user
Red Box Karaoke The Gardens
88, Lingkaran Syed Putra, Mid Valley City, 59200 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia
Penampilan
Red Box Karaoke The Gardens

Komen
Nu
Ulasan โ„–1

Bad experience ๐Ÿ‘Ž๐Ÿฝ๐Ÿ‘Ž๐Ÿฝ๐Ÿ‘Ž๐Ÿฝ sound mic pecah tak sedap langsung!!! bayar mahal2 utk dapat karaoke mcm karok jamban!!! tak akan dtg lagi kat sini ๐Ÿ‘Ž๐Ÿฝ Sound tak sedap langsung! Bayar utk 3 jam mmg sia2 buat rugi duit.

ze
Ulasan โ„–2

Best jugak. Food is nice. Mic je kena tukar sebab habis bateri. Fon untuk call staff bilik 21 selalu terjatuh sebab senang terlanggar

as
Ulasan โ„–3

Sound sistem mmg terbaik lah. Buffet dah takde. Kena order asing. Staff friendly.

Mo
Ulasan โ„–4

Suasana tempat ok tapi dari segi kualiti audio sistem masih banyak yang perlu diperbaiki lagi.. lagu tak update... ๐Ÿฅฑ

Mr
Ulasan โ„–5

Ok makanan sedap.. gallery lagu x byk.. x berbaloi

am
Ulasan โ„–6

Best sangat cuma kalau boleh lagu update lagi.servis terbaik.bayar untuk makan sahaja. memang best sangat.

Al
Ulasan โ„–7

Makanan okay boleh repeat lagi...sound sistem ngamm...๐ŸŒŸ

He
Ulasan โ„–8

This place, it does its job.We came, we sang, we ate.The last time we went there though, we had to change the room, once because the music from the first room keeps going off in the middle of the song.Walaupun tempat ni adalah di sebuah mall yang kira grand, tapi Red Box di sini macam kurang terjaga facilities dia. Ada sesetengah bilik, speaker dia kurang, ada bilik skrin dia dah berkelip, setengah mic dia bateri dah out.Tapi, customer service ok. Nak order apa apa cepat sampai. Kalau ada problem, sekejap je settle.Overall, trmpat ni as a karaoke spot, ok lah. Cuma kalau nak rasa fancy Tu, better pergi ke Pavilion.

le
Ulasan โ„–9

Mic sampah

Ma
Ulasan โ„–10

Terbaik

Ar
Ulasan โ„–11

Mikrofonn cepat low bateri..

Ah
Ulasan โ„–12

Tiada

zi
Ulasan โ„–13

Terbaik

Nu
Ulasan โ„–14

Pergi 2 kali tahun ni. Sekali semasa harga promosi termasuk makanan (saya rasa) dan yang terbaru adalah tanpa promosi. Secara keseluruhan perkhidmatannya sangat baik, menunggu/beratur tidak lama. Mendapat banyak bilik untuk dipilih tetapi Bilik Kecil sentiasa penuh walaupun pada Hari Minggu. Makanan adalah harga standard untuk restoran dan cukup baik untuk memastikan perut anda kenyang. Seorang kakitangan kadang-kadang hanya masuk tanpa mengetuk... Itu sahaja.

Nu
Ulasan โ„–15

Mereka mempunyai pelbagai lagu di sini! Biliknya bersih dan sistem bunyinya juga bagus. Mencuba kentang goreng dan ayam popcorn wasabi dan kedua-duanya lazat. Pergi ke sana pada hari bekerja menggunakan kad pelajar untuk beberapa diskaun jadi selama tiga jam masa menyanyi, ia adalah berpatutan imo. Pasti akan datang ke sini lagi pada masa akan datang!

Mo
Ulasan โ„–16

Sistem bunyi boleh diterima tetapi lagu agak lama. Untuk bahasa Hindi dan Inggeris

No
Ulasan โ„–17

Sistem bunyi sangat...Aglio olio ke pedas panas ๐Ÿ”ฅ tak boleh makanLimau panas tanpa gula ๐Ÿ˜‰Purata keseluruhanMungkin boleh bertambah baik di masa hadapan

ha
Ulasan โ„–18

Tempat yang selesa untuk karaoke .. makanan dapat ditingkatkan, pemilihan lagu juga dapat diperbaiki dan diperbaharui .. kualiti mikrofon begitu, secara keseluruhan ia adalah tempat yang baik untuk berehat dan bersantai ..

na
Ulasan โ„–19

Makanan dan tempatnya sedap. Selesa. Tetapi sistem bunyi tidak bagusSediakan 3 mikrofon jadi thumbs up untuk itu

WC
Ulasan โ„–20

Sudah lama sejak lawatan saya ke kotak merah The Garden. Saya menyanyikan lagu k saya bermula jam 3 petang hari Ahad dan bufet teh tinggi disediakan. Dibayar dengan harga rm42 ++ untuk sesi ini seperti yang dijangkakan sejak waktu hujung minggu dan bufet disertakan. Pilihan makanan bufet dan kualiti makanannya memuaskan. Walau bagaimanapun, sistem bunyi terutamanya suara mic tidak berfungsi dengan baik (suara kami dari mik tidak cukup kuat untuk menutupi muzik walaupun volume mikrofon disesuaikan dengan kelantangan tinggi).

Ma
Ulasan โ„–21

Sayang sekali hanya rating di bawah purata boleh diberikan kepada tempat ini. Kakitangan yang menyambut kami di hadapan serta beberapa orang yang bekerja di belakang kaunter makanan dan minuman adalah lebih meriah dan sopan daripada kedai f&b biasa. Makanan juga boleh diterima kerana mengetahui bahawa Redbox ialah tempat untuk hiburan.Perkara yang dikecewakan ialah kelengkapan bilik kelihatan ketinggalan zaman dan berbeza sekali dengan Gardens Mall atau ruang menunggu pintu masuk Redbox. Sistem bunyi agak lemah dan mungkin salah satu yang lebih teruk yang pernah saya alami. Hanya 1 daripada tiga mikrofon mempunyai kualiti purata. Selebihnya pada dasarnya benar-benar kecewa. Diperhatikan bahawa mikrofon tidak lagi dilindungi juga untuk tujuan kebersihan.Kekecewaan utama adalah, pada zaman pandemik ini, mempunyai bekas sabun tangan kosong di kedua-dua tandas serta dispenser sanitizer tangan kosong / tidak berfungsi di luar tandas sama sekali tidak boleh diterima. Lihat gambar bekas kosong. Berasa membantu, saya berusaha untuk memaklumkan kepada kakitangan lebih awal tentang perkara itu. Salah seorang lelaki yang kelihatan seperti pengurus yang bertanggungjawab memungut bayaran malah meminta maaf dan memberi jaminan kepada saya bahawa ia akan diisi semula tidak lama lagi. Walau bagaimanapun, saya berada di sana selama hampir 6 jam penuh dan ia tidak pernah diisi.Tidak akan kembali kerana terlalu banyak kekecewaan seperti yang diterangkan di atas.

na
Ulasan โ„–22

Perkara yang mengganggu saya adalah mereka mengganggu kami beberapa kali untuk pembayaran.. mengapa tidak mengambil pembayaran di kaunter dan bukannya mengganggu sesi karaoke kami.. menjengkelkan

Di
Ulasan โ„–23

Bunyinya bagus tetapi saya harap dapat lebih kuat kerana saya tidak dapat mendengar tempo & not rendah, bergelut pada kebanyakan entri lagu balada yang saya pilih. Bilik kecil fr 2-3ppl adalah lapang. Hanya rm55++ fr 3 jam caj bilik sahaja. Makan dengan harga lain dari menu ala carte. Bil kami rm89 dengan 2 minuman panas.

Oh
Ulasan โ„–24

Tempat yang bagus dan anda boleh memilih untuk makan tengah hari atau snek di sini sambil menikmati karaoke ..

Ch
Ulasan โ„–25

Delicious ..... Rm79 per pack termasuk buffert dinner speaker yang terbaik terima kasih kotak merah taman ๐Ÿ˜

Wi
Ulasan โ„–26

Anda mendapat diskaun pelajar asalkan 1 daripada anda mempunyai ID pelajar! SOP bagus

Ke
Ulasan โ„–27

Kennot jiu shi kennot

Sh
Ulasan โ„–28

Dipanggil tempat karaoke kelas tinggi, sistem dan perkhidmatan anda juga harus profesional tetapi tidak. pintu masuk hanya 1 kaunter dengan 1 kakitangan tempahan (ada 2 lagi kakitangan berdiri mereka tidak melakukan apa-apa), kami menempah 8 malam kami tiba tepat tetapi walaupun anda menempah awal anda masih perlu menunggu apabila anda ingin mendaftar masuk. Menunggu sekitar 15 minit yang sangat teruk kerana hanya ada 2 pelanggan di hadapan kami.2. Sistem penebat bunyi adalah super duper teruk, sama seperti kedai karaoke kelas rendah. Malah ada bunyi getaran yang kuat melalui bilik kami apabila menyanyi di sebelah.3. masih menggunakan telefon kelas lama untuk perkhidmatan panggilan staff, tidak seperti loud speaker mereka menggunakan sistem komputer untuk menempah/menelefon staf.4. Apabila kami cuba memesan makanan, kami telah menghubungi kakitangan menggunakan telefon lama mereka, tetapi tiada siapa yang mengangkat. Kemudian apabila seseorang mengambil kami meminta kakitangan datang sebentar untuk memesan, mereka hanya mengabaikan permintaan kami. Kali ke-2 kami telefon dan seseorang pickup kami terus order melalui telefon, keputusan yang sama mereka abaikan. Kali ke-3 kami keluar dan meminta kakitangan untuk pesanan kami, mereka mengatakan mereka akan menyemak dan mengesahkan masih kami tidak menerima makanan kami....... Kami hanya mendapat makanan kami apabila mereka menelefon pesanan daripada kami dan kami memberitahu kakitangan bahawa kami mempunyai pesanan tetapi belum menerima. Kakitangan menyemak dan memberitahu kami bahawa kami tidak membuat sebarang pesanan. senarai pesanan kami kosong. ????? secara keseluruhan adalah pengalaman yang sangat buruk

am
Ulasan โ„–29

Ia banyak berubah sekarang. Tetapi tetap pengalaman yang menyeronokkan.

YJ
Ulasan โ„–30

Mungkin kasihan orang Korea, tetapi kebanyakan lagu-lagu idola terbaru dapat dijumpai. Cara lagu keluar dibuat dengan iringan dengan hanya mengeluarkan suara dari sumber suara yang asli. Pencarian oleh penyanyi disokong oleh skrin sentuh.Makanan bufet tidak begitu enak. Hanya gunakan karaoke.

Di
Ulasan โ„–31

Rm55++ fr bilik kecil 3 fr 3 jam. harga yang baik!

Za
Ulasan โ„–32

Semua hebat, kecuali karaoke menggunakan tolak dua dan bukannya tolak satu

Ch
Ulasan โ„–33

Secara keseluruhan dengan pengalaman buruk di tempat ini..Terlalu mahal dan lagu-lagu tidak terkini. Penutup mikrofon pakai buang tidak disediakan dan penebat bunyi sangat teruk.. mikrofon juga tidak berfungsi dengan baik...

Sa
Ulasan โ„–34

Kakitangan yang mesra. Mudah untuk menempah dengan banyak bilik

Sa
Ulasan โ„–35

Fikirannya bertiup kerana ia adalah kali pertama saya dan saya menyukainya.

sa
Ulasan โ„–36

Tempat yang sangat bagus ๐Ÿ˜

Ar
Ulasan โ„–37

Mereka menamatkan sesi karaoke kami 15 minit sebelum waktunya.Minuman mahal : air suam RM4.90 TIDAK BOLEH DIISI SEMULASangat tidak disyorkan, ini adalah kali pertama dan terakhir.

Mu
Ulasan โ„–38

Kualiti premium.Sebilangan besar lagu saya dapat dinyanyikan di sini.Tapi saya rindu menu bufet mereka dulu, sekarang anda perlu ala cart jika anda ingin makan atau minum dan harga yang anda boleh harapkan.

Ts
Ulasan โ„–39

Saya suka alat tulisan tangan mereka (Cina) untuk mencari lagu, ia berfungsi dengan baik dan dapat mengesan perkataan dengan mudah berbanding dengan beberapa kedai lain. (harap mereka akan menambah tulisan Jepun pada masa akan datang!)Kalis bunyi tidak mengapa ~Mikrofonnya bagus dan mereka bersantai di antara sesiHarga sebelum 6:00 mampu milik dan berbaloi !!

Ni
Ulasan โ„–40

Pilihan lagu yang bagus, dan umumnya dikemas kini, tetapi tidak begitu banyak untuk lagu yang dikeluarkan semasa wabak. Tidak terlalu mahal, walaupun pada hujung minggu, tetapi itu diimbangi oleh harga minuman dan makanan yang agak tinggi.

Nu
Ulasan โ„–41

Makanan Sihat Nice! Banyak pilihan untuk lagu! seperti kualiti bunyi dan kesenangan bilik. โค๏ธ akan datang lagi.

Ro
Ulasan โ„–42

Waktu selamat yang terbaik. Tidak banyak pilihan untuk Gen X & Baby Boomers.

Su
Ulasan โ„–43

Makan malam syarikat yang teratur di sini dua kali. Kami menikmatinya. Tetapi makanannya tidak begitu enak.

Sh
Ulasan โ„–44

Seperti nasi goreng makanan laut, tetapi kunjungan terakhir saya nasi gorengnya terasa berbeza tidak seperti yang terakhir kali. keseluruhannya masih ok kakitangan yang baik & ramah

su
Ulasan โ„–45

Suara terbaik, lagu terkini & kakitangan yang ramah. Taman Zon B, tutup sedikit

MC
Ulasan โ„–46

Terdapat banyak pilihan makanan untuk makan malam dan rasanya enak ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Nu
Ulasan โ„–47

OMG OMG OMG OMG. Saya suka redbox tolong. Lagu-lagunya dikemas kini seperti benar-benar diperbarui, jika anda melepaskan lagu anda hari ini, besok redbox boleh mengizinkan orang lain untuk menyanyi juga. Mikrofon dan pembesar suara hebat hebat hebat !! Biliknya luas, bersih dan berbau harum! Besttttt

Tu
Ulasan โ„–48

Tiada pilihan alat kawalan jauh dan bufet makan tengah hari. Malah pemilihan lagu telah berkurang dengan ketara. Nampaknya ada perubahan dalam pengurusan dan barisan kakitangan. Rindu RedBox lama dengan hubungan kuat dengan Hong Kong.

Mi
Ulasan โ„–49

Pelbagai makanan ... & lazat! Kakitangan yang sangat baik ... perkhidmatan yang memuaskan!

Kr
Ulasan โ„–50

Bilik kecil, perisian buruk di mesin karaoke, lagu tidak cukup banyak, penceramah yang buruk

Ta
Ulasan โ„–51

Dibersihkan dan bersih. Namun, tidak ada alat kawalan jauh dan pemilihan lagu harus dilakukan secara manual di tab di depan. Perkhidmatannya baik.

Na
Ulasan โ„–52

Penyebaran buangan adalah 5 tahun yang lebih baik. Bufet makan malam masih baik, tetapi menu makan tengah hari agak buruk (dari segi rasa). Kadang-kadang ayam goreng terlalu sukar - seolah-olah mereka menggoreng ini sekali lagi untuk kali kedua. Pilihan lagu cukup terkini. Dan bilik selesa. Rate it 4 kerana ia masih merupakan tempat yang baik untuk bergaul dengan rakan-rakan.

St
Ulasan โ„–53

Suara itu tidak begitu baik, gandum mempunyai bunyi untuk seketika, dan tidak ada suara untuk seketika. Makanannya baik. Bufet makan banyak perkara. Udara sangat sejuk.

Ke
Ulasan โ„–54

Perkhidmatan yang sangat baik. Harga berpatutan sekarang!

Om
Ulasan โ„–55

PERKHIDMATAN BAIK. MAKANAN TIDAK BENAR MENGATASI SAYA BAIK.

La
Ulasan โ„–56

Sistem audio tidak berfungsi sedikit.

Za
Ulasan โ„–57

Mereka memberi diskaun tetapi kemudian membebankan kami dengan cukai svc dan jumlah cukai 10% + 6%. Tapi kerana ni bufet semasa mco, menu ala carte tapi hanya untuk jumlah awal. Saya rasa jika mereka benar-benar memberikan pengalaman svc pelanggan, pelanggan mesti mendapat semua faedah, maksud saya jika jumlah awal rm100 katakan, berikan makanan pelanggan untuk harga itu, bukan setelah harga diskaun. Selain hanya beberapa rm, anda tidak akan kehilangan apa-apa dan satu-satunya f & b.

Ah
Ulasan โ„–58

Sukar untuk diakui tetapi saya rasa bagi peminat Melayu, kami menghadapi masalah dalam mendapatkan lagu baru untuk dinyanyikan. Ya, ada lagu baru, tetapi sehingga komen ini ditulis (Sep 2020), tidak ada Sembah Naim Daniel atau lagu duet dari Arif Bahran dan Sarah Suhairi Bicara Rasa. Saya dapat menyenaraikan semua lagu yang memuatkan lagu yang tidak tersedia, tetapi saya tidak tahu adakah itu patut dilakukan.

Da
Ulasan โ„–59

Tempat terbaik untuk melepak bersama rakan dan keluarga. Sentiasa kembali untuk makanan yang enak.

Os
Ulasan โ„–60

Bilik yang saya perolehi cukup luas tetapi lagu-lagu agak tidak terkini dan sistem pembesar suara sangat banyak!

Le
Ulasan โ„–61

Lebih baik periksa mikrofon dan sistem bunyi anda sebelum anda memulakan perniagaan. Setiap kali kita perlu menyesuaikan atau memanggil kakitangan anda untuk menetapkan semula untuk kita.

Fa
Ulasan โ„–62

Sukalah.. ini hebat

Sy
Ulasan โ„–63

Tempat di mana anda boleh menikmati dan menyanyikan lagu kegemaran anda

Al
Ulasan โ„–64

Suka perkhidmatan mereka. Saya pergi ke sana semasa makan tengah hari untuk 46 ++. Ia adalah baik. Saya mempunyai sambungan nyanyian yang menyeronokkan. Mereka tidak memotong lagu anda selepas masa yang diperuntukkan, yang baik.

Fa
Ulasan โ„–65

Tempat yang bagus ... tetapi semasa RMCO ditutup pada tengah malam. Kami selesai pada pukul 11:30 malam ... cuba dilanjutkan sehingga tengah malam tetapi ... hmm ...

WA
Ulasan โ„–66

Murah gila

Bi
Ulasan โ„–67

Keluarga karaoke yang hebat. Bufet sedap. Harga berpatutan

Za
Ulasan โ„–68

Pasti sempurna sekiranya mikrofon tidak mempunyai masalah. Semuanya hebat dari harga hingga makanan dan bilik.

El
Ulasan โ„–69

Perkhidmatan pelanggan yang lemah semasa membuat tempahan dengan redbox midvalley. Lulus panggilan saya tanpa memberitahu saya apa yang berlaku. Kemudian dengan tidak sabar menjawab soalan saya mengenai bungkusan itu. Apabila tiba, juga gagal menjelaskan kepada saya apa bungkusan saya. Kerana saya datang dalam jumlah kecil, jangan repot-repot menyiapkan dan membawa saya ke bilik dengan betul. Memesan minuman ais tetapi dihantar panas kepada saya. Keseluruhan pengalaman itu mengecewakan. Mereka harus mengatur kakitangan dengan etika perkhidmatan pelanggan yang lebih baik untuk menjawab panggilan, membuat tempahan dan pesanan.

Az
Ulasan โ„–70

Tidak layak dengan harga yang mereka ada harus menaik taraf tempat ini

Ja
Ulasan โ„–71

Demam malam Sabtu.

Ch
Ulasan โ„–72

Sistem bunyi yang baik dan persekitaran yang bersih.

Fa
Ulasan โ„–73

Kami mempunyai bufet waktu teh. Pemilihan makanan mereka terlalu kecil dari segi pelbagai dan saya teringat pencuci mulut berminyak hitam itu masam dan tidak boleh dimakan. Perkhidmatan keseluruhan baik di taman, kakitangannya membantu. Saya fikir kualiti muzik mereka sebenarnya lebih baik daripada beberapa kedai kotak merah yang lain. Saya suka outlet ini yang lebih baik

Jo
Ulasan โ„–74

Sedikit mahal tetapi berbaloi, masih salah satu tempat terbaik untuk masuk ke radius bandar KL. Lagu adalah sangat terkini dan pelbagai yang baik. Penyebaran bufet mempunyai campuran kedua-dua Asia & Barat, pelbagai adalah terhad tetapi biasa. Mereka mempunyai tiram & sushi! Hidangan alkohol, mempunyai pilihan wiski. Periksa promosi semasa.

jo
Ulasan โ„–75

Pengalaman saya di sini tidak begitu baikPersekitarannya tidak selesa dan tiba-tiba bau asap di dalam bilik.Kakitangan tidak semudah dan kasar.Sistem bunyi sangat mengerikan.Makanan itu disampaikan lewat dan tidak terasa baik.Benar-benar tidak layak untuk harga yang dibayar.Tidak disyorkan untuk ini

Ma
Ulasan โ„–76

Tempat yang bagus untuk menguji vokal anda dan bergaul dengan rakan anda

D.
Ulasan โ„–77

Tempatkan sendiri adalah ok. Kualiti bunyi di bilik 73 sangat miskin. Lagu tidak dipisahkan dengan betul antara vokal dan muzik supaya anda sentiasa mempunyai beberapa vokal latar belakang. Penalaan untuk mikrofon juga sangat luar dan kedengaran bunyi. Pilihan lagu Vietnam adalah dari tahun 70-an. Lagu-lagu bahasa Inggeris lebih baru-baru ini tetapi tiada apa-apa untuk menulis tentang rumah. Pasti tidak bernilai harga yang dikenakan. Kami meninggalkan selepas 30 minit.

ye
Ulasan โ„–78

Perkhidmatannya baik, kakitangannya sopan dan harganya murah

St
Ulasan โ„–79

Tempat yang selesa untuk bersiar-siar dengan rakan atau keluarga. Tetapi perjanjian makan tengah hari dapat lebih fleksibel dari segi bertukar makanan lengkap kepada alternatif seperti 2 minuman atau makanan ringan. Kami tidak mahu makan penuh kerana kami telah merancang makan tengah hari selepas karaoke.

Ha
Ulasan โ„–80

Sistem karaoke yang kondusif cukup OK.

ya
Ulasan โ„–81

Perlahan. Betul-betul lambat. Pesan coke, ambil masa 15 minit. Urghh.

Nu
Ulasan โ„–82

Sistem bunyi yang baik dan kakitangan yang ramah ๐Ÿ‘

Ch
Ulasan โ„–83

Tempat terbaik untuk karaoke. Makanan dan minuman mereka bagus, harganya lebih murah berbanding yang lain. Yang paling penting ialah sistem penebat bunyi mereka adalah baik

me
Ulasan โ„–84

Anda boleh menyanyi selama 4 jam ditambah bufet pada kadar satu orang. Harga bermula dari RM40 hingga RM75 setiap kepala. Sangat digalakkan datang pada jam 6 petang dan ke atas kerana makanan mereka sedap dan banyak pilihan.

fa
Ulasan โ„–85

Saya tempat yang baik untuk karaoke. Harga mungkin lebih mahal berbanding dengan tempat lain tetapi ia termasuk bufet dan juga minuman. Harga tidak mengikut jam sehingga anda boleh menyanyi sebanyak yang anda suka selama kira-kira 4 jam + -.

Jo
Ulasan โ„–86

Bukan penggemar perkhidmatan di sini. Mereka seolah-olah berniat untuk mengganggu anda dengan kerap dan terus terang, sistem bunyi, pemilihan mics dan lagu benar-benar ketinggalan zaman untuk francais yang terkenal. Tidak akan mengesyorkan.

Jh
Ulasan โ„–87

Saya teruja menikmati hehehe

Az
Ulasan โ„–88

Tempat yang bagus untuk bergaul dengan rakan sambil menunjukkan bakat menyanyi anda.

di
Ulasan โ„–89

Ini adalah lawatan pertama setelah bertahun-tahun. Namun ternyata menjadi dan mengecewakan.Menyediakan perkhidmatan yang tidak setara dengan harga dan sistem Karaoke yang ketinggalan zaman.Semoga ada peningkatan pada masa akan datang, walaupun saya rasa saya tidak akan melihat sendiri.

Al
Ulasan โ„–90

Makanannya enak, daging kambing sedap, ada banyak bilik kara ok

Va
Ulasan โ„–91

Outbox Redbox kegemaran saya. Prasmanan baik. Kakitangan mesra. Tandas bau pada masa-masa yang buruk.

Wa
Ulasan โ„–92

Datang ke sini setiap hujung minggu dengan kawan-kawan ketika masa muda, lama selepas berkahwin sekarang kembali lagi dengan keluarga. Yang baik adalah semua masih tempat yang sama, yang buruk adalah perkhidmatan agak terlambat .. mungkin kakitangan tidak mencukupi. Mudah-mudahan anda akan menjaga perkhidmatan terbaik sepanjang masa, dan tidak ada sebab untuk perkhidmatan yang buruk sama sekali

Ca
Ulasan โ„–93

Meraikan ulang tahun di sini bersama rakan semasa MCO, protokol yang baik dan berpatutan.

Vi
Ulasan โ„–94

Perlu tambah kapak rock sekolah lama lagi

Sy
Ulasan โ„–95

Suka! Bilik karaoke yang bersih dan selesa. Pergi di sana selama bulan ulang tahun saya untuk menuntut masuk percuma untuk orang hari jadi dengan pembelian sekurang-kurangnya satu kepala (hanya dikenakan kepada ahli, lebih baik memohon ahli seumur hidupnya! Tidak ada pembaharuan selepas itu). Bulan ulang tahun keseluruhan boleh dimasukkan secara percuma untuk orang hari jadi tetapi mesti membawa sekurang-kurangnya satu pasangan. Lagu semuanya baik-baik saja dan dikemas kini. Juga ada menu untuk memesan makanan! Sekiranya anda merancang untuk pergi pada waktu makan tengah hari, 11 pagi hingga 2 petang, kadarnya sekitar RM24 ++ selama 3 jam termasuk set makan tengah hari (hanya pada hari bekerja). Jam gembira, 2 petang hingga 6 petang, akan menjadi RM28 ++ selama 4 jam tetapi tiada set makan tengah hari (juga pada hari bekerja). Kadar malam dan kadar hujung minggu biasanya mahal. Bagi ahli, anda akan mendapat diskaun sebanyak 10% setiap kali anda pergi.

Nu
Ulasan โ„–96

Kotak merah digunakan untuk menjadi hebat tetapi benar-benar tidak berbaloi untuk harga yang anda bayar. Sistem penceramah mereka terus menyusu - mics akan menjerit setiap 20 minit atau lebih, pemilihan lagu tidak hebat dan minuman keras pada umumnya sangat mahal, seperti semua pakej lain. Ada cara lain yang menawarkan pilihan pakej yang lebih baik dan membiarkan anda mendapat lebih banyak wang untuk menyanyi anda, seperti Manekineko. Sekurang-kurangnya tandas bilik dan bilik bersih n tetapi semua yang lain adalah sub par. Tidak akan kembali walaupun perkhidmatan yang baik di meja depan

Se
Ulasan โ„–97

Perkhidmatan hebat dan harga, pemilihan muzik dan bunyi juga OK. Tetapi saya harap mereka mempunyai kawalan jauh untuk pemilihan lagu, kerana satu-satunya cara pada masa ini adalah untuk menetapkan di sebelah TV untuk menavigasi menu pada perkhidmatan skrin sentuh mereka.

Ri
Ulasan โ„–98

Karaoke yang disediakan dengan makan malam bufet adalah apa yang saya ada. Makanannya berpatutan untuk harganya. Biliknya selesa walaupun sistem suaranya lebih baik.

GL
Ulasan โ„–99

Digunakan untuk menikmati peti merah di taman tetapi sekarang pilihan lagu kurang daripada yang digunakan ... Keistimewaan bday telah menjadi seperti tidak ada keistimewaan ... tahun lepas untuk bday saya adalah percuma untuk k session n makanan tetapi tahun ini saya terpaksa membayar untuk RM14 untuk makanan ... lagi dalam minuman lychee saya tidak mempunyai lychee ...

Gi
Ulasan โ„–100

Pengalaman nyanyian yang layak dan pemilihan lagu (Barat dan Cina), kakitangan yang menolong, makanan yang berpatutan. Akan pergi lagi.Sangat murah pada waktu makan tengah hari (19 vs 69 setiap orang).

Maklumat
100 Gambar
100 Komen
3.8 Penarafan
  • Alamat:88, Lingkaran Syed Putra, Mid Valley City, 59200 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia
  • Telefon:+60 3-2287 2211
Kategori
  • Bar Karaoke
Pilihan perkhidmatan
  • Makan di restoran:Ya
  • Bawa pulang:Tidak
Kebolehaksesan
  • Pintu masuk yang boleh diakses kerusi roda:Ya
Tawaran
  • Bir:Ya
  • Wain:Ya
Suasana
  • Kasual:Ya
  • Selesa:Ya
Khalayak
  • Kumpulan:Ya
Organisasi yang serupa
  • Di
    Dintyโ€™s Pub & Restaurant4, Jalan Bangsar, 59200 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia
  • Mezzanine Bar And Lounge4, Jalan Conlay, Kuala Lumpur, 50450 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia
  • Joker BARMalaysia, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, Taman Usahawan Kepong, Jln Metro Perdana Barat 3, ้‚ฎๆ”ฟ็ผ–็ : 52100
  • HABIB Mid Valley MegamallLot G-063A, Ground Floor, Mid Valley Megamall, Lingkaran Syed Putra, Mid Valley City, 59200 Kuala Lumpur, Malaysia
  • Borneo Cowboy Bar7, Jalan 4/93, Taman Miharja, 55200 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia
  • BarAtas59100, 3-1, Jalan Telawi 2, Bangsar Baru, 59100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia
  • RO
    [email protected] CITYno.100, Jalan Sibu, Taman Wahyu, 68100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia
  • Spritz Bar & Restaurant35, Changkat Bukit Bintang, Bukit Bintang, 50200 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia
  • Treasure Bistro BarMalaysia, Selangor, Kuala Lumpur, Bandar Sri Damansara, no 2 jalan tembaga SD 5/2 kawasan industri, ้‚ฎๆ”ฟ็ผ–็ : 52200