Tak sabar nak g jumpa owner kedai
Feveret saya kueytiow kerang bang din. Mmg best.. teh ais pun kaw. Pagi2 sesuai la nak bekpes sini
Roti canai sedap dan rm.080 utk roti canai kosong. Tmpt selesa. Sambal bilis agak manis. Cashier trlampau happy, huhu
Makanan sedap belaka air Nan Pendek bancuh sedap nak mampuiiihhh
Mee sup tulang. And more. Goreng2 sedap. Burger dan roti canai pn ada
Great memories.. definitely must try kuey teow kerang
Bang Din kenduri...Shbt SMSH 91.... TerbaikSemoga dipermudahkan segala urusan perniagaan... shbt....
Mee goreng mamak depa sedap.
Makanan sedap dan banyak pilihan
Sedap baq hiang.. terbaik
Murah sedap dan selesa
SANGAT MURAH BERBANDING KEDAI YANG LAIN.
Murah sedap
Terbaikkk..sedappp!!!
Suka
Sedapp
Tidak begitu buruk. Kuahnya untuk roti canai adalah gulai. Sangat sedap seperti lagu Justin Bieber. Saya tidak cuba lagi beras atau nasi lemak tetapi itu baik-baik saja untuk saya. Saya datang ke sini pada 1030 pagi masih terbuka dan orang ramai sering datang ke sana. Sekitar 1140 pagi tidak datang mereka akan ditutup. Nasi ganja repoh hanya bertentangan dengan restoran ini. Cuba nasi ganja terlebih dahulu. Rumpai beras dalam bahasa inggeris. Tidak meletakkan rumpai namun malay menyebutnya nasi ganja kerana kadang-kadang ketagih. Pergi cuba la. Nasi ganja dibuka pada 10 pagi hingga 1230 p m.3 jam maksimum yang mereka buka. Gerai ditutup lebih awal kerana kadang-kadang selesai dengan pantas.
Mungkin Kuehtiaw Terbaik di Utara Semenanjung Malaysia !!!
Makanan tempatan yang sangat enak dan sarapan pagi yang enak
Burgernya adalah yang terbaik
Kotewo kotew terbaik
Roti canai terbaik
Baik
👍👍👍