan diri sendiri seperti itu

Ga
Ulasan №98

Membuat restoran ini sangat dikelaskan. Benar-benar baik dilakukan untuk restoran India untuk mempunyai hiasan dalaman diraja klasik. Makanan bijak Saya harus mengatakan bahawa ia pastinya salah satu makanan daun pisang terbaik di Johor. Kami mengambil kari kepala ikan dan ia sangat lazat bersama dengan udang bawang putih mereka benar-benar mulut menyiram makanan. Pasti akan kembali lagi untuk pesta lazat.

Na
Ulasan №99

Diubahsuai dengan baik .. makanan yang sangat sedap .. sedikit dari sisi pricy

Zu
Ulasan №100

Jangan ketinggalan kari ikan. Sedap.

Maklumat
100 Gambar
100 Komen
4.5 Penarafan
  • Alamat:G-01, Block 5, Jalan Bertingkat Skudai, Danga Bay, 80200 Johor Bahru, Johor, Malaysia
  • Telefon:+60 7-235 6969
Kategori
  • Restoran India
Jam bekerja
  • Isnin:12:00–10:00PTG
  • Selasa:12:00–10:00PTG
  • Hari Rabu:12:00–10:00PTG
  • Khamis:12:00–10:00PTG
  • Jumaat:12:00–10:00PTG
  • Sabtu:12:00–10:00PTG
  • Ahad:
Pilihan perkhidmatan
  • Penghantaran:Ya
  • Bawa pulang:Ya
  • Makan di restoran:Ya
Kebolehaksesan
  • Bilik air yang boleh diakses kerusi roda:Tidak
  • Pintu masuk yang boleh diakses kerusi roda:Tidak
Kemudahan
  • Sesuai untuk kanak-kanak:Ya
Suasana
  • Kasual:Ya
  • Selesa:Ya
Khalayak
  • Kumpulan:Ya
Organisasi yang serupa
  • Restoran Uncle Pou Wok Hokkien Mee46, Jalan Indah 28/1, Taman Bukit Indah 2, 81200 Johor Bahru, Johor, Malaysia
  • Mo
    MohammedLarkin, 80350 Johor Bahru, Johor, Malaysia
  • Ming Court15a, Jalan Bertingkat Skudai, Taman Tengku Molek, 80200 Johor Bahru, Johor, Malaysia
  • KFC Johor Jaya96, Jalan Dedap 4, Taman Johor Jaya, 81100 Johor Bahru, Johor, Malaysia
  • BMS Organics AEON Bukit IndahG15, AEON Bukit Indah Shopping Center, 8, Jalan Indah 15/2, Taman Bukit Indah, 81200 Johor Bahru, Johor, Malaysia
  • JWC, The Factory 30.30, Jalan Mutiara Emas 5/3, Taman Mount Austin, 81100 Johor Bahru, Johor, Malaysia
  • Restoran Hasmidi6, Jalan Harmonium 13, Taman Desa Tebrau, 81100 Johor Bahru, Johor, Malaysia
  • Restoran Ulam RajaNo.19, Jalan Jagung 1, Bandar Baru Uda, Johor, 81200 Johor Bahru, Malaysia
  • Pi
    Pizza Hut JJ TAMAN ULot LG 16, Lower Ground Floor Jaya Jusco, Taman Universiti Shopping Center, Tama, 81300 Johor Bahru, Johor, Malaysia
  • Taj Banana Leaf Restaurant127, Jalan Austin Heights 3, Taman Mount Austin, 81100 Johor Bahru, Johor, Malaysia