user
Heli Lounge Bar
34 Menara KH, Jln Sultan Ismail, Bukit Bintang, 50450, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia
Penampilan
Komen
Ga
Ulasan β„–1

Best...pengalaman yg takkan di lupakan...cuma agak ralat sebab kali pertama dtg.baru nk menikmati pemandangan sekitar KL tapi hujan pn turun..so dpt la dlm 15 mnit..syarat nak masuk sini..tak leh bwk mkanan dn mnuman dari luar..beg akan di check..pastu mesti kena beli air minuman untuk 2 org..harga air mmg mahal..hari tu ambik ice lemon tea harganya rm 28 untuk 1 cawan...kena dtg awal..kat sini ramai pelancong...parking plak 6.00 ringgit utk 1 jam..overall okay sgtπŸ‘πŸ‘πŸ‘

ah
Ulasan β„–2

Tempat die Taraf VVip... Tapi apsal aku yg kene bawak air tuh sampai atas tuh.. patutnye die yg serve air untuk aku.. dammm

Ha
Ulasan β„–3

Parking terlampau sempit, harga standard bar

We
Ulasan β„–4

Great view of klcc & kl tower.

jo
Ulasan β„–5

Tmpt aku hantar org

Ca
Ulasan β„–6

Fab views of klcc & kl tower

Ik
Ulasan β„–7

Melihqt kuala lumpur dri atas

EM
Ulasan β„–8

Bar atas bumbung yang hebat terletak di bangunan pejabat. Pada awalnya anda sedikit keliru kerana bar tidak mempunyai papan tanda, tetapi siapa yang mengesyaki bar di bangunan pejabat.Sebaik sahaja anda menjumpainya dan sampai di puncak, anda akan disambut dengan mesra di penerimaan tetamu. Pada awalnya anda berada di dalam rumah. Bar atas bumbung hanya dibuka pada waktu petang, kerana terletak di heliport yang aktif.Sekiranya cuaca baik dan persiapan di bahagian atas selesai, kakitangan perkhidmatan akan memberitahu anda bahawa anda kini boleh naik.Setelah berada di puncak, anda mempunyai pemandangan Kuala Lumpur 360 darjah, yang sangat mengagumkan.Perkhidmatannya hebat, koktelnya hebat dan pemandangannya tidak ternilai harganya.Pasti patut dikunjungi.

Zu
Ulasan β„–9

Ini adalah pengalaman terbaik kami untuk melihat bandar KL dari atas.Kami datang semasa CMCO, tanpa sebarang tempahanTetapi sangat disyorkan untuk membuat tempahan berhampiran dengan pemandangan KLCC untuk mendapatkan pengalaman terbaik dan juga memeriksa ramalan cuaca sebelum datang ke sini.Pemandangannya sangat indah dan senang digantung sebentar untuk menyaksikan matahari terbenam.Pemandangan menjadi lebih baik selepas matahari terbenam di mana bandar menyala.Cukup berangin di sini.Kami berkunjung sekitar jam 6 petang sehingga tidak memerlukan kod berpakaian.Dengar bahawa ia lebih ketat selepas jam 9 malam.

Co
Ulasan β„–10

Satu-satunya perkara yang anda boleh nikmati di sini ialah pemandangan 360Β° kl, anda boleh melihat menara berkembar dan menara kl dari sini. Semua yang lain di bawah standard. Kelajuan perkhidmatan sangat perlahan. Makanan adalah sederhana. Terdapat peraturan mengenai perbelanjaan minimum. Kami diberitahu oleh kakitangan mereka bahawa setiap pelanggan perlu membelanjakan sekurang-kurangnya RM 100 (ok, itu tidak ada masalah). Saya pergi ke sana bersama 2 orang rakan yang lain. Untuk memasuki tempat ini, kami perlu menyerahkan salah satu daripada yang berikut sebagai cagaran (sepanjang makan malam kami):- Wang tunai RM 300- kad kredit atau kad debit- kad pengenalan atau lesen MemanduAdalah sukar dipercayai bahawa mereka akan pergi ke tahap ini untuk memastikan setiap pelanggan membelanjakan RM 100 (tiada kepercayaan dalam hubungan ini).Tiada muzik di atas bumbung. Restoran terletak di tingkat bawah dan penghawa dingin tidak berfungsi (jimat kos?). Bar atas bumbung adalah 3 tingkat ke atas. Tangga itu kecil dan tidak diselenggara dengan baik. Kami makan di rooftop, berangin. Lantai itu hanya konkrit kosong, tidak dicat.Sejujurnya, saya tidak akan kembali ke tempat ini. Terdapat banyak ruang untuk penambahbaikan. Dan terdapat banyak lagi bar atas bumbung berdekatan di sini yang jauh lebih cantik dan lebih berbaloi.

Bj
Ulasan β„–11

Biar saya terangkan, pemandangannya sangat menakjubkan, tetapi perkhidmatan, kualiti minuman, kebersihan dan harganya sangat rendah. Jangkakan untuk membayar yuran masuk sebanyak 50 RM termasuk minuman ringan atau bir/gelas wain murah dan 40 RM untuk segelas kecil harimau selepas itu. Perkhidmatan ini tidak mengambil berat tentang anda sebagai tetamu dan tempat itu sendiri kelihatan agak buruk. Bilik air kotor, tiada sabun, tiada tuala tangan. Tempat ini mempunyai banyak potensi untuk menjadi salah satu bar terbaik di KL, tetapi cara ia dikendalikan, pemilik hanya mementingkan wang yang cepat daripada memberikan pelanggan pengalaman yang baik

We
Ulasan β„–12

Abang saya mempunyai pengalaman yang sangat teruk dengan Lounge Bar ini.Bersedia untuk meminang dengan GFnya dan berkomunikasi awal dengan Badan Peguam dan merancang untuk cadangan untuk hari itu.Apabila mereka pergi ke sana pada hari itu, tiada apa-apa hiasan seperti yang dirancang dan dikomunikasikan dengan alasan kerana hari hujan, tetapi restoran tidak memberitahu abang saya semasa ketibaan atau sebelum (sehingga dia bertanya kepada mereka, mereka menjawab, oh ya disebabkan hujan, kami tidak menyediakan sebarang hiasan) atau membuat/cadangkan apa-apa pelan alternatif untuknya, di mana mereka sengaja melakukan perjalanan sepanjang perjalanan dari Johor ke KL untuk acara ini, tetapi akhirnya hanya makan malam di sana dengan cadangan yang sangat NORMAL. akhirnya. Oh ya, dengan 3 belon melekat di meja mereka di sana.Ia sangat mengecewakan untuk acara sekali seumur hidup mereka! Restoran harus sekurang-kurangnya melakukan beberapa pelan alternatif atau cadangan untuk hiasan dalaman atau apa sahaja untuk mereka berdasarkan ramalan cuaca. Selepas mereka selesai makan malam di dalam rumah, di luar sebenarnya berhenti hujan, restoran itu tidak berbuat apa-apa dan hanya membiarkan abang meminang tanpa sebarang pengaturan khas. Assist yang restoren sediakan hanyalah menyerahkan bunga (yang disediakan oleh abang) kepada abang.Acara sekali seumur hidup hanya dimusnahkan oleh restoran ini! Cadangan yang tidak dapat dilupakan!

말레
Ulasan β„–13

Walaupun tiada pelanggan, pintu luar ditutup pada pukul 10 kerana kami memesan lebih banyak minuman. Bar yang paling teruk.

彩
Ulasan β„–14

Seperti namanya, anda boleh meminumnya di atas bumbung bangunan.Terdapat kod berpakaian, dan sandal adalah NG (tetapi Crocs dipinjamkan). Pertama sekali, terdapat pemeriksaan bagasi, dan botol plastik dan payung dibiarkan di meja depan.Juga, perintah 100RM atau lebih setiap orang diperlukan.Pandangan ini adalah yang terbaik kerana anda dapat melihat Menara KL dan Menara Berkembar Petronas.Kita boleh minum di bahagian atas bangunan sebagai nama.Terdapat kod berpakaian, jadi kami tidak boleh memakai sandal. (Sewa kasut adalah percuma)Kita perlu memesan sekurang-kurangnya RM100 / orang.Pandangan ini hebat! Kita dapat melihat menara KL dan menara kembar!

Oz
Ulasan β„–15

5/5 untuk pandangan dan harga4/5 untuk perkhidmatan ini.Anda tidak boleh pergi salah dengan tempat ini. Minuman murah, pemandangannya sempurna dan batu-batu orang ramai.Kemasukan ke ruang tunggu helikopter adalah pukul 6.00 petang tetapi jika anda muncul awal (yang akan kami cadangkan jika anda berhasrat merebut tempat yang terbaik) bersiaplah untuk membayar caj perlindungan untuk setiap orang yang termasuk 1 minuman. Anda boleh minum sambil duduk di dalam bar tertutup dan pada jam 6.00, anda akan dibawa ke kawasan helikopter.Kod pakaian santai sehingga matahari terbenam (Seluar pendek dibenarkan) tetapi pastikan anda memakai kasual pintar (salun penuh & kasut wajib) jika anda ingin melawat selepas matahari terbenam.Perkhidmatan mungkin sedikit perlahan tetapi para atendan boleh bersiar-siar di sekitar anda hanya untuk membayangkan bahawa sudah tiba masanya untuk memesan lebih banyak.

Fl
Ulasan β„–16

Helibar terletak di pusat dan mudah diakses dengan kereta api. Helibar terletak di tingkat 34. kemasukan berharga € 50 seorang, harga masuk termasuk minuman percuma. Sebelum pergi ke geladak pemerhatian, anda mesti memesan minuman di bar. Platform ini kemudian 2 tingkat lebih tinggi dan merupakan helipad pada siang hari. Terdapat perabot kecil dan juga muzik. Hanya ada pita penghalang di sini, tetapi saya masih tidak merasakan bahawa ini berbahaya. Sekurang-kurangnya kanak-kanak harus berhati-hati di sini. Koktelnya enak.Pekerja selalu menawarkan untuk mengambil gambar, tetapi ingin mempunyai wang untuk ituPemandangannya sangat, sangat bagus.

Pa
Ulasan β„–17

Tempat ini mendapat banyak terima kasih kepada banyak artikel Pinterest dan sementara pemandangan panorama yang menakjubkan, terdapat beberapa tempat menembak. Anda perlu membayar 50 MYR setiap orang antara 6-9 malam, dan 100MYR selepas 9 dan bayaran ini boleh meliputi minuman anda tetapi ada pilihan yang terhad untuk ini, jadi jika anda tidak minum alkohol, anda akan membayar $ 12 untuk segelas jus. Jika anda datang selepas hujan, anda akan duduk di atas kerusi basah. Datang sekitar 6 supaya anda masih boleh mendapatkan meja anda sendiri.

ma
Ulasan β„–18

Pemandangannya sungguh menakjubkan dan saya membayangkan matahari terbenam yang menakjubkan pada hari yang menyenangkan. Mendung ketika kami pergi tetapi kami bersenang-senang dengan angin dan tempat yang sejuk. Kami adalah kumpulan besar jadi kami mendapat tempat duduk yang bagus tetapi cukup ramai ketika anda mampir. Pasti bukan untuk percintaan kerana terlalu banyak orang rasanya menjadi tarikan pelancong.

An
Ulasan β„–19

Saya pasti mengesyorkannya! Untuk harga bir kecil atau minuman (sekitar 22 RM) kita boleh mengagumi pemandangan yang sangat menakjubkan. Bar mempunyai dua peringkat - bahagian bawah berkilat dan bahagian atas di lapangan pendaratan helikopter. Ia layak datang selepas dibuka apabila ia masih cerah dan kekal sehingga gelap. Lebih baik buat tempahan!

Be
Ulasan β„–20

Tempat yang bagus untuk melihat matahari terbenam yang menakjubkan. Pagar untuk menahan palang daripada terjatuh boleh diperbaiki. :-) Tetamu yang hebat, suasana yang hebat.

Mi
Ulasan β„–21

Pengalaman hebat, koktel baik-baik saja. Kakitangan dan perkhidmatan jika baik jika anda mempunyai pelayan yang tepat dan pandangannya sangat bagus. Pad pendaratan helikopter tanpa halangan, mustahil di Jerman / Eropah.

Ki
Ulasan β„–22

Terdapat pemeriksaan bagasi. Anda boleh menyemak beg anda.Payung tidak boleh dibawa masuk walaupun dilipat. Ia kini memeriksa bagasi.Pemandangannya sangat cantik.Kami mengarahkan minuman di lantai di mana lif berhenti, tetapi kami boleh melakukannya di tingkat atas, jadi mari ke sana.Laman heliport itu tenang dan lembut tanpa angin.Saya pergi selepas jam 8, tetapi semua orang mengambil gambar Petronas dan menara. Terdapat banyak pasangan, tetapi mereka sesak dengan pelancong pula.Pelbagai bahasa Jepun, Greater China, Eropah dan Amerika terbang.Ia bagus untuk cerita satu-tembakan, dan ia adalah berharga kerana anda tidak boleh meminumnya di atas bumbung lantai 30 atau lebih tinggi di Jepun.Saya juga pengalaman pertama saya.Ia adalah kemudahan yang baik untuk mencari.Ia adalah 50R untuk satu minuman, tetapi lebih berharga daripada memanjat pandangan.

th
Ulasan β„–23

Tempat yang sangat sejuk untuk melepak. RM50 mengenakan bayaran untuk masuk tetapi anda boleh mendapatkan 1 pilihan minuman anda dengan bayaran masuk yang menjadikannya berbaloi. Pemandangannya sangat hebat !!. Cukup terlambat untuk matahari terbenam hari ini. CH CHEERS semua dan Selamat Hari Khamis😎😎

Ad
Ulasan β„–24

Saya fikir tempat ini sangat baik. Anda sampai ke bar sebelum anda sampai ke helipad dan orang telah mengeluh pada ulasan lain yang mereka mahu anda membeli minuman sebelum anda pergi ke helipad .... Saya tidak melihat masalah dengan itu .. semestinya itu hanya akal sehat. Apa-apa sahaja minuman yang cukup mahal, saya rasa untuk pandangan yang anda akan terima. Pemandangan dari atas adalah menakjubkan

Ke
Ulasan β„–25

Pemandangan terbaik di bandar dari helikopter. Minuman adalah harga KL biasa, jadi agak mahal untuk Asia. Tidak mempunyai makanan sehingga tidak dapat memberi komen.Bar adalah mengenai pemandangan, dan waktu terbaik adalah pada waktu malam, terutama pada waktu matahari terbenam. Kami pergi dua malam di trot, dan itu adalah bahagian terbaik dari penginapan kami. Bar ini mesti dilakukan sekiranya anda berada di KL.

As
Ulasan β„–26

Apa yang lebih baik daripada mengadakan pesta dengan pemandangan kota KL yang menakjubkan. Terletak di kawasan Bukit Bintang dan beberapa kilometer dari KLCC, bar heli terletak di bangunan Menara KH. Dari KLCC, anda boleh turun di Menara KH menggunakan GO KL atau teksi percuma. Untuk berkongsi pengalaman saya, saya bertanya kepada salah seorang pemandu teksi untuk menggugurkan saya ke lokasi dan dia menuntut 30 ringgit, jadi anda perlu berbincang dengan mereka atau buku Rebut sebaliknya. Saya lebih suka mengesyorkan bas GO KL kerana mereka tidak ramai. dan percuma. Lima lima minit dari KLCC.Bar Heli Lounge mempunyai kasual pintar kod berpakaian. Tiada crocs, selipar, seluar pendek dibenarkan memakai selepas pukul 9:00 malam yang merupakan masa puncak bagi pihak. Sekiranya anda adalah pelawat, anda boleh merancang untuk meninggalkan tempat sebelum 9:00 malam. Tempatnya biasanya sesak pada waktu malam sebelum waktu malam. Anda tidak akan mudah mencari tempat untuk duduk di atas bumbung, kerana orang-orang yang tiba lebih awal atau lounge mempunyai tempahan pra-tempahan. Anda masih boleh membawa minuman anda dan pergi ke tingkat atas untuk melihat pemandangan yang menakjubkan dan tembakan yang menakjubkan. Sila sampai ke sana pada waktu senja. Bandar kelihatan bersemangat dan berkilauan pada waktu itu.Minuman paling murah yang boleh anda pesan adalah untuk 22.5 Ringgits minimum. Sekiranya anda ingin menjimatkan lawatan ke meja pemerhatian Petronas dan KL maka ini adalah pilihan yang sesuai untuk anda. Dengan memesan hanya beberapa minuman, anda boleh mempunyai pengalaman yang sama seperti yang anda dapat melihat melalui menara KL. Ini untuk pelancong dan belanjawan tetapi, jika anda benar-benar ingin mempunyai pesta yang baik, ini adalah tempat yang ideal untuk semua orang di bandar.Ini helipad. Kebanyakannya, pendaratan helikopter tidak dilakukan pada waktu malam sehingga mereka menukarnya ke bar lounge. Tempat ini sangat disyorkan.

R
Ulasan β„–27

Bar hebat, helipad lama ditukar menjadi bar. Tidak terfikir di Jerman, tapak pendaratan terhad dengan pita penghalang. Tetapi benar-benar hebat. Anda perlu membayar 50 Rm (11 €) masuk dan mendapatkan minuman untuk itu, tidak lama dahulu ia adalah separuh tetapi masih hebat di 100 meter.

Ph
Ulasan β„–28

Bar pop timbul khas di atas helipad lama. Pintu masuk adalah MYR50 termasuk satu minuman. Minuman yang lebih berpatutan dan pilihan makanan sederhana disajikan di atas. Hanya masuk akal jika anda berada di sini ketika matahari terbenam. Kemudian ia adalah tempat yang cukup romantis dan mengagumkan. Pintu masuk adalah di Menara KH (menara KH).

Tz
Ulasan β„–29

Tempat yang indah di KL di mana anda dapat melihat pemandangan KL semasa matahari terbenam dan malam. Bar ini terletak di Menara KH, tingkat ke-34. Anda boleh mengakses helikopter jika anda membeli minuman (sekitar RM30) dari pub, dan anda bebas berkeliaran dari jam 6 petang hingga 9 malam, selepas itu anda perlu membeli 2 botol minuman keras dan / atau wain untuk mendapatkan meja, dan anda dikehendaki untuk berpakaian kasual pintar.Jika anda ingin menangkap pemandangan matahari terbenam KL, pastikan anda berada di sana lebih awal untuk mendapatkan meja.

Na
Ulasan β„–30

Percutian malam paling teruk dalam beberapa tahun!Saya mendengar daripada Helipad tahun yang lalu dan fikir ia adalah tempat untuk pergi. Begitu banyak kekecewaan. Saya berasa sangat malu sehingga saya mengesyorkan tempat ini untuk bertolak kerana dua ahli pasukan saya. Malu dan segan dengan pilihan saya.Biar saya bawa anda melalui pengalaman…- Pertama, semasa memandu untuk mencari tempat… bimbang saya terlepas.. tiada petunjuk, tiada arah, tiada penjenamaan dan blok pejabat hantu- Ke-2, tempat letak kereta yang keterlaluan. Dalam 19 tahun di Malaysia, ini adalah tempat letak kereta paling teruk yang pernah saya masuki. Patut disediakan filem hantu/seram; mereka boleh membuat wang dengannya. Bukan sahaja sangat sempit untuk memandu, arah yang menakutkan, kotor, buruk di dalam tempat letak kereta, tiada tanda tempat letak kereta, tempat letak kereta bertingkat yang pelik. Agak menakutkan. Dan sebaik sahaja anda meletakkan kereta anda, anda sebenarnya perlu berjalan kaki... untuk mencari lif... betul. Pertama kali saya berasa sangat tidak selamat di sana. Serius kelihatan cerdik.- Ketiga, restoran, satu tingkat di bawah helipad itu sendiri. Macam tempat pembuangan sampah. Sekali lagi, cerdik, mati, kosong, tidak kelihatan bersih…. Tetapi kami TERPAKSA memesan makanan, tiada pilihan…. Ok apa-apa pun order snek (untuk lounge di helipad) dan 2 pasta.- Ke-4, kemudian sekali lagi 4 lalat tangga untuk pergi ke helipad . Ok, di sini sekali lagi, kelihatan cerdik… gelap…- Ke-5, helipad. Okey. Akhirnya kami di sana. Cuba teka, pandangan adalah 360, ok, tetapi… pandangan hilang. Semua sudut pandangan yang menarik hilang dengan bangunan baru. TIADA TIADA. Pokok Beringin lebih baik.- Ke-6, kualiti makanan adalah menyedihkan. Pizza mengerikan. Minuman busuk. Nachos sedih (guacamole lama dan kelabu… bukan hijau).Kami bertolak seawal mungkinKemaskan pasta kami.RM800 yang kami bayar (wajib RM100 dibelanjakan setiap kepala.) adalah yang terakhir yang anda akan lihat daripada mana-mana daripada kami.Tempat yang keterlaluan.

Pa
Ulasan β„–31

Kami berada di sana Jumaat untuk membayar dan mempunyai 50MYR penyertaan bagi setiap orang. Untuk itu, kita dibenarkan untuk memilih minuman dari menu set. Jika tidak koktel terus di 45MYR. Kami minuman merasai sangat baik! Kecil makanan ringan untuk merapatkan masa yang kita ada. Boleh menjadi lebih besar berdetik).Pandangan yang terbaik daripada kedua-mercu tanda dan benar-benar sejuk lokasi. Jadi apa terpulang Helipad untuk memudahkan lebih sejuk ??

R
Ulasan β„–32

Bar ini adalah cadangan mutlak. Pad pendaratan helikopter ini menjadi bar terbuka pada waktu malam. Lokasi sangat luar biasa.Anda perlu membeli sebotol wain atau wiski pada mulanya jika anda tidak mempunyai tempahan, harga yang hebat dan pemandangannya hebat (tanpa kaca atau yang serupa) 🍷😍😍😍😍

麟子
Ulasan β„–33

Landskap mewah pastinya merupakan sebab paling utama untuk pilihan pertama. Makanan cukup bagus & berpatutan. Sebilangan pelayan mereka mempunyai label untuk memberi tahu pelanggan bahawa mereka tidak dapat bertutur dalam bahasa tempatan. Oleh itu, saya rasa kami mungkin akan bersabar dengan mereka sekiranya anda juga mempunyai keperluan. Bukan hanya pasangan yang berpacaran romantis di sini, tetapi juga tempat yang bagus untuk mengadakan pesta.

茢谷
Ulasan β„–34

Tempat yang menakjubkan di mana anda dapat melihat pemandangan malam 360 darjah termasuk Menara Berkembar Petronas di atas bumbung. Namun, sayangnya ada bangunan pencakar langit di depan menara berkembar, jadi anda tidak dapat melihat keseluruhannya.Terdapat perasaan keterbukaan di atas bumbung kerana tidak ada yang menghalang pemandangan tanpa pagar, dan rasanya sangat baik. Ketika hujan, anda perlu bergerak ke ruang istirahat di dalamnya walaupun hujan turun dengan sedikit, jadi disarankan untuk memeriksa cuaca terlebih dahulu. Harga minuman adalah berpatutan berbanding dengan bumbung lain.

Aa
Ulasan β„–35

Helipad dibuka pada pukul 6 petang - tiba sedikit lebih awal dan minum sebelum naik. Cepat kerana jadual akan diambil dengan pantas! Menjadi cukup sibuk ketika malam terus berjalan. Pemandangan 360 bandar yang menakjubkan dan anda mempunyai elemen! Tidak ada tingkap atau bumbung untuk menghalang apa-apa. Pasti patut dikunjungi!

Da
Ulasan β„–36

Bar sejuk di tengah-tengah Kuala Lumpur. Siang hari helipad dan bar di atas bumbung malam. Dengan pemandangan Menara Petronas atau pemandangan langit seluruh bandar. Minuman tidak baik, perkhidmatan sangat berfikiran terbuka dan mesra. Sebagai lelaki, tidak ada masalah untuk memakai seluar pendek dan t-shirt.Kos masuk adalah sekitar € 12 setiap orang, termasuk minuman.Malangnya hujan turun dengan kami dan kami terpaksa pergi di dua tingkat di bawah ini. Tenang juga, tapi tentu saja tidak dengan bakat yang sama seperti di atas.

Da
Ulasan β„–37

Meh. Pemandangan sejuk, tetapi terlalu mahal dengan minuman biasa-biasa sahaja. Anda perlu membayar 25 untuk mendapatkan tiket anda yang datang dengan satu minuman. Tidak semestinya mengesyorkan untuk seseorang pergi solo. Semua tempat duduk di atas bumbung kelihatan seperti itu untuk 4+ dan ia adalah tempat yang sibuk, jadi anda merasa agak canggung duduk di sana sahaja.

An
Ulasan β„–38

Lelaki tidak dibenarkan memakai seluar pendek selepas jam 9 malam. Mereka akan membiarkan anda meminjam seluar tetapi anda harus meletakkan deposit 50 ringgit.Pergi ke sana sekitar jam 10 malam dan pemandangannya menakjubkan. Muzik sama sekali tidak hebat.Seperti yang diharapkan minuman yang terlalu mahal tetapi ia patut dikunjungi.

mi
Ulasan β„–39

Hebat seperti biasa. Koktel paling terkenal, dan pemandangannya πŸ‘Œ

Fe
Ulasan β„–40

Tempat ini adalah mustahak bagi saya apabila saya ke KL untuk bekerja. Benar-benar menakjubkan. Walau bagaimanapun kod pakaian untuk memakai seluar (untuk lelaki) selepas 9 malam adalah tidak masuk akal, terutama dalam cuaca panas seperti itu. Selain itu, minuman murah, perkhidmatannya okay dan pandangannya mengambil nafas!

Ju
Ulasan β„–41

Pandangan mengatakan semuanya. Ia sangat sejuk sehingga tidak diperlukan tempahan. Anda hanya membeli minuman dan mereka mengalu-alukan anda ke ruang legar helipad dan tidak ada tekanan setelah membeli apa-apa lagi. Terlalu buruk untuk cuaca atau mungkin matahari terbenam yang sempurna. Pemandangan menara Petronae sakit. Yang mesti dilawati di Kuala Lumpur

Vi
Ulasan β„–42

Tempat yang sangat baik untuk bersantai dengan perbelanjaan minimum RM100 / seorang. Hanya makanan jari tersedia di helipad. Jika anda sedang mencari kursus utama sila pergi ke 1 tingkat di bawah di ruang makan. The helipad boleh menjadi sangat sesak di antara jam 7 malam - 9 malam yang membuatkan persekitaran agak hangat. Secara keseluruhannya, ia bukanlah tempat yang tidak baik untuk dikelilingi.

Ra
Ulasan β„–43

Saya pergi ke sini pada hari Valentine. Seharusnya sibuk dan penuh dengan orang pada hari itu, jadi saya menghubungi Heli Lounge Bar untuk menempah meja untuk 2. Pemilik memerlukan minimum RM200 / orang (atau 2 orang, saya tidak ingat dengan tepat) pembelian untuk tempahan . Tidak mengapa bagi saya, kerana saya merancang untuk makan malam di sana. Namun, kerana rahsia perniagaan mereka, mereka tidak dapat mengirimkan menu mereka melalui chat / e-mel agar saya dapat melihatnya. Bagaimanapun, pemiliknya menyarankan agar saya dapat pergi lebih awal dan hanya berjalan masuk.Saya pergi ke sana sekitar jam 6:30 petang, dan masih ada beberapa meja untuk 2 orang. Harga untuk minuman berpatutan dengan pemandangan yang baik. Ketika matahari terbenam, kakitangan akan membawa beberapa lilin ke setiap meja. Dan saya tidak tahu sebab mengapa mereka dibawa ke semua meja, kecuali saya. haha.Saya meminta kakitangan untuk membantu kami mengambil gambar tetapi dia kelihatan tidak selesa. :(Tidak lama: sangat disyorkan.

Fa
Ulasan β„–44

Tempahan sangat menggila, mereka meminta terlalu banyak untuk membeli untuk dapat membuat tempahan, tetapi menyimpan tempat yang bagus untuk membuat tempahan.ia sesak selepas jam 6 dan anda mungkin tidak dapat duduk.Mereka menyekat tepi bumbung yang selamat sehingga jalan-jalan berhampiran tidak kelihatan.Minuman tidak berkualiti tinggi, harganya tidak sepadan walaupun separuh daripada harganya tetapi anda boleh mengatakan bahawa anda telah membayar untuk melihat.

Ma
Ulasan β„–45

Tempat mengagumkan untuk menikmati ketinggian di KUALA LUMPUR ....... Pemandangan bandar yang menakjubkan dari puncak bar. Dengan kos yang sangat dipercayai, anda boleh mendapatkan ketinggian. Cukup beli minuman dari bar dan anda boleh pergi ke bahagian atas bar. Saya menikmati banyak di sana ..... Ia menggegarkan ...

ad
Ulasan β„–46

Inilah yang kami panggil beli pemandangan dan ini adalah pemandangan yang sangat indah dari atas bumbung. Beruntunglah saya, hujan setelah matahari terbenam, jadi saya mendapat foto matahari terbenam. untuk bayaran masuk adalah RM50 (termasuk minuman) dan untuk makanan akan dikenakan bayaran tambahan. Suasana sejuk tetapi pelayan selalu berjalan di sekitar tetamu sehingga tidak selesa.

Ch
Ulasan β„–47

Layak dikunjungi. Bir mahal dan koktel berair, tetapi ia adalah harga yang kecil untuk membayar pemandangan yang hebat pada waktu matahari terbenam. Membuat semua lebih manis untuk saya dengan fakta bahawa mereka bermain ska punk! Senang menonton orang-orang yang beratur untuk membuat gambar dengan matahari terbenam. Walaupun mereka terganggu, ambil tempat duduk dan nikmati pemandangan. Petua teratas: berhati-hati berjalan kembali ke tangga. Dalam satu bahagian, hanya setiap langkah lain diterangi, bermakna anda hanya dapat melihat separuh langkah dan menjadikannya sangat mudah tersandung (seperti yang saya lakukan) dan mencederakan buku lali anda.

Ly
Ulasan β„–48

Pandangan tidak dapat ditandingi. Perkhidmatan ini boleh menjadi lebih baik (anda perlu membawa minuman anda naik tangga tangga 5ish selepas menebusnya), tetapi ia adalah keadaan yang unik. Bernilai 50myr untuk masuk (yang termasuk minuman). Mojitos adalah baik dan sayap. Akan kembali dan pasti membawa pelawat ke sini!

A.
Ulasan β„–49

Bar Atas Bumbung sangat mengagumkan. Pemandangannya sangat hebat. Perkhidmatan yang baik dan minuman yang baik. Suasana santai.

Ma
Ulasan β„–50

Bar yang cukup mahal tetapi yang diharapkan untuk lokasi dan pandangannya dari helipad. Kami pergi sebagai 2 orang dan dikehendaki membeli sama ada sebotol wain yang kos minimum 140 MYR atau 2 koktail setiap (kebanyakan koktel kos kira-kira 45 MYR setiap satu). Selepas pukul 9 malam, dasar mereka tidak ada skirt atau seluar pendek sehingga mereka akan memberikan sepasang seluar besar yang mereka kaitkan di pinggang anda.Pandangan itu sendiri adalah baik. Muzik dan tempat duduk bagus. Kualiti minuman adalah kira-kira purata untuk tempat seperti ini.

Bl
Ulasan β„–51

Suasana tempat letak kenderaan tidak baik tetapi cat tidak dijaga dengan baik tetapi arahan tempat letak kenderaan dengan lampu merah & hijau masih menyala di lokasi parkir bawah tanah bangunan Untuk menuju ke heli bar lounge berada di tingkat 34. Suasana cukup santai disertai dengan muzik rumah yang booming. Kerana tujuan saya adalah pergi ke heli pad atap, saya meninjau suasananya, pada pukul 17:00 malam dibuka dan boleh duduk santai di kerusi dan meja yang telah disediakan sambil menikmati suasana di bandar KL. Untuk mengambil latar belakang foto, terdapat 2 pilihan Menara KL & Menara KL. Dianjurkan untuk berkunjung pada 17:00 pm - 6:00 pm sehingga ke bumbung sehingga anda dapat mengambil gambar di lokasi untuk mendapatkan matahari terbenam di belakang menara KL dan pada waktu malam lampu dari menara KLCC dihidupkan sesuai untuk latar belakang foto . bangku & meja yang telah disiapkan dengan lilin yang dinyalakan pada waktu malam menambah kehidupan suasana dan minum minuman ringan sambil berbual menikmati suasana malam di bandar KL dari atas. Untuk naik ke bar Atap, anda boleh membeli minuman ringan dengan harga 12-15 RM. Oleh itu, selamat datang ke #indahnyaberbagiinfo

Ka
Ulasan β„–52

20 Nov 2018. 17.40 PETANG.Pemandangan yang begitu indah pada waktu malam. Suka sangat. Bar lounge Heli di bumbung dibuka pada 18.10. Anda boleh membeli segelas jus hanya Rm 25 dan kemudian anda dapat menikmati pemandangan syurga di sini .... 😚😚😚

It
Ulasan β„–53

Benar-benar tempat yang bagus. Pakaian yang betul tidak ada seluar pendek di waktu petang tetapi pada sebelah petang tidak apa-apa. Kami mengambil sebotol wain dan diletakkan di kedudukan terbaik di teres helipad. Ia benar-benar bernilai lencongan.

St
Ulasan β„–54

5 bintang untuk pemandangan. Walau bagaimanapun bar itu sendiri nampaknya bertanggal, harga minumannya curam, dan untuk mendapatkan akses ke ruang istirahat di bumbung mereka, anda perlu membeli minuman terlebih dahulu. Ia lebih kurang 4 penerbangan tangga dari bar utama ke helipad. Pemandangan pada waktu malam cukup mengagumkan - anda mendapat 360 pemandangan Menara Berkembar Petronas, Menara KL dan kaki langit KL.

Bi
Ulasan β„–55

Kami memutuskan untuk meneruskan perjalanan ini pada masa ini.Tempat ini patut dilawati. Pemandangan 360 darjah untuk melihat sekitar Menara Berkembar Petronas dan Menara KL. Harga berpatutan untuk melihatnya.Kami sangat menikmati masa ini di sana. Ia agak menakutkan jika anda mempunyai acrophobia, tetapi lambat laun anda akan membiasakannya dan mula menikmati pemandangan hebat.

Ja
Ulasan β„–56

Tempat yang cemerlang. Pemandangan terbaik di Malaysia. Helipad di atas bumbung dihuni sebagai bar dalam cuaca yang baik dan anda dapat menonton muzik dan minuman langsung yang menghadap ke pemandangan terbaik.

Em
Ulasan β„–57

Bar bumbung yang sangat bagus untuk penggambaran gambar malam. Menara Berkembar Petronas dan Menara Kulump Lumpur.sebelum jam 5 petang bumbung helipad masih digunakan, setelah waktunya, ia berubah menjadi bar malam untuk ppl pergi ke sana untuk bersantaisebelum jam 5:30 petang untuk masuk dan membeli hanya satu minuman, anda boleh mengunjungi bumbung tanpa sebarang kod pakaian, ini adalah cara termurah untuk mengambil panorama KL yang sangat digalakkan oleh warga tempatan

Pe
Ulasan β„–58

Anda tidak boleh melepaskan peluang untuk minum bir dan menikmati pemandangan kota Kuala Lumpur yang terbaik dari bumbung bangunan ini, secara PERCUMA. Tiger atau Chang beers adalah lebih mahal daripada di jalan (35 cincin) tetapi ia benar-benar bernilai untuk melihat keseluruhan langit KL, dengan menara Petronas, menara komunikasi, pencakar langit pejabat dan hotel, masa lalu yang asli. Bar terletak di tingkat atas lif, dan anda perlu memanjat dua lagi lantai berjalan naik tangga sehingga anda sampai ke bumbung, yang merupakan jalur pendaratan helikopter pada siang hari dan bertukar menjadi teres sejuk semasa petang -Night Tidak ada rel pengawal supaya perasaan berada di sana ..... hebat.Pelayan berkhidmat dengan cepat dan meja dan tempat duduk selesa. Pasti disyorkan.

no
Ulasan β„–59

Sedikit mahal, bar dan lounge. Bahagian atas helipad. Anda perlu memasuki sebelum 9 Mac untuk melangkau membeli botol untuk masuk ke dalam. Bahagian bawah adalah bar dan restoran. Tetapi apabila anda pergi ke tingkat atas, oh waow. Minuman dan rakan-rakan dan pandangan dan syarikat yang baik (jika anda mempunyai ini) sangat mengagumkan.

Kh
Ulasan β„–60

Helipad Lounge. Anda perlu menempah lebih awal jika anda ingin duduk di tempat yang betul dan bagus. Untuk tempahan anda perlu membelanjakan min Rm100 seorang di sini. Anda juga boleh berjalan di sini dan menghabiskan segelas minuman untuk pergi ke helipad. Sila datang dahulu untuk mengelakkan orang ramai.

Ga
Ulasan β„–61

PositifIa adalah udara terbuka dan merasakan sejuk dan sejuk.NegatifBar di dalam bangunan tidak mengesankanPaparan klcc boleh dilihat dari separuh sahaja. (Sekat dengan bangunan)Maklumat tambahan:Untuk harga sebelum jam 9 malam, hanya beli minuman pada RM30.Satu lagi pilihan ialah Merini 57 Bar (di sebelah klcc) mendapat pemandangan menara kembar.Dan pukul 5 petang hingga 8 petang mendapat promosi matahari terbenam untuk minum.

El
Ulasan β„–62

Pemandangan yang indah, muzik yang bagus, anda boleh makan atau minum di dalam dan di luar yang anda pilih. Harga biasa-tinggi. Jus segar Tidak ada makanan mewah dan tidak ada pilihan vegetarian. Tetapi adalah mustahak jika anda datang ke KL, untuk menikmati tempat yang berbeza untuk minum. Pada hujung minggu dari jam 9 pagi, anda mesti berpakaian kemas dan bergantung kepada orang yang mereka boleh kenakan untuk masuk.

Se
Ulasan β„–63

Pasti patut dikunjungi. Saya dapat melihat pemandangan 360 Β° Kuala Lumpur dari atas bumbung. Mudah dijumpai. Apabila anda pergi dari KL Sentral anda hanya perlu menaiki 1 monorel ke Raja Chulan.

Dr
Ulasan β„–64

Pemandangan yang hebat, perkhidmatan yang mesra.Bar di tingkat bawah sedikit lari ke bawah, tetapi anda perlu pergi ke tingkat atas lagi.Ia benar-benar lokasi yang luar biasa.

Re
Ulasan β„–65

Ini adalah tempat terbaik untuk melihat KL yang indah pada waktu malam. Kami menginap di hotel The KL Journal yang berjarak 5 minit berjalan kaki dari situ. Ia berada di tingkat 34 dan mempunyai 3 tingkat; terus ke bumbung (Helikopter mendarat) Khamis dan hujung minggu anda perlu mendapat pesanan minimum MYR 200 kami memilih sebotol wain merah perancis yang bagus, sesuai untuk pemandangan.Makanan juga sangat enak, kami mencuba makanan pembuka pasangan.Carilah βœ”οΈπŸ‘Œ

ki
Ulasan β„–66

Pengalaman yang dahsyat. Panas dan sesak. Hanya berdiri seperti idiot dengan minuman.Anda perlu membeli minuman sebelum naik helipad. Berjalan 3 tingkat dengan martini lychee. Saya jelas tumpah kepada diri saya sendiri. Minuman yang baik, Star Kiss adalah minuman wanita hebat. Pemandangan bandaraya yang bagus tetapi ia tidak berbaloi.

ぴあ
Ulasan β„–67

Saya melihat ini di beberapa laman web, tetapi seorang kenalan mengejutkan saya (o ^^ o)Saya kagum ketika mengunjungi bar atas bumbung di Bangkok, tetapi menara kembar dan menara KL dapat dilihat tepat di depan saya, jadi saya cadangkan waktu matahari terbenam!Walau bagaimanapun, ia sangat popular dan ramai.Oleh kerana ia adalah heliport, terdapat pita di sekelilingnya, jadi berhati-hatilah untuk tidak menggerakkannya 🎡

Ji
Ulasan β„–68

Bar benar-benar sejuk dengan pemandangan 360 darjah yang menakjubkan di KL! Minuman dan makanan sedikit mahal tetapi pasti bernilai memilikinya! Perlu ke sana lebih awal kerana jadual pertama kali pertama dilayani!

Be
Ulasan β„–69

Menakjubkan ... kemuncak lawatan kami ke KL. Kami menyaksikan matahari terbenam dan ribut datang ke bandar - agak luar biasa. Minuman adalah harga purata untuk bar tingkat jalan, begitu murah memandangkan pandangan. GF saya mempunyai beberapa cotails dan dilaporkan sebagai baik! Perkhidmatan yang cepat dan kakitangan yang bagus. Saya mendapat gambaran bahawa mereka boleh menjadi lebih pemilih dengan pelanggan sebagai petang berlangsung - mungkin sampai di sana awal untuk mengelakkan masalah kod pakaian dan yuran kemasukan.

Ty
Ulasan β„–70

Idea luar biasa untuk bar. Salah satu pemandangan terbaik di pusat bandar Kuala Lumpur - anda boleh berjalan ke pinggir heli! Tempat tidak bersih di dalam mana-mana cara, tetapi tetap aneh ... anda pasti datang ke sini untuk pemandangan di luar. Minuman yang berpatutan. Bouncer di pintu mesra.

Ra
Ulasan β„–71

Ini adalah bar terbaik di KL. Saya pernah ke banyak bumbung di sini dan Heli adalah yang mempunyai suasana yang paling menakjubkan.Di sana anda perlu membeli minuman sehingga anda boleh naik ke helipad, minuman berharga sekitar RM35. (Minumannya juga luar biasa)[sunting] makanan di sana tidak sepadan, bebola daging dibuat dengan daging yang buruk dengan banyak kegelisahan di dalamnya. Sungguh mengecewakan.Di bahagian atas, anda dapat melihat matahari terbenam, dengan muzik dan meja yang bagus untuk duduk dan bersantai. Untuk duduk, anda perlu memesan makanan, kami memesan kentang goreng dan murah dan sedap.Sekiranya tidak hujan, pergi ke sana mesti dilakukan di KL. Jangan ketinggalan!

Me
Ulasan β„–72

SAYA SUKA TEMPAT INI SANGAT BANYAK ❀️❀️ !!!! Tempat ini mempunyai pemandangan indah di tingkat 34/36 (saya terlupa lantai).Sekiranya anda datang ke sini anda boleh melihat 2 LANDMARK Malaysia. Tetapi jika anda datang ke sini saya cadangkan anda datang pada jam 5 petang, kemudian makanlah makanan di bar. Kemudian jam 6 petang anda boleh sampai ke Helipad dan anda akan mendapat pemandangan dan pemandangan yang menakjubkan. Malangnya saya tidak mendapat matahari terbenam yang indah kerana :(.Kemudian anda boleh membawa minuman anda ke helipad. ☺️☺️

Ro
Ulasan β„–73

Lokasi yang sangat sejuk. Bukan pemandangan tertinggi di bandar tetapi pastinya pemandangan paling luar biasa. Helipad bekas menjadi bar. Di bahagian bawah tertutup dengan sofa kulit dan restoran lain dan dua tingkat lebih tinggi daripada panorama terbuka 360 Β°.

Vi
Ulasan β„–74

Pergi ke sana untuk pertama kalinya dan saya tidak menyangka ada bar di atas bumbung. Saya sangat terkejut dan menakjubkan. Ini adalah tempat pertama saya pergi di KL dan saya sangat menyukainya. Masa yang disyorkan adalah sekitar 7 dan lebih baik setelah hujan turun. Anda dapat melihat pemandangan menara berkembar patronas menara KL dan bandar yang indah.

pr
Ulasan β„–75

Hanya lokasi yang bagus dengan puncak yang tinggi, tetapi sangat kering dan tidak menyukai suasana. Satu-satunya perkara yang baik ialah anda mendapat pandangan yang baik dari bandar dan menikmati minuman anda. Minuman kentang adalah pilihan yang baik, kurang makanan sahaja minuman. Tempat ini agak ramai, anda perlu pergi 30 min -1 jam sebelum ini, khasnya pada hujung minggu

Ju
Ulasan β„–76

Saya telah mencuba koktel mereka (Long Island dan Zombie) Mereka sempurna seimbang dengan rasa alkohol yang kuat dan rasa aromatik! Suka !! Pemandangan bar di atas bumbung luar biasa (pemandangan 360 darjah luar dengan KLCC dan Menara KL) walaupun tempat letak kereta di Menara KH agak menyusahkan.

Jo
Ulasan β„–77

Bar atas bumbung! Anda akan membayar 50 untuk masuk, tetapi ia datang dengan satu minuman percuma. Berpakaian dengan baik, seolah-olah anda memakai seluar pendek dan pasir, anda perlu menyewa barangan yang lebih sesuai. Pandangannya agak luar biasa. Anda juga boleh menempah meja terlebih dahulu jika diperlukan. Kakitangan sangat ramah. Minuman agak mahal, tetapi sebenarnya anda membayar untuk melihatnya. Tingkat 34 di lif.

Be
Ulasan β„–78

Pemandangan dan harga yang sangat berpatutan. Kami pergi untuk beberapa koktel yang bagus dan gin Tonic selama kira-kira 25rm (jam selamat hingga ~ 9).Bar umum dibuka pada 5 petang dan anda akan dibenarkan naik ke atas ke alas heli sekitar 6. Mungkin sukar untuk mendapatkan meja di pad jika anda tiba lebih awal daripada 6.Tempahan adalah mungkin juga untuk mendapatkan jadual terbaik.

Ma
Ulasan β„–79

Pemandangan Kuala Lumpur. Anda perlu membayar minuman terlebih dahulu sebelum memasuki bumbung. Tetapi benar-benar berbaloi. Perhatian, kod berpakaian selepas 9 malam, tiada seluar pendek yang dibenarkan untuk lelaki.

Eu
Ulasan β„–80

Pemandangan yang menakjubkan dari sini. Pemandangan Kuala Lumpur 360 yang tidak terhad adalah apa yang anda akan dapat. Lebih baik lagi apabila tidak ada kabut atau kabut. Anda juga akan dapat melihat perjalanan ke resort kasino percutian di Genting Highlands, Pahang. Makanan ringan itu berpatutan dan rasanya enak. Kakitangan sangat gembira dapat menambahkan pengalaman anda. Tempat letak kenderaannya adalah anda.

Ca
Ulasan β„–81

Bercakap tentang cara yang baik untuk menghabiskan malam Jumaat: menonton matahari terbenam dan menikmati segelas wain dengan rakan-rakan.Pad pendaratan pada siang hari dan bar pada waktu malam, Heli adalah tempat yang sangat baik untuk pemandangan 360 kota.Perkhidmatannya agak perlahan, tetapi anda seharusnya dapat menghiburkan diri dengan keindahan sekitarnya.

Ad
Ulasan β„–82

Heli Lounge Bar adalah tempat yang sangat sejuk di KL. Tempat ini dikenakan bayaran untuk masuk tetapi anda boleh mendapatkan minuman dengan bayaran masuk yang menjadikannya berbaloi. Ini adalah salah satu perkara kegemaran saya di KL kerana anda dapat melihat langit pada waktu malam. Kakitangan di sana sangat bagus dan bersedia mengambil banyak foto untuk anda. Saya juga mengarahkan kentang goreng yang sangat bagus. Secara keseluruhan, pengalaman hebat, dan akan mengesyorkan.

Mi
Ulasan β„–83

Tempat yang sangat bagus untuk menyaksikan Kuala Lumpur menjelang malam. Kami mempunyai sofa ruang santai dengan kumpulan kecil. Minuman memang berharga sedikit, tetapi lokasinya sangat indah! Sesuai, bukan pagar besar / dinding kaca yang menyekat pemandangan.

Ca
Ulasan β„–84

Ini adalah tempat bumbung kegemaran kami di KL. Tidak ada tempat lain yang memberi anda 360 pemandangan dan pengalaman seperti ini. Mereka memainkan lagu-lagu sejuk. Koktelnya sedap. Lantai dalam di bawahnya bergaya. Ini adalah tempat yang bagus untuk memulakan malam, jika cuaca memungkinkan.

Ha
Ulasan β„–85

Pemandangan bandar yang menakjubkan dan suasana yang indah. Ini KL dan minumannya mahal di sini (dan tidak semestinya hebat) tetapi tidak menjadi masalah dengan pandangan ini. Tidak mudah untuk mencari jalan masuk tetapi itu mungkin membantu menjadikannya sedikit lebih tenang!

El
Ulasan β„–86

Pemandangan luar bandar! Sedikit mahal, 50RM naik, dan hanya satu minuman, tetapi ia berbaloi. Kami telah menikmatinya sebelum Matahari turun, dan dalam gelap, 2 kelihatan berbeza.

It
Ulasan β„–87

Pemandangan yang bagus di bandar, terutamanya pada waktu malam. Sekiranya anda terlambat, ia mungkin terlalu ramai dan mencari tempat duduk menjadi mustahil kerana orang tinggal lama. Ia adalah tempat yang baik untuk berehat sambil mengambil kaki langit malam.

Ch
Ulasan β„–88

Pengalaman yang hebat di sini.Harga minuman agak mahal tetapi menganggapnya kerana anda juga membayar untuk melihatnya.Jika tidak hujan, anda boleh pergi ke Helipad untuk menikmati matahari terbenam.

MO
Ulasan β„–89

Pandangan hebat untuk memerhatikan KL dan kami mendapat jus oren sebanyak 25 RM yang layak untuk dikunjungi dan mengambil beberapa gambar dan berkongsi masa

Nu
Ulasan β„–90

Untuk bar semi-kelas, perkhidmatan ini tidak begitu segar dan cekap. Mereka boleh menggunakan beberapa penambahbaikan.Yang baik:-Nilai dilihat (tetapi secara keseluruhan tidak berbaloi)Yang jahat:-Service menyebalkan. Selepas membeli minuman untuk sampai ke helipad, anda tidak akan dapat tuan rumah / tuan rumah untuk membuat anda duduk.- Meja adalah kotor. Di tingkat bawah, meja saya melekit. Di tingkat atas, meja saya mempunyai cawan pelanggan sebelumnya-Free untuk semua perkhidmatan. Anda tidak mendapat pelayan yang ditugaskan. Anda boleh memuji sesiapa sahaja yang anda mahu dan sesiapa akan mengambil pesanan anda. Ini menyebabkan kekeliruan dengan pesanan, terutama jika ada masalah- Aduan kecil: pakaian seragam kakitangan yang mengerikan! Mereka memakai apa yang kelihatan sebagai pakaian juruterbang helikopter. Sekali lagi, untuk bar semi-kelas, hilangkannya

N.
Ulasan β„–91

Pemandangan menakjubkan di sini, tetapi minuman terlalu mahal. Mereka sentiasa menyimpan kerusi yang baik supaya anda akan duduk di tengah-tengah.P / s: Gambar yang diambil semasa jerebu supaya udara tidak jelas

Π›ΠΈ
Ulasan β„–92

Pemandangan hebat untuk matahari terbenam di Kuala Lumpur. Ramai orang, koktel tidak begitu baik, tetapi suasana bagus. Dan lihat !!

No
Ulasan β„–93

Oleh kerana ia adalah heliport di bumbung bangunan, tidak ada pagar dan pemandangan malam 360 darjah. Bayaran minuman adalah separuh harga untuk memasuki kedai pada jam 21:00. Bir adalah 30 ringgit. Whiskey soda boleh dipesan dengan harga 25 ringgit.Oleh kerana di luar, terasa panas dan lembap walaupun pada waktu malam ketika kelembapannya tinggi. Terdapat meja kaunter walaupun satu tingkat di bawah.

pr
Ulasan β„–94

Pemandangan menara KL dan menara petronas dari satu bumbung tetapi perkhidmatan dan makanan yang menyedihkan. Harga pastinya berada pada paras yang lebih tinggi hanya untuk fakta bahawa ia adalah tempat terbaik untuk menikmati atau mengalami matahari terbenam di KL

So
Ulasan β„–95

Sebagai orang tempatan di sini, ini adalah lawatan kedua saya hari ini dan pengalamannya tidak begitu baik. Pertama sekali, tidak ada keraguan bahawa pandangan di sini tepat. Anda dapat melihat banyak bangunan bagus di KL. Bukan hanya itu, pelayan akan memandang serius komen anda malah menukar minuman sekiranya anda rasa ada yang tidak kena. Kerja baik ini.Saya membuat tempahan dan saya diberitahu bahawa terdapat perbelanjaan minimum RM100 / orang sekiranya pada hari Khamis - Sabtu (selepas jam 9 malam). Dua rakan saya dan saya sampai di sana kira-kira jam 7 malam dan perbelanjaan minimum juga berlaku. Untuk pandangan yang begitu hebat, tidak menjadi masalah untuk membayarnya.Namun, prosedur mereka untuk meminta pelanggan meninggalkan jumlah wang minimum yang harus anda bayar (sama ada wang tunai atau kad kredit - dalam kes ini adalah RM300) benar-benar tidak masuk akal. Ini jelas menunjukkan kurangnya kepercayaan bar ini terhadap pelanggan mereka. Kekurangan pilihan makanan - hanya enam jenis makanan ringan juga tidak baik. Secara keseluruhan, prosedur yang baru saja mereka buat saya merasa sangat tidak senang dengan keseluruhan pengalaman ini.

ab
Ulasan β„–96

Tempat ini sangat bagus untuk membeli minuman dan naik ke atas bumbung untuk mengambil gambar dan melihat matahari terbenam. Pada waktu petang selalu ada q panjang untuk memasuki bar. Anda perlu membeli sekurang-kurangnya minuman beralkohol atau bukan alkohol untuk memasuki bahagian atas bumbung. Anda dibenarkan memakai pakaian pendek untuk masuk sebelum jam 9 malam. Kanak-kanak tidak dibenarkan memasuki bahagian atas bumbung. Terdapat meja dan kerusi rawak di atas bumbung, tetapi tidak selesa untuk makan kerana terlalu banyak ppl yang berjalan-jalan dan mengambil gambar.Minuman tanpa alkohol (jus buah) paling murah ialah rm28. Orang Islam dibenarkan masuk walaupun wanita yang memakai tudung. Tetapi pakaian muslimah muka penuh tidak dibenarkan masuk. Terdapat pemeriksaan keselamatan sebelum masuk.

De
Ulasan β„–97

Jika anda ingin melihat keindahan kota Kuala Lumpur, anda pergi ke bar lounge heli di mana ia sangat mudah dicari terutama jika anda mengambil LRT. Stesen LRT terletak di sebelah bangunan. Anda memasuki bukan sahaja untuk membeli makanan atau minuman. Di sini juga anda boleh bertemu ramai pelancong asing dari seluruh negara.

Ma
Ulasan β„–98

Ia menyerlahkan KL. Anda membayar premium kecil untuk melihatnya tetapi ia berbaloi. Satu minuman adalah 30myr. Pemandangan indah. Memakai seluar jeans dan T-shirt tetapi melihat orang-orang seluar pendek! Dikunjungi Ina Isnin.

An
Ulasan β„–99

Harga yang berpatutan untuk pemandangan. Anda perlu membayar kemasukan yang termasuk koktel (atau minuman lain), jadi wajar. Between 5 p.m. dan 9 p.m., anda hanya perlu pintar kasual, selepas 10 p.m. ada kod pakaian yang agak ketat. Kami semua pada waktu matahari terbenam pemandangan unik, dan suasana menyenangkan.

St
Ulasan β„–100

Perkara pertama: mencari bar ini agak rumit kerana ia bukan di bangunan yang anda jangkakan, ia agak menjemukan dan kelabu di luar. Apabila anda masuk, naik lif ke L34 dan mereka biasanya akan meminta anda membeli minuman sebelum anda boleh naik ke helipad. Pemandangan dari kawasan ini sangat mengagumkan, namun ia sedikit ghetto - bahkan tidak ada pagar keselamatan yang betul. Tetapi masih, ia mesti dikunjungi untuk pemandangan.

Maklumat
100 Gambar
100 Komen
4.3 Penarafan
  • Alamat:34 Menara KH, Jln Sultan Ismail, Bukit Bintang, 50450, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia
  • Tapak:http://www.facebook.com/heliloungebar
  • Telefon:+60 3-2389 8861
Kategori
  • Bar
  • Restoran
Jam bekerja
  • Isnin:5:00PTG–12:00PG
  • Selasa:5:00PTG–1:00PG
  • Hari Rabu:5:00PTG–12:00PG
  • Khamis:5:00PTG–12:00PG
  • Jumaat:5:00PTG–12:00PG
  • Sabtu:5:00PTG–12:00PG
  • Ahad:
Pembayaran
  • Kad kredit:Ya
Organisasi yang serupa
  • Kings & Queens Cafe41, Jalan Kip 2, Taman Perindustrian Kip, 52200 Kuala Lumpur, Selangor, Malaysia
  • Blue at EQLevel 51, EQ, Equatorial Plaza, Jln Sultan Ismail, 50250 Kuala Lumpur, Malaysia
  • Shucked Oyster & Seafood Bar1, Jalan Dutamas 1, Solaris Dutamas, 50480 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia
  • Puro Wine Bar80, Jalan Sultan, Kuala Lumpur City Centre, 50000 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia
  • Dribble Pub & Bistro43a, Jalan Desa Bakti, Taman Desa, 58100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia
  • Skullduggery2M Plaza Damansara, Jalan Medan Setia 2, Bukit Damansara, 50490 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia
  • Opium 50, Changkat Bukit Bintang, Bukit Bintang, 50200 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia
  • Astor BarLevel 2, The St. Regis Kuala Lumpur, No.6, Jalan Stesen Sentral 2, Kuala Lumpur Sentral, 50470 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia
  • Why Not Kitchen & Bar35, Changkat Bukit Bintang, Bukit Bintang, 50200 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia
  • SClass Pub128-140, Jalan Rimbunan Raya, Laman Rimbunan, 52100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia