Tadi i beli barang dekat watson ni dengan kawan i. Serious idk kenapa cashier tu tak bagi i percuma tote bag untuk pembelian rm2++ keatas sedangkan kawan i dapat n pembelian kami dua sama² harga rm2++ keatas. Cashier sebelah dia dh bagi tau dh cashier yg in charge i tu bagi tote bag masa dia suruh ambik lagi satu foundation sbb beli satu percuma satu Tapi dia tak bagi pun tu tote and tak tolong ambikan pun foundation tu... To me la... Sangat tidak mesra berbanding watson yang selalu pergi di Summer mall. I dont know what is his problem. Satu lagi kalau sakit perut pun jangan la buat muka monyok. I period rasa nak patah tulang sendi pun boleh relak je dekat kuanter.
Rangkaian kedai ubat. Kelebihannya ialah anda dapat membandingkan harga dengan Penjaga seterusnya dan membeli. Penjaga agak murah, tetapi ada ahli farmasi di sini, jadi jika anda boleh berbahasa Inggeris, anda boleh berunding dan membeli. Ubat gigi lebih murah di kedai ubat daripada di pasar raya. Ubat penahan sakit (umumnya acetaminophen dan bubuk aspirin) dan ubat perut boleh dibeli dengan harga murah dalam unit 1 tempat duduk, dan kepingan demam Jepun dan salon mahal. PROBIOTIK adalah alternatif untuk biofermin. 4 kali ganda jumlah bakteria asid laktik dicampurkan, ia berkesan apabila keadaan gastrointestinal teruk. Terdapat pelbagai harga bermula dari 18RM hingga 50RM.
Farmasi tipikal dengan harga biasa. Adalah baik untuk ambil perhatian bahawa ahli farmasi tidak bertugas pada hari Ahad dan Isnin jika anda ingin datang untuk itu.
Pelbagai kosmetik dan produk kesihatan. Suka!
Tempat yang baik untuk membeli-belah 😍
Saya dapat menjumpai barang yang ingin saya beli di sana.
Jurujual sangat kasar.
Harganya agak mahal
Perkhidmatan yang baik baik kakitangan