user
Oliva Cafe
1102-d, Jalan Sultan Sulaiman, Kampung Ladang Padang Cicar, 20000 Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
Penampilan
Komen
Ur
Ulasan β„–1

Makanan yang dihidangkan sedap dan kena dengan selera tekak kami.Servis pun cepat serta layanan mesra.Kami pertama kali datang ke kedai ini dan kami meminta penjelasan pada menu² pilihan kami, crew memberi penerangan bahan, cara masak dan sebagainya dengan jelas dan mesra.Kami makan dengan kekuatan anggota 2 orang dewasa dan 2 orang kanak². Harga yang perlu kami bayar RM108.50 dengan servis yg ditawarkan.Secara peribadi sangat berbaloi.In shaa Allah kami akan datang lagi dengan kekuatan anggota berganda hahaha🀣🀣🀣

Az
Ulasan β„–2

Service laju dan baik walaupun ramai customer. Makanan pun sedap, portion banyak dan harga pun mmg berbaloi. Puas hati sgt mkn dgn family dkt sini.Ordered lamb chop and dapat 2 keping yg agak besar. Harga pun rm34 je.

Lu
Ulasan β„–3

Makanan sedap, western. Chicken grill. Salmon bersama souce yang sedap. very recommended. memang ramai orang. sebab memang makanan sedap. kedai selesa dsn menarik.

Nu
Ulasan β„–4

Sedap.... suasana pun dah cun

mu
Ulasan β„–5

Best beef homemade grill burger pernah rasa di KT. Harga RM22 per set tapi worth it. Bersama tobasco pepper sauce, terangkat beb. Akan datang lagi untuk try makanan lain walaupun sedikit $$$, tapi try burger saja dah boleh tahu, chef sini bukan main2 buat western food. Otai ni, so worth it.

Mi
Ulasan β„–6

Rugi kalo x try sini.. portion setiap hidangan mmg banyakkkkkkk....sedappppppp....harga affordable la dgn portion yg banyak tuuuu.... Hehehe...nak kata mahal, masalahnya makanan dia mmg banyak dan sedap.. so for me, berbaloi3...

Sy
Ulasan β„–7

Harga xde la murah tp brbaloi la dgn portion n rasa. Xde la rasa mcm western tpi jalan yg biasa. Brbaloi n sedap

na
Ulasan β„–8

Puat hati makan lamb chop dia...very soft n juicy!! Love it!!

wm
Ulasan β„–9

Pricey but big portion..Boleh bungkus bwk blk if x abis mkn

mo
Ulasan β„–10

Quality semakin berkurang dr segi taste, lamb chop agak kering

Nu
Ulasan β„–11

Makanan sedap suasana best. Harga sedikit mahal πŸ™ˆ tapi berbaloi untuk cuba.

HU
Ulasan β„–12

Paling suka makan Lamb Chop & Grilled Salmon sangat sedap

No
Ulasan β„–13

Salad salmon sedap.. Nice ambiance..cool place untuk lepak

Du
Ulasan β„–14

Kedai bersih, mknn sedap..

Mo
Ulasan β„–15

BiasA je makan...portion kambing besar walaupn harga 30+-..rasa subjektif la.sy prefer rasa rempah dgn blackpaper kuat..

Mu
Ulasan β„–16

Harga makan mahal..da la takde aircond..kalau mahal and ade aircond, sejuk la sikit hati pelanggan..mahal lajok..KL lagi murah..

Nu
Ulasan β„–17

Order utk take away. Chicken chop dan lamb chop. Harge agak pricey tp berbaloi sebab kuantiti memang banyak. Lamb chop ade 3 keping. Chicken chop besar. Rase boleh tahan tapi harap boleh lebihkan kuah untuk take away.

im
Ulasan β„–18

Makanan oklah. Persekitaran x selesa.

je
Ulasan β„–19

Penggemar western boleh pergi ke sini. Perkhidmatan yang sangat pantas, sangat mesra pelanggan, waiter murah senyuman.. Masa nak ambil order, waiter bawa siap-siap 1 jag ais kosong untuk pelanggan.

Ma
Ulasan β„–20

Not bad la... oglio bese2 je. tp ketam dy fresh n sedap

Ra
Ulasan β„–21

Makanan best tapi air nk banyak selection lagi.. and rasanya mcm saiz gelas dah kecik sikit

sy
Ulasan β„–22

Tempat macam ok tapi rasa makanan tak menyelerakan. 1st n last lah pergi sini.

am
Ulasan β„–23

Quality dia skrg sedap. Fav klu dtg sini lamb chop and rib eye, plus pecan tartπŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹

An
Ulasan β„–24

Mahal takpe biar kena dengan rasa. Bagi saya biasa shj. Sy mkn grill salmon. Weird combination taste. And beef burger patty burn. Daging kering.

Zu
Ulasan β„–25

Restoren makanan western paling best kat Kuala Tganu..layanan mesra & makanan siap cepat

Nu
Ulasan β„–26

Smoked duck sphageti aglio olio dia memang terbaik! Masam, masin, manis semua ada..sedap berlemak..

Sh
Ulasan β„–27

Lamb chop rm 30 something (de 3 slice)- share 2 org pun xlarat hbs.nachos meat RM 6 something. makan sampai muntah.

Ba
Ulasan β„–28

Bnyk pilihan mknn western

fi
Ulasan β„–29

Makanan besttt...Tp harga mungkinbg yang berpatutanSedikitAgar makin ramaiPengunjung@pelancong ygDatang ke TerengganuBoleh kesini selepas ini...

Sy
Ulasan β„–30

Order chicken parmigiana & chicken burger.. Harga sgt berpatutan, pilihan menu chicken parmigiana terrbaekkπŸ˜πŸ‘πŸ‘ total makan 2 org, baru rm43 so berbaloi laa, makanan pun sedaap😊

Be
Ulasan β„–31

Sgt recommended... Kedai western paling best dkt kuala terengganu... Harga affordable... Portion pun besar.. Happy tummy

Va
Ulasan β„–32

Sedap tu sedap..tp harap bole cek la brg2 sebelum bukak kedai..ade sos yg dh expired terhidang atas meja..

am
Ulasan β„–33

Terbaik dan memuas kan...makanan dia pun sedap selesa dan harga yg berpatutanπŸ‘πŸ‘

Du
Ulasan β„–34

Untuk kanak-kanak, tiada kerusi yang sesuai. Hanya kerusi bayi yang disediakan. Kerusi yang rendah untuk diduduki bagi kanak-kank

Fa
Ulasan β„–35

Terbaik

Ek
Ulasan β„–36

Servis superb, portion makanan besar... sedap

Na
Ulasan β„–37

Tempat wajib pergi kalau datang terengganu. memang tiptop meletop πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

Ca
Ulasan β„–38

Dah hilang rasa itali nya..dan Sos Bolognese nya terlalu masam.

J.
Ulasan β„–39

Western terbaik dan kuantiti banyak. Sedap!

Az
Ulasan β„–40

Harga tidak berpadanan dengan makanan yg di sajikan..

Sq
Ulasan β„–41

One of the best restaurants for Western food in Kuala Terengganu.

Jo
Ulasan β„–42

One of the best western foods restaurant in kuala terengganu.

Sy
Ulasan β„–43

Makan western disini berbaloi dgn harga....

Sa
Ulasan β„–44

Makanan best tapi harga boleh tahan

Ba
Ulasan β„–45

Wajib pergi bila kampung balik. Mmg jadi ar!! Sama taraf dgn Tony Romas.

Kh
Ulasan β„–46

Sedap dan berbaloi untuk datang, speghetti memang terbaik

mo
Ulasan β„–47

Daging yg sedap terbaik sila cuba

Ca
Ulasan β„–48

Mmg tak ada langsung rasa makanan Western

Wa
Ulasan β„–49

Served the best western cuisine in Kuala Terengganu

mi
Ulasan β„–50

Makanan sdp..dan servis pn cpt

Mi
Ulasan β„–51

Food served nicely. Sedappp sangattt

Te
Ulasan β„–52

Best western food selection in terengganu

Ni
Ulasan β„–53

Perghh terbaik ah sini. Puah hati ahh. Padu beb

il
Ulasan β„–54

Kedai western paling best di KT

Mu
Ulasan β„–55

Service terbaik. Boleh datang lagi sini.

Um
Ulasan β„–56

Makanan best. Air pun best.

Lu
Ulasan β„–57

Restoran paling sedap di KT

Re
Ulasan β„–58

SEDAP DAN LAZATβœŒπŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Iz
Ulasan β„–59

Zarif ade dok?

Le
Ulasan β„–60

Sedap kambing bakar

El
Ulasan β„–61

Makanan semuanya sedapΒ², Terbaik.. πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

mo
Ulasan β„–62

Makanan sgt sedap

Za
Ulasan β„–63

One of the best place to have western cuisine in Kuala.Terengganu...

Mo
Ulasan β„–64

Mantap

Wa
Ulasan β„–65

Sedap dengar pada kata

IH
Ulasan β„–66

Kureng

MO
Ulasan β„–67

Mahal tapi berbaloi dengan portion.. Western Food.. Delicious

fa
Ulasan β„–68

Berbaloi

Wa
Ulasan β„–69

Sedap

Mo
Ulasan β„–70

Sedap

An
Ulasan β„–71

Kali pertama saya mencuba lamb chop di sini. menepati citarasa! Sosnya luar biasa, sangat sesuai dengan daging. Bagi salad, berpakaian sangat bagus. Berharap untuk mereka menghidangkan kopi yang dibancuh dalam masa terdekat. Pasti akan pergi untuk kali kedua!

Il
Ulasan β„–72

Pergi ke sini dua kali dan jatuh cinta dua kali. Perkhidmatannya tiptop.Susah nak cari parking tapi tak apa.Makanan yang lazat dan bahagian yang dihidangkan adalah besar. Sesuai untuk kumpulan besar dan kecil.Saya sangat suka salmon aglio olio. Hebat.Akan datang ke sini lagi

K
Ulasan β„–73

Suka sangat dengan bahagian steak yang besar untuk saya.. Benar-benar membuat saya kenyang.. Dagingnya lembut, berair dan penuh rasa.. Sup cendawan juga berkrim.. Pasti akan datang lagi lain kali πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Ar
Ulasan β„–74

Saya terkejut terdapat kafe barat yang baik di pantai timur. Rasa makanan mereka sangat hebat! Saya pasti mengesyorkan stik dan burger mereka. Nachos juga sangat baik. Sos itu kaya rasa dan aroma. Ia benar-benar memuaskan selera makan saya. Perkhidmatan juga cepat dan tepat. Harga mereka munasabah walaupun sebahagian murah hati mereka. Saya pasti mengesyorkan kafe ini dan akan menjadi biasa.

Em
Ulasan β„–75

Pergi ke sini beberapa kali .. Telah melihat perkhidmatan mereka pada waktu sangat sibuk yang perlu menunggu sebentar untuk mendapatkan tempat duduk. Juga ketika itu cukup kosong dan banyak meja .. jujur ​​saya percaya mereka bekerja lebih baik di bawah tekanan. Kerana ketika saya datang pada waktu puncak perkhidmatan mereka cepat dan cekap. Tetapi semasa puncak rendah mereka agak lambat, malah melihat orang lain yang memesan lebih awal daripada saya mendapatkan makanan mereka terlebih dahulu. Tetapi dalam semua masa itu kualiti makanannya hebat. The Charmoula Ayam mesti dicuba. Salmon panggang mereka dimasak dengan sempurna! Juga jika anda memesan Crab Aglio Oglio bersiaplah, anda akan mendapat sebiji ketam 🀣🀣🀣 di atas pasta anda! Tetapi mereka menyediakan alat yang betul untuk membantu anda memotong kepiting jangan risau. Benar-benar tempat yang mesti dicuba ketika anda datang ke Kuala Terengganu.

Le
Ulasan β„–76

Makanan Barat Paling Hebat di Kuala Terengganu.Ayam bakar memang sedap dan begitu juga ketam Aglio Olio. Ia semestinya harga makanan tetapi harganya agak mahal tetapi sangat bagus. Bagi sebilangan daripada anda yang pertama kali ke sini saya mengesyorkan anda untuk mencuba ayam panggang

Ex
Ulasan β„–77

1 bintang kerana masa menunggu, saya datang pada 3.30, pada hari bekerja, meletakkan pesanan saya dan hanya tiba pada 4.30 petang, hanya ada 2 meja datang sebelum saya.Apa yang saya pesan, lamb shank, daging rusuk dan lasagna.

Mu
Ulasan β„–78

Makanan yang baik dengan bahagian yang baik dan harga yang berpatutan. Sangat menyukai menu, jika saya mempunyai perut yang lebih besar saya akan memesan lebih banyak tetapi Lamb Chop sudah mengalahkan saya untuk itu.Tempat tu agak sesak but its okay la got enough space to move around.

X
Ulasan β„–79

Saya di KL dan saya ingin mengejutkan teman wanita saya di Terengganu pada 14/7 dengan Oliva Cafe kerana makanan barat mereka adalah yang terbaik di bandar. Oleh kerana EMCO kami tidak dapat bertemu sejak sekian lama, Oliva Cafe menawarkan kad untuk teman wanita saya dan bahkan membantu saya menulis mesej di atasnya. Ia sangat comel dan kakitangannya sangat baik! Saya memesan asap itik aglio olio dan salmon panggang, keduanya hebat. Aglio olio dilengkapi dengan ramuan penuh dan salmon panggang tepat! 😍 Anda dapat melihat gambar-gambar di bawah ini, pasti akan berulang kali berkunjung apabila saya dapat melancong ke Terengganu lagi! Terima kasih sekali lagi Oliva Cafe ~

Az
Ulasan β„–80

Saya akan katakan ini adalah restoran hipsters tipikal (lebih seperti kafe walaupun). Hiasannya cantik, reka bentuk dalaman juga mendapat keunikan sendiri tetapi ketika saya teringat ke restoran yang saya pergi sebelum ini, ia agak serupa. Tetapi masih bagus untuk saya kerana saya suka jenis reka bentuk ini!Makanan dan minuman di sini adalah bahagian yang paling menarik yang saya ingin bicarakan. Kebanyakan menu adalah makanan Barat, dan minuman tema Barat. Makanannya sangat hebat terutamanya sup cendawan. Benar-benar menarik untuk jujur. Steak sedikit berminyak tetapi campuran dan komponen termasuk persiapan dilakukan dengan baik!Harga berpatutan. Tidak mahal dan murah. Tetapi berpatutan. Perkhidmatan cukup lambat tetapi responsif dan mesra! Saya suka cara mereka merawat dan meminta maaf apabila mereka lewat untuk mengambil pesanan dari pelanggan! Kemudahan dan kebersihan kedua-duanya sangat bagus! Saya selalu datang ke sini dengan cara begitu ya, menyukainya! Sudah tentu mengesyorkan kepada orang yang pergi ke Kuala Terengganu.

Fi
Ulasan β„–81

Kami memesan daging kambing, daging lembu pendek, sirloin steak, salad ayam, daging lembu dan donat untuk pencuci mulut. Tulang rusuk saya bagus dan saya suka kentang tumbuknya. Nachos daging lembu juga bagus. Pencuci mulut mereka patut dicuba. Makanan keseluruhannya bagus. Harganya juga cukup berpatutan. Disyorkan! πŸ‘

ma
Ulasan β„–82

Salah satu resto barat yang betul di K Tganu. Makanan sedap dengan harga yang berpatutan. Kami mempunyai salad daging domba dan salai itik bersama dengan burger anak-anak dan carbonara ayam dan menyelesaikannya dengan puding roti mentega. Nilai tambahan untuk mempunyai ruang solat yang luas dan tandas yang sangat bersih. Pasti akan datang lagi.

Em
Ulasan β„–83

Mencari tempat untuk makan malam vegetarian di Terengganu bukan usaha yang mudah. Kami mengikuti cadangan pada Tripadvisor dan berakhir di Oliva Cafe. Tempat ini sama-sama popular dengan penduduk tempatan kerana tidak terdapat sebarang jadual kosong. Walaupun menu tidak menawarkan hidangan vegetarian yang jelas, banyak hidangan boleh dilakukan tanpa daging atau ikan / makanan laut. Sebut sahaja bahawa anda adalah vegetarian dan kakitangan perkhidmatan yang ramah dan membantu akan memberi anda banyak cadangan dan pilihan. Makanannya segar dan lazat dan bahagiannya cukup besar. Kami menikmati hidangan vegetarian yang sangat baik.

ju
Ulasan β„–84

Kami akhirnya kembali di Oliva Cafe yang baru diubahsuai setelah 2 kunci, dan anak lelaki makanannya tidak mengecewakan! Sebenarnya, mereka telah meningkatkan pasta berperisa dan juga ikan dan kerepek yang lebih rangup! Pasti akan datang lagi untuk menguji hidangan lain di menu mereka!

Ir
Ulasan β„–85

SATU kafe barat terbaik di TERENGGANU. Sekiranya anda suka ke steak yang lazat, datang ke sini. Bulu domba mereka sangat hebat. Harga agak mahal kerana makanan mereka sangat berkualiti. Bagi saya harga sangat berpatutan dengan makanan yang mereka layani. Btw mereka tidak melayani perkara seperti nasi goreng seperti yang menyebabkan mereka hanya berkhidmat di barat. Tetapi percayalah ini adalah kafe barat yang terbaik di bandar. πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

Pe
Ulasan β„–86

Makanannya sangat sedap. Menyiram mulut!Cubalah daging kambing dan tulang rusuk daging lembu mereka. Smoothie tarikh yang melekit mesti dicuba. Kakitangan ramah. Amat disyorkan!

Xa
Ulasan β„–87

Saya fikir anda memerlukan tukang masak baru, makanannya tidak menyenangkan. Sesetengah hidangan bukan tradisional, ia adalah hidangan gabungan. Saya sangat terpegun apabila melihat spageti mempunyai brokolis dan buah zaitun di dalamnya sedangkan ia sepatutnya ringan dan ringkas. Harga adalah keterlaluan, benar-benar tidak berbaloi dengan hidangan. Melihat ulasan yang baik, kafe ini mesti menyediakan makanan yang enak sebelum ini. Apatah lagi tidak ada penghawa dingin di kafe dan singki untuk mencuci tangan agak jauh.

Na
Ulasan β„–88

Makanan dan rasa sedap: hit and miss. Apa yang kami pesan; Steak Sirloin Australia (cukup baik, kentang tumbuk sekalipun), Crumb Chicken Parmigiana (tidak buruk tetapi tidak ada kesalahan yang saya rasakan lebih baik), Salad Itik Salai (SATU INI ADALAH PERLU CUBA !!!! Bernilai setiap sen yang saya ceritakan kepada anda ).Bijaksana perkhidmatan: Perlu sedikit peningkatan. Terutama apabila mereka terlepas pesanan kami. Untuk bersikap adil, kakitangan mereka dengan tulus meminta maaf tentang hal itu kerana waktu sibuk dan mereka profesional dalam segala hal.

Kh
Ulasan β„–89

Salah satu betis domba terbaik yang pernah saya rasakan. Suasana yang baik dan kakitangan yang sangat ramah. Serius, tempat ini WAJIB dikunjungi sekiranya anda pernah berkunjung ke Kuala Terengganu. Oh, hampir terlupa. Harganya agak murah apabila anda mempertimbangkan bahagian yang disajikan.

Ta
Ulasan β„–90

Kualiti makanan terus menurun sejak pertama kali dibuka. Tetapi rasa pencuci mulut itu masih mengekalkan dan makanan barat murah yang anda dapati di kuala terengganu. Saya biasanya datang untuk epal mereka runtuh dan beberapa pencuci mulut yang tidak terlalu manis dan seimbang.

NU
Ulasan β„–91

Itik salai aglio olio sangat tumpul tidak seperti itik tradisional yang hanya menggunakan minyak zaitun dan bawang putih. Saya hampir tidak melihat sebarang bawang putih. Mcm mee tumis je. Spaghetti Bolognese sedap. Dan ikan dan murah agak lumpuh. Tidak digalakkan. Kakitangannya hebat perkhidmatannya pantas. Hanya makanan yang hambar tidak berbaloi dengan harga

Te
Ulasan β„–92

Hidangan yang murah hati dan lazat. Makanan Barat yang baik termasuk tulang rusuk daging dan parmesan ayam. Perkhidmatan cepat yang mesra juga.

Na
Ulasan β„–93

Salah satu restoran makanan terbaik di bandar. Rusa pendek dimasak untuk kesempurnaan, steak striploin Australia sangat sederhana mengikut permintaan, makanan tiba pada masa yang sama.

Wa
Ulasan β„–94

Daging masih keras.

Ar
Ulasan β„–95

Mungkin makanan barat terbaik di bandar. Makanannya istimewa dan juga minuman. Mereka baru sahaja melakukan pengubahsuaian dan memperluas ke persekitaran yang lebih besar dan luas πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌ

Mu
Ulasan β„–96

Ini adalah tempat yang bagus, dan makanan yang baik datang dengan harga

mo
Ulasan β„–97

Makanan Barat terbaik di bandar! Kakitangan sangat ramah, makanan berpatutan & sangat sedap!

Ha
Ulasan β„–98

Sedap dimasak. Tempat yang selesa untuk berbuka puasa dan mungkin makan malam. Disyorkan. 😁

Kh
Ulasan β„–99

Sekarang kita tahu kenapa begitu penuh. Bahagian makanannya besar dan lazat. Perkhidmatan ini cekap dan kakitangan sangat ramah. Sangat disyorkan dan kami pasti akan datang lagi apabila kami kembali ke Terengganu.

Am
Ulasan β„–100

Suasana restoran terbaik. Gaya hipster. Perintahkan itik asap aglio olio dan aglio olio salmon. Sangat miskin, koki perlu belajar apa Aglio olio. Jalankan topik dan masak aglio olio, bersedia untuk lebih banyak sup. Ya, ditambah pula, bahagian besar, banyak item dalam tampal (ada yang siap sedia). Tetapi Aglio Olio adalah pasta sederhana dengan bahan-bahan yang minima. Sila tingkatkan kemahiran memasak. Fikirkan ini sebagai teguran. Maaf ... Hihi.P / s: Pencuci mulut yang enak

Maklumat
100 Gambar
100 Komen
4.4 Penarafan
  • Alamat:1102-d, Jalan Sultan Sulaiman, Kampung Ladang Padang Cicar, 20000 Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
  • Tapak:https://www.facebook.com/olivacafetrg
  • Telefon:+60 9-660 4108
Kategori
  • Kafe
Jam bekerja
  • Isnin:3:30–10:00PTG
  • Selasa:3:30–10:00PTG
  • Hari Rabu:3:30–10:00PTG
  • Khamis:3:30–10:00PTG
  • Jumaat:3:30–10:00PTG
  • Sabtu:Tutup
  • Ahad:
Pilihan perkhidmatan
  • Penghantaran:Ya
  • Bawa pulang:Ya
  • Makan di restoran:Ya
Kebolehaksesan
  • Pintu masuk yang boleh diakses kerusi roda:Tidak
Tawaran
  • Kopi:Ya
Kemudahan
  • Sesuai untuk kanak-kanak:Ya
Suasana
  • Kasual:Ya
  • Selesa:Ya
Khalayak
  • Kumpulan:Ya
Organisasi yang serupa
  • Hidden cafe suite18hiddencafe65, Jalan Kampung Cina, Kampung Banggul, 20100 Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
  • Log&Glide Surfshop Cafe1977, Jalan Sultan Zainal Abidin, Kampung Ladang Sekolah, 20000 Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
  • Mek Awang Cafe162, Jalan Kampung Cina, Kampung Banggul, 20100 Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
  • Fieyza HomemadeKampung Kota, 21070 Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
  • The Vinum Xchange221, Jalan Kampung Cina, 20100 Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
  • Keropok Lekor UmmiKampung Lerek, 21060 Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
  • Snowybowl Cafe20100 Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
  • Ma Kin CafΓ©Jalan Tengku Mohamad, 21300 Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
  • TSG STATIONKampung Ladang Tok Pelam, 20200 Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
  • Nusuk CafeTCJ2 TAMAN CHONANG JAYA, Jalan Lapangan Terbang, 21300 Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia