user
Bar.B.Q Plaza Aeon Metro Prima Kepong KL
Lot F26, Metro Prima, 52100 Kuala Lumpur, Malaysia
Penampilan
Komen
cK
Ulasan №1

Sayang sekali saya tidak akan pergi ke sana lagi. Sekarang saya memesan makanan dengan mengimbas kod dan saya tidak boleh membaca bahasa Inggeris, jadi saya memesan pinggan yang paling mahal dengan ayam, babi, lembu dan biri-biri. Saya tidak tahu bahawa pinggan ada daging lembu dan minta pelayan untuk daging lembu. Bolehkah saya bertukar kepada daging babi? Dia tanya saya balik masa saya baru order, awak boleh pilih, takkan awak pilih? Sikap ini betul-betul benar dan pelayan itu betul-betul di sebelah saya. Saya memesan begitu banyak dan pinggan kosong tidak akan dikenakan bayaran. Minuman yang saya pesan boleh diisi semula, tetapi saya menunggu lebih dari 10 minit setiap kali saya selesai minum. Seseorang membantu saya menambah air dan kemudian saya meminta pelayan untuk menambah air dan mereka tidak akan menambah air secara automatik apabila mereka berbual di belakang meja saya

RX
Ulasan №2

Lakukan pembayaran di kaunter pastikan tisu mini tidak termasuk dalam bil anda jika anda tidak menggunakannya. mereka menunjukkan hidangan utama dan minuman (mungkin tisu mini termasuk dalam hidangan utama yang saya tidak periksa)#somekindlikehiddencharge .

Pi
Ulasan №3

Kena check dulu sebelum masuk kedai Mysejahtera confirm customer OK sebelum benarkan customer masuk kedai kan? Ada juga yang mengatakan bahawa kanak-kanak di bawah umur 17 tahun boleh masuk ke cawangan untuk dine-in. Semalam saya sangat kecewa dengan anda. Kenapa kerani tidak menyemak dan menerangkan keadaan tepat pada masanya sebelum kami masuk ke kedai, dan tidak berkomunikasi dengan kami dengan betul. Setelah menunggu lebih dari sejam, akhirnya saya menunggu lokasi, dan masuk ke dalam kedai dengan penuh harapan. Saya sudah bersedia untuk memesan dan memberitahu bahawa saya tidak boleh makan di dalam. Hanya kerana anak saya belum berumur 14 hari, tetapi saya kanak-kanak itu baru berumur 14 tahun. Kerani tidak memahami keadaan tepat pada masanya dan tidak menyelesaikan masalah kami dengan baik.Dahulu saya mendengar tentang ulasan negatif buruk cawangan anda. Saya tidak menjangka ia akan menjadi sama sekarang. Saya harap anda akan benar-benar memperbaikinya dengan hati anda. Tiada siapa yang suka menunggu terlalu lama, hanya mahu untuk makan dengan gembira dan ditendang keluar.Simpan keadaan ini. Dan dengan sungguh-sungguh mengingatkan anda, sila minta kerani untuk mengesahkan bahawa mysejahtera pelanggan adalah ok sebelum membenarkan pelanggan masuk ke kedai. Sekiranya suatu hari, pelanggan yang dijangkiti mahkota baharu memasuki kedai tanpa menyemak perkara ini terlebih dahulu, walaupun beberapa minit sudah cukup untuk membuat anda membayar harga. Alasan tidak tahu bukanlah alasan untuk menyelesaikan masalah. Dia juga berkata bahawa kerani itu mematuhi sop biasa, dan tanya diri anda, adakah anda benar-benar yakin? Jangan fikir kedai anda telah menjadi lebih besar, dan bertindak melulu. Sudah tentu, terima kasih khidmat pelanggan kerana begitu sabar, mendengar saya berkata karut dan membantu saya memahami keseluruhannya. sayang

so
Ulasan №4

Hari ini sangat tidak menyenangkan. Mula-mula saya menelefon untuk bertanya tentang tempat duduk dan waktu tutup, tetapi lelaki di telefon itu terus berkata bahawa lebih baik tidak datang pada pukul 8 kerana panggilan terakhir pada pukul 9:30, tetapi perangai tak peramah langsung.. jangkaan tu jenis yang tak nak kau.. masa aku datang kedai tu, aku nak tutup pintu awal-awal, akhirnya aku buat keputusan untuk tengok kedai. aku dah sampai. Pelanggan yang tiba lebih awal daripada saya akan mendapat tempat duduk sekali gus dan bukannya apa yang dia katakan. Selepas 45 minit, kami menunggu di depan pintu untuk lelaki bercermin mata di telefon. Seperti pengurus kerana pakaian seragam yang berbeza, ia memberitahu kami menunggu lama dan menekankan bahawa kami perlu menunggu selama 45 minit dan kemudian dengan sikap yang sangat gembira berkata kami akan datang lain kali.Kami tidak pernah berkata untuk tidak menunggu saya mengatakan bahawa kami perlu menunggu wajahnya. untuk mula mengubah senyuman Tidak ada pelayan biasa di sini.Sikapnya sangat baik setiap kali, tetapi saya tidak tahu mengapa sikap lelaki yang bermata kecil dan rambut diikat ini terasa seperti menghalau pelanggan. Pertama kali dalam hidup dia rasa macam taknak datang BBQ sedap tapi sikap ni memang tak selesa 9/11/2021 call pukul 8 tanya 8:10 kat kedai fokus punya. telah ditekankan secara berterusan selama 45 minit🥲

MG
Ulasan №5

Datang ke sini beberapa kali, mereka akan memberitahu anda perlu menunggu untuk masa yang sangat lama, kerana jarak sosial, saya tertanya-tanya adakah pengurusan mereka tahu apa yang sedang berlaku? Mereka lebih suka menyekat keseluruhan bahagian makan dengan meletakkan stok, prop dan apa sahaja. Ini sama sekali bukan kerana jarak sosial...

マオ
Ulasan №6

Google mengatakan 11 pagi dibuka tetapi apabila sampai di sana semua kakitangan tidak bersedia dan berkata 11:30 pagi sahaja boleh masuk... sila tukar waktu buka jika mereka tidak dapat bersedia sebelum 11 pagi! Bodohnya saya datang ke plaza bbq dan kemudian terpaksa menunggu sehingga 11:30 pagi 😡 Saya tidak akan makan lagi. Servis teruk

ta
Ulasan №7

Jelas sekali tidak menekan menu dalam set isi semula pesanan kod imbasan telefonTetapi sistem menunjukkan bahawa kita memesan sendiri dan tidak akan berputus asaDi mana saya boleh makan lebihan?Jika saya tidak dapat menyelesaikan pesanan, adakah saya akan mengenakan bayaran semula kepada kami apabila saya membayar?Jika anda tidak boleh berundur, ia sudah berakhir?Dan kubis masih kuning dan tidak segar!

Ta
Ulasan №8

Pada waktu puncak, mereka masih menyekat banyak meja kerana kakitangan tidak mencukupi untuk bekerja. Akibat beratur panjang dan kehilangan ramai pelanggan.. makanan ok cuma pengurusan yang sangat teruk

ch
Ulasan №9

Saya membuat temu janji dan memberitahu saya bahawa terdapat tempat duduk selama satu jam. Selepas menunggu selama dua jam, saya berkata bahawa ia adalah yang terakhir di hadapan anda. Adakah anda ingin membuat temu janji?

kh
Ulasan №10

Jasa buruk muka masam... Sikap perempuan cina cashier teruk juga.. Lain kali tak pergi cawangan ni lagi!

Ca
Ulasan №11

Tolong jangan tulis secara terbuka bahawa anda dibuka pada jam 11 k manakala kakitangan anda memberitahu kami bahawa ia dibuka pada 11.30 . Tolong tukar masa anda.

le
Ulasan №12

Sikap layanan yang buruk, telefon terus tidak berjawab

Lc
Ulasan №13

Sikap perkhidmatan yang tidak baik, mengapa periksa ID saya

Ke
Ulasan №14

Layanan buruk, sikap burukSila latih kakitangan anda dengan betul-10 / 10

Mr
Ulasan №15

Kakitangan yang sombong & perkhidmatan pelanggan yang lemah. Mereka juga merenung pelanggan meja lain. Rasa & kesegaran daging adalah berbeza daripada apa yang saya ambil dalam dekad yang lalu. Bagaimanapun, pembungkusan sampah percuma adalah segar. Adakah saya akan kembali? Cawangan lain yang saya akan pertimbangkan tetapi tidak cawangan ini.

顺玮
Ulasan №16

Kecekapannya perlahan dan memerlukan masa yang terlalu lama untuk menyajikan pinggan; barang akan datang kemudian setelah ramuan ditambahkan / airnya sama. Secawan teh hijau panas telah lama menunggu (sekiranya tidak banyak pelanggan)! ! ! memerlukan penambahbaikan! ! ! Tidak ada yang bertanya setelah menekan panggilan! ! !

嗯嗯
Ulasan №17

Sikap layanan yang teruk

He
Ulasan №18

Hanya ada beberapa orang tetamu di kedai MingmingTetapi setiap hidangan mesti menunggu sekurang-kurangnya 20 minit!Anda boleh memesan secawan teh hijau panas selama 15 minitKakitangan perkhidmatan boleh menghubungi semasa pergi bekerjaSangat kecewa dengan cabang ini! !

Wa
Ulasan №19

Pertama kali makan, tidak buruk, anda juga boleh pergi membeli-belah di Aeon

Em
Ulasan №20

Super sedap .. sedap.

Ka
Ulasan №21

Makanannya baik-baik saja, perkhidmatannya baik-baik saja, biasanya begitu

防弹
Ulasan №22

Dagingnya lazat dan sangat segar. Seluruh keluarga kami suka makan di sini dan akan melawat sekali lagi.

Wi
Ulasan №23

Sikap pelayan terlalu buruk dan perlu diperbaiki. Sangat biadap. Ia adalah seorang gadis muda Cina.

Ma
Ulasan №24

Perkhidmatan yang buruk, dan sikap yang buruk

As
Ulasan №25

Makan tengah hari yang bernilai pada hari bekerja

Me
Ulasan №26

Sikap lemah,Makanannya tidak segar.Dan kakitangannya sangat bising, kuat dan kuat.Mengejar koridor luar di kedai

张惟
Ulasan №27

Perkhidmatan yang burukSikap lemahBerkhidmat dengan perlahan hingga matiDua jam bantuan diri selama lebih dari satu jamKotor

Zh
Ulasan №28

Serius ingin mengenali pengurus daerah kl saya benar-benar menganggap sikap layanannya sangat bermasalah

Mo
Ulasan №29

Tidak layak dicuba. Tiada makanan berkualiti. Rasa ditipu. Perkhidmatan tidak baik. Kebersihannya tidak cukup baik. Sekali lagi, makanannya 👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻

Sh
Ulasan №30

Tempat makan sepanjang masa kegemaran. Perkhidmatan hebat. Penggantian semula kubis yang tidak terhad. 😍

ry
Ulasan №31

Anda mungkin perlu menunggu sebentar tetapi ia pantas untuk mengisi semula kempen .. Salah satu menu kegemaran saya ..

ju
Ulasan №32

Perkhidmatannya baik, makanannya enak, dan harganya ok, patut dicuba

Yo
Ulasan №33

Perkhidmatan yang baik dan makanan yang lazat seperti biasa.

ch
Ulasan №34

Kadang-kadang anda akan melihat lipas, beberapa bahan tidak segar

Ks
Ulasan №35

Sekiranya anda mengemas kini waktu tutup anda

LI
Ulasan №36

Refill Super sangat bagus, akan cuba lagi.

GC
Ulasan №37

Perkhidmatan yang buruk dan pelayan / pelayan sangat kasar.

Ju
Ulasan №38

Tidak perlu pergi semasa MCO, lebih baik tinggal di rumah

Ng
Ulasan №39

Tunggu masa yang lama, makanan biasa, harga yang tinggi

HO
Ulasan №40

Makanan tidak mengapa, tetapi mahal

Ji
Ulasan №41

Perlu meningkatkan perkhidmatan pelanggan anda

Ka
Ulasan №42

Baik untuk refill super

jo
Ulasan №43

Konsisten & hebat seperti biasa !!

tr
Ulasan №44

Berbaloi

CS
Ulasan №45

很好 吃 👍

YM
Ulasan №46

Makan dengan baik ~

Iv
Ulasan №47

Perkhidmatan yang buruk

Wi
Ulasan №48

Sikap tidak baik dari pekerja

ma
Ulasan №49

Bad, periuk kecil

Ra
Ulasan №50

Bagus

Ye
Ulasan №51

Boleh tahan

ke
Ulasan №52

Baik

Ju
Ulasan №53

Perkhidmatannya lemah. .

Li
Ulasan №54

Nampak bagus

Ka
Ulasan №55

Makanan am

Maklumat
37 Gambar
55 Komen
2.4 Penarafan
  • Alamat:Lot F26, Metro Prima, 52100 Kuala Lumpur, Malaysia
  • Tapak:https://barbq-plaza.com/
  • Telefon:+60 16-228 7248
Kategori
  • Restoran Barbeku
  • Restoran Thai
Jam bekerja
  • Isnin:11:00PG–10:00PTG
  • Selasa:11:00PG–10:00PTG
  • Hari Rabu:11:00PG–10:00PTG
  • Khamis:11:00PG–10:00PTG
  • Jumaat:11:00PG–10:00PTG
  • Sabtu:11:00PG–10:00PTG
  • Ahad:
Pilihan perkhidmatan
  • Penghantaran:Ya
  • Bawa pulang:Ya
  • Makan di restoran:Ya
Kesihatan & keselamatan
  • Pelitup muka diperlukan:Ya
  • Pemeriksaan suhu diperlukan:Ya
  • Kakitangan memakai pelitup muka:Ya
Kebolehaksesan
  • Pintu masuk yang boleh diakses kerusi roda:Ya
Pilihan untuk menjamu selera
  • Makan tengah hari:Ya
  • Makan malam:Ya
Kemudahan
  • Sesuai untuk kanak-kanak:Ya
Suasana
  • Kasual:Ya
  • Selesa:Ya
Khalayak
  • Kumpulan:Ya
  • Mesra keluarga:Ya
Organisasi yang serupa
  • Bar.B.Q.Plaza Setapak Central, KLG34, 67, Jln Taman Ibu Kota, Taman Ibukota, 53300 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia
  • U9 PubBlk Q, 77, Jalan Desa 2/3, Desa Aman Puri, 52100 Kuala Lumpur, Selangor, Malaysia
  • Chinoz On The Park47, Jalan Ampang, Kuala Lumpur City Centre, 50450 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia
  • SOBARG-01, Menara Binjai, No.2, Jln Binjai, 50450 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia
  • P&C Cocktail Bar2, Jalan 24/70a, Desa Sri Hartamas, 50480 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia
  • BarAtas59100, 3-1, Jalan Telawi 2, Bangsar Baru, 59100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia
  • ECLIPSE ROOFTOP LOUNGE AND BAR33B Jalan Berangan, Changkat Bukit Bintang, Bukit Bintang, 50200 Kuala Lumpur, Malaysia
  • Virgin Pub & CafeJalan Petaling, City Centre, 50000 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia
  • Rock Bottom Changkat42, Changkat Bukit Bintang, Bukit Bintang, 50200 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia
  • 1st Floor Ttdi139a, Jalan Aminuddin Baki, Taman Tun Dr Ismail, 60000 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia