Harga sedikit tinggi tetapi roti dibuat dari bahan-bahan organik tanpa pewarna artifak, perasa, pengawet, yis komersial dan roti yang lebih baik. Jadi ia lebih sihat. Rasa juga baik.
Pemilik yang ramah, sandwic yang bagus dan susu soya hitam bijan. Jika anda menghina sarapan pagi berminyak, inilah tempat untuk anda.
Roti itu ok sahaja. Harga agak mahal. Tidak patut dikunjungi
Boleh beli dan makan roti segar dari oven
Bagus👍👍👍👍👍
Tempat yang cantik