user
Warung Bonda (Juru)
Lorong Delima 3, Taman Sri Delima, 14100 Juru, Penang, Malaysia
Penampilan
Komen
NU
Ulasan №1

Bagus sangat-sangat. Masakan dia memang sedap. Pastu murah pulak tu.

La
Ulasan №2

Kedai makan yang bermacam macam lauk di sedia kan dan layanan yang cukup pantas🥰🥰🥰

Am
Ulasan №3

Lots of choices to be made, from fried chicken to fried fish fried keli fried egg.. Masak merah masak kicap gulai semua ada.. Hampa pilih ja mana berkenan.. In shaa Allah sedappppp n harga berbaloi.. Very worth it

Dr
Ulasan №4

Hidangan nasi dan lauk berjenis jenis

Me
Ulasan №5

Tempatnya tak menarik, makanannya tak sedap

Re
Ulasan №6

Sedap.masakan mmg menepati citarase abe we.mai penang dop makan mamak jah.hari ni makan nasi melayu

Za
Ulasan №7

Lauk pauk kurang kick. Gulai pun cair. Harga pulak boleh makan 3 kali kat deretan kedai makan tepi Shell kawasan perindustrian Perai. Mahai ya amat. Tobat pasni tak pi dah.

Mo
Ulasan №8

Place is ok. Lauk banyak pilihan. Love the billing machine sounds

ad
Ulasan №9

Harga makanan mahal.pinggan pun nipis..jika ambil makanan sikit nampak banyak.dan pemilik kedai letak harga tinggi padahal makanan sikit sahaja..makanan pun tak sedap selalu kurang rasa...tawar

Ar
Ulasan №10

Untuk penggemar makanan kampung, saya syorkan anda warung bonda adalah destinasi terbaik jika anda berkunjung ke pulau pinang..area juru, bukit mertajam.. Maaf x sempai upload foto sebab asyik menikmati keenakan makanan d warung bonda.. 😁

Ha
Ulasan №11

Sedappp lauk dia

Mu
Ulasan №12

Menu lauk pelbagai. Terbaik.

Su
Ulasan №13

Banyak juga pilihan laukHarga berpatutanAda parkingKerusi meja banyak juga

Si
Ulasan №14

Ayam goreng padu

Sy
Ulasan №15

Ayam goreng dan bawal goreng panas2!

se
Ulasan №16

Lauk banyak and harga pun murah²👍🏼 yang paling best ada free bubur setiap hari

Ad
Ulasan №17

Restoran yang berkonsepkan santai meja dan kerusi kayu ala kopitiam..harga berpatutan..ikan bawal goreng yang rangup dicicah dengan kicap istimewa...masakan yang sedap seperti masakan orang tua2..Isnin hingga jumaat ada bubur percuma untuk pengunjung yang hadir..sangat awesome.

Sa
Ulasan №18

Tangan bau belacan.. sedap ooo

in
Ulasan №19

Boleh lah makan kalau dah tak ada kedai lain. Harga kadang mahal,kadang murah. Ikut dan je. Lauk biasa biasa je. Boleh lah untuk kenyang .

Zu
Ulasan №20

Blh makan bersama keluarga

Ha
Ulasan №21

Biasa buat masa ni

Ac
Ulasan №22

Antara kedai makan nasi campur yang menepati citarasa masakan Melayu di kawasan Juru. Tempat makan yang bail dan bersih serta pelbagai pilihan juadah makanan.

Sh
Ulasan №23

Harga patut

Sh
Ulasan №24

Keli goreng ranggup

Ma
Ulasan №25

Terbaikk

Mo
Ulasan №26

Tempat makan selesa dan bersih. Makanan boleh tahan tapi selalu cepat habis lepas tengah hari. Yang tak puas hati air suam cas harga sampai Rm1

La
Ulasan №27

Mkanan sedap murah pulak

Za
Ulasan №28

Banyak pilihan makanan dan berbaloi dengan harga

No
Ulasan №29

I like warung bonda coz so many lauk pauk...

Ba
Ulasan №30

Banyak menu, sedap2 jgk

Az
Ulasan №31

Tak mahal n lauk banyak

La
Ulasan №32

Service terbaik.harga berpatutan.

Ad
Ulasan №33

Sedap baq hang.

Wa
Ulasan №34

Makanan semua sedap sedap. Fast service!

li
Ulasan №35

Banyak pilihan lauk sedap²

If
Ulasan №36

Boleh singgah makan sambil santai santai

Si
Ulasan №37

Ramai orang

Wa
Ulasan №38

Makan semua sedap2...

Sh
Ulasan №39

Nice fried chicken n sambal belacan

Ra
Ulasan №40

Makanan yg sedap dan murah!

No
Ulasan №41

Panas2 ikan bawal dan keli

El
Ulasan №42

Banyak jenis masakan,masakan sedap

sh
Ulasan №43

Harga berpatutan

Mu
Ulasan №44

Lauk sempoi

Nu
Ulasan №45

Sedap

Mo
Ulasan №46

Terbaik

Mu
Ulasan №47

Nasi campur yg sedap

Ha
Ulasan №48

Sedap harga berpatutan

Kh
Ulasan №49

Sedap dan menyelerakan

pe
Ulasan №50

Sedap

si
Ulasan №51

Ayam goreng pejal ... Bubur kacang percuma ... semoga pemilik kedai mendapat wang

As
Ulasan №52

Tempat yang bagus untuk menikmati pelbagai jenis makanan Melayu & kampung untuk makan tengah hari. Tempat ini akan sangat pek pada waktu makan tengah hari. Datang lebih awal atau lambat

Sh
Ulasan №53

Salah satu makanan tengah hari makanan melayu terbaik yang boleh didapati berdekatan dengan kawasan juru

Ni
Ulasan №54

Makanan yang baik, harganya tidak jelas, kerana itu bukan wang saya, haha, tidak panas, waktu makan tengah hari adalah lebih ramai orang

bg
Ulasan №55

Pilihan hidangan yang membosankan. Jelas Pulau Pinang masih terpaku pada fokus kari mereka

ko
Ulasan №56

Perkhidmatan pantas dan harga berpatutan. disyorkan untuk makan tengah hari 👍

Af
Ulasan №57

Hanya hidangan bufet yang disajikan..Banyak ragam sayangnya kami tiba lewat .. Tidak banyak yang tinggal untuk dipilih. Hanya sisa menu.

Lo
Ulasan №58

Makanan Melayu yang bagus

Mu
Ulasan №59

Makanan yang baik dengan banyak kebenaran

Al
Ulasan №60

Nasi goreng dan nasi goreng adalah yang terbaik dan menjadi permainan

In
Ulasan №61

Makanan halal yang lazat, berharap sup Tomyam dipanaskan sepanjang masa.

Mu
Ulasan №62

Sentiasa suka nasi campur mereka

Am
Ulasan №63

Berpuas hati!Bersih n tidy..a banyak pilihan dan ada bubur percuma somem lagi

Af
Ulasan №64

Makanan yang baik dan perkhidmatannya baik

Vi
Ulasan №65

Pelbagai jenis masakan kampung, saya harap mereka mempunyai lebih banyak ulam. Tempat yang baik untuk membawa anak-anak anda.

sa
Ulasan №66

Tidak banyak jenis makanan ... rasa dianggap baik ... tapi mungkin orang pergi kerana harganya.

Sa
Ulasan №67

Tempat yang baik untuk beberapa makanan Melayu tempatan. Biasanya beberapa pilihan untuk daging, ikan dan sayur-sayuran. Beberapa pilihan minuman juga. Semua makanan adalah halal. Satu perkara yang saya suka di sini adalah bahawa alat makan kelihatan lebih bersih daripada kebanyakan tempat lain di kawasan ini.

Ku
Ulasan №68

Sekiranya anda mencari makan tengah hari bajet, inilah tempat yang bagus. Makan tengah hari yang berpatutan. Pelbagai pilihan.Saya sangat menggemari Bawal Goreng. Mencubanya.Anda juga mendapat bubur percuma setiap hari. Buburnya berbeza setiap hari.Lebih awal jika anda ingin makan tengah hari di sini, makanan habis dengan cepat.Cukup sesak dengan cara itu pada waktu makan tengah hari.

Md
Ulasan №69

Makanan sedap dan harga murah

Co
Ulasan №70

Perkhidmatan yang sangat mesra dan makanan adalah benar dan mengagumkan. Makanan yang banyak.

Th
Ulasan №71

Makanannya lazat dan tempatnya bersih.

Ic
Ulasan №72

Restoran dengan pelbagai pilihan masakan Melayu.

Go
Ulasan №73

Pelbagai jenis makanan enak. Hanya dibuka untuk makan tengah hari. Cukup berpatutan untuk kualiti makanan yang dihidangkan.

Ha
Ulasan №74

Rasa makanannya ok dan harganya wajar.

RV
Ulasan №75

Makanan yang sangat bagus 🔥Semuanya segar di sanaSangat lazatHalal tidakSebab yang munasabah

Ra
Ulasan №76

Banyak variasi hidangan dan dikemas dengan orang-orang, makanan enak, tetapi agak mahal.

Pr
Ulasan №77

Variasi kampung lauk untuk dipilih. Ikan bawal goreng mesti cuba.

Er
Ulasan №78

TeAis terbaik yang saya cuba

Da
Ulasan №79

Hidangan kampung tempatan yang berkualiti dengan harga yang sangat murah. Waktu makan tengah hari sangat sibuk dan anda boleh memilih untuk mengambil.

Yo
Ulasan №80

Okey

E
Ulasan №81

Menu senarai panjang yang baik. Harga purata. Perlu memperbaiki kebersihan

It
Ulasan №82

Banyak pilihan makanan untuk makan tengah hari ..

Al
Ulasan №83

Pelbagai makanan enak dengan harga yang berpatutan. Dulu berkunjung pada hujung minggu.

FE
Ulasan №84

Ayam goreng berkhidmat panas dan segar dengan sos sisi berasaskan cili campuran

An
Ulasan №85

Sebuah restoran yang bersih dan selesa dengan harga yang sangat berpatutan.

Ai
Ulasan №86

Nilai yang baik, makanan yang enak, pilihan yang baik (bergantung pada masa makanan habis)Layan diri dengan susun atur gaya bufet / nasi ekonomi dan boleh menjadi sangat sibuk pada waktu makan tengah hari kerana sering dikunjungi oleh pekerja dari kilang sekitar dan UKM lain. BUKAN tempat untuk makan tengah hari yang lengang tetapi jika anda mahukan makan tengah hari berasaskan beras maka ia sangat bagus.

Az
Ulasan №87

Harga berpatutan dan makanan enak

ke
Ulasan №88

Harga agak berpatutan

Br
Ulasan №89

Dulu rasa lebih sedap. Pergilah bawal ikan goreng

po
Ulasan №90

Baiklah

Vi
Ulasan №91

Hidangan khas pomfret goreng dalam

ma
Ulasan №92

Ayam goreng, ikan agak bagus. Ayam kari juga.

am
Ulasan №93

Makanan lebih sedap u boleh cuba😂😂😂

ei
Ulasan №94

Terdapat banyak makanan lazat untuk dipilih.

Ai
Ulasan №95

Makanannya sangat bagus

Pa
Ulasan №96

Bagus.

Af
Ulasan №97

Makanan murah, rasa ok.

Se
Ulasan №98

Murah, pelbagai dan sedap

Ru
Ulasan №99

Ayam goreng aroma dan goreng 🐟

Kh
Ulasan №100

Makanan melayu sedap

Maklumat
100 Gambar
100 Komen
4.2 Penarafan
  • Alamat:Lorong Delima 3, Taman Sri Delima, 14100 Juru, Penang, Malaysia
  • Tapak:https://warung-bonda-juru.business.site/
  • Telefon:+60 12-512 1046
Kategori
  • Restoran
Jam bekerja
  • Isnin:10:00PG–5:00PTG
  • Selasa:10:00PG–5:00PTG
  • Hari Rabu:10:00PG–5:00PTG
  • Khamis:10:00PG–5:00PTG
  • Jumaat:10:00PG–5:00PTG
  • Sabtu:10:00PG–5:00PTG
  • Ahad:10:00PG–5:00PTG
Pilihan perkhidmatan
  • Bawa pulang:Ya
  • Makan di restoran:Ya
Kemudahan
  • Sesuai untuk kanak-kanak:Ya
Suasana
  • Kasual:Ya
Khalayak
  • Kumpulan:Ya
Organisasi yang serupa