user
New Atmosferah Restaurant
5, Q5A, Kampung Kenyalang Park, 93300 Kuching, Sarawak, Malaysia
Penampilan
New Atmosferah Restaurant

Komen
Al
Ulasan №1

Servis buruk dan pelayan yang tak mesra pelanggan, bagi baki campak jak duit. Makan tak sedap..wasting money and time

Ka
Ulasan №2

Pengunjung lapisan masyarakat menekmati dan membuat pesanan atau layan diri mendapatkan makanan disediakan.

Re
Ulasan №3

Nice service, nice food... fast service. gg pakistan. Harga mknan sesuai dgn quality mknan. Well done!

Ab
Ulasan №4

Berhati hati makan kat kedai pakistan ni .sebab aku dah kenak..bill makanan x di tulis harga .terus tekan kakulator ..harga makanan tidak di letakan di dalam menu .pakistan ni menipu lebih.jadi guys nak makan kat atmoaphera minta menu harga makanan dan minuman.tak logik.kalau makan mee mamak roti nan milo peng mineral water.18.50..penipu.Aku tak nak bayar ..aku suruh dia letak harga.yg betul.kira balik.last2 12.50.

Ge
Ulasan №5

Atmosferah restoran membuka 24jam, sesuai sesiapa yang lapar pada waktu tengah malam

Ga
Ulasan №6

Pernah mkn kt situ, roti canai & ayam goreng. Ttp rasa ayam goreng lain macam, rasa ayam dh digoreng 1 @ 2 hari semalam. & jika digoreng pd hari yg sama kita mkn rasa ny ln. 1st & last mkn kt situ

Sy
Ulasan №7

Kedai paling teruk yang pernah aku makan...order lain bagi lain...capati dengan roti nan pun tak tau beza..harga pun mahal..pekerja semua kurang ajar..patutnya halau semua pakistan ni balik negara diotrang..datang sini buat bisnes tapi kurang ajar...

AM
Ulasan №8

Papadom habis tak pandai goreng terus, cincai Kira nasi cornbeef pun boleh sampai rm15.. ngaiti!

Me
Ulasan №9

Bnyk pilihan mknan + nyaman . If sapa2 mok cuba arabian cuisine should dtg n try their menu . Love them . Will come again soon .

Am
Ulasan №10

Mi Bandung Ori. Rasa Bandung!

ha
Ulasan №11

Restaurant paling sesuka hati charge..kalau dpt letak star 0 sy bg kosong..mmg kurang memuaskn..jgn charge sesuka hati hanya kerana kami pelancong..😊

Ni
Ulasan №12

Siapa rasa lapar.. pg jk la... Jgn byk soal... Org susah lom tentu dpt mkn nasi... Bukak 24 jam..

Mo
Ulasan №13

Pilihan Kari kambing terbaik di bandar. Nasi Arab pun sedapnya. Keenakan sehingga menjilat jari tak terhingga.

Am
Ulasan №14

Dari nasi goreng kampung ke nasi goreng daging sama jak rasa. Kuah kari terlampau masin dan cair

se
Ulasan №15

Dolok salu lepak sitok. hari hari arumbulak. pekerja sia friendly. dgn toke2 sekali friendly. yajak ku mampu madah.

La
Ulasan №16

Tasty nasi campur, roti canai and other food.

AW
Ulasan №17

Makanan tak sedap.....trlalu masin, air terlalu manis...

Ri
Ulasan №18

Banyak pilihan makanan..best sngt walaupun harga agak mahal..

Ni
Ulasan №19

Kedai terbaik... Bersih... Makanan sedap2...24 jam bukak

Mo
Ulasan №20

Best Mamak in Kuching, maybe even better than Kuala Lumpurs. Nice!

Mo
Ulasan №21

Ok la... Boleh makan makan.. macam biasa..

am
Ulasan №22

Mahal pelik je.ayam+bergerdil+nasik putih =rm9,

ch
Ulasan №23

Curry kambing or nasi briani very nice

Al
Ulasan №24

Does pakistani canai always keras?

Mu
Ulasan №25

Ok je..tapi waitress silap order

Mo
Ulasan №26

Sedap dan bersih, harga berpatutan.

Jo
Ulasan №27

Tomyam ayam ny nyaman

Ae
Ulasan №28

Roti Canai Ok. Servis just nice.

Ra
Ulasan №29

Servis teruk .. Pelayan muka masam je

Ro
Ulasan №30

Juga terdapat bilik sembahyang kapasiti 2 orang

Da
Ulasan №31

Roti canai sedap

ri
Ulasan №32

Nasi arab terbaik

Yi
Ulasan №33

Nice roti canai.

Pa
Ulasan №34

Canai great

Mo
Ulasan №35

Boleh la kalau lapar

No
Ulasan №36

Nice teh tarik

Sh
Ulasan №37

Sedap

Na
Ulasan №38

Okaylah

MY
Ulasan №39

Tandoori sedap

Ph
Ulasan №40

Mamak place

Sy
Ulasan №41

Had my briyani and mango lasi. Mango lasi terbaik yang pernah saya rasa

Th
Ulasan №42

Nak beberapa menu Pakistan, ya sila datang ke sini. Beberapa makanan di sini berbeza berbanding dengan restoran mamak yang lain.

ze
Ulasan №43

Salah satu restoran 24/7 yang terbaik di bandar, cukup rata, makanan bagus tetapi bukan yang terbaik. Akan menjadi pilihan yang benar-benar baik selepas jam 12 pagi tetapi ada tempat yang lebih baik untuk dimakan pada siang hari. Kerja yang hebat teruskan!

Bl
Ulasan №44

Termasuk tempat masakan terkenal di Kuching, para pegawai kebanyakannya dari Pakistan dan Singkawang, Indonesia. Menu purata dari Timur Tengah, di sini, memerintahkan Kambing Briyani Kambing. Hidangan beras dan kepingan besar kambing. Disyorkan sudah ...

Ca
Ulasan №45

Tempatnya bagus untuk bersantai untuk kedai mamak seperti itu tetapi satu-satunya penghantaran makanan sangat lambat. Jadi anda perlu menunggu kira-kira setengah jam hingga 45 minit makanan anda.

Li
Ulasan №46

Tempat yang bagus untuk melepak pada larut malam kerana beroperasi 24 jam dengan banyak pilihan makanan. Perkhidmatannya cekap dan tempatnya bersih. Untuk makanan, menu khasnya ialah keju nan dan pizza. Pizza biasa sedap, keraknya jenis tebal.

Pe
Ulasan №47

Makanan ala Mamak tetapi dikendalikan oleh orang Pakistan. Rasa sedap masih OK. Roti canai yang sangat sedap. Kari dhal yang menyertainya sungguh mengerikan. Keju naan masih OK, tidak sehebat tempat lain. Lumbing kari dan ayam lembut dan berperisa. Kami tidak mencuba perkara lain di menu.

Fa
Ulasan №48

Sekiranya roti canai itu baik tetapi sos agak pelik, tidak pasti jika ini adalah bagaimana penduduk tempatan mempunyai roti canai ... Seperti sos sos yang tebal? Tidak kari atau Dall ... Menarik untuk dicuba. Kakitangan wanita hanya ramah kepada penduduk setempat dan dia juga tidak tersenyum kepada saya sebagai pelancong tetapi tersenyum pada penduduk tempatan ... Mungkin saya? 🤣

pa
Ulasan №49

Yang panas dan sos dhal yang datang dengannya adalah baik. Kebab ayam disiram sejuk. Perlu memperbaiki kebersihan.Jika tidak adil.

Ar
Ulasan №50

Bersih, perkhidmatan pantas, pesanan makanan sangat baik.

fu
Ulasan №51

Semua roti adalah yang terbaik ... nan ke canai. Tempat bersih untuk lepak2

Ot
Ulasan №52

Teruk.. dah 3 kali kena.. order lagi satu lagi dapat.. sedih sangat

yu
Ulasan №53

Makanan yang baik dan perkhidmatan cepat.

Jo
Ulasan №54

Memesan burger khas dan mee belacan melalui foodpanda dari tempat ini. Burger anda baik-baik saja tetapi belacan mee anda bukan mee belacan. Seolah-olah seolah-olah tidak ada belacan di dalamnya dan masukkan 2 sudu garam ke dalamnya. Saya sangat menyesal dengan kata-kata yang kasar tetapi saya berharap pemiliknya melakukan sesuatu.

Mo
Ulasan №55

Saya sangat suka Chicken Tikka mereka bersama Pakistani Paratha. Walaupun harga Tikka agak mahal, rasa yang lembut dan enak membuatnya. Tempat ini juga merupakan tempat kegemaran saya untuk teh.

Es
Ulasan №56

Kafe 24 jam untuk makanan tempatan, saya sendiri suka coklat canai, keju telur canai dan teh tarik.

Ch
Ulasan №57

Persekitaran yang tidak mesra. Ofc, dijangka dari kedai mamak. Memerintahkan mi belacan. Sila hakim sendiri berdasarkan gambar di bawah.Ps: Saya telah memberitahu pemilik bahawa saya telah memerintahkan mee belacan, dan dia menegaskan BAHAWA saya belacan. hm.

Ma
Ulasan №58

Makanan yang sangat baik tetapi perkhidmatannya rata-rata.

Do
Ulasan №59

24hours yang menunjukkan perlawanan bola sepak. Jangan memesan keju bawang putih naan mereka. Segala-galanya baik-baik saja. Maggi goreng baik.

av
Ulasan №60

Anda akan menjumpai makanan Pakistan dan juga makanan Malaysia. Ingin Mengesyorkan bagi mereka yang suka makanan pedas.

An
Ulasan №61

Yang sedikit panggang tetapi okaylah. Boleh tahan. Gegaran yang bagus. Tempat yang bersih dan baik untuk bersiar-siar dengan rakan dan keluarga.

Jo
Ulasan №62

Pramugari dan pramugari di sana tidak dapat berbahasa Inggeris, jadi orang asing yang makan di sana akan mengalami masa yang buruk untuk mendapatkan perkhidmatan dari restoran ini. Tetapi makanannya sedap dan harganya berpatutan. Teh tarik juga sedap di sini.

Fi
Ulasan №63

Untuk mengejutkan saya ini adalah makanan paling enak yang pernah saya makan di restoran. Saya tidak akan datang lagi.

Gl
Ulasan №64

Restoran ini terletak di Jalan Simpang Tiga, hanya blok berikutnya ke RHB Bank, membuka 24 jam yang menawarkan pelbagai jenis masakan ... sama ada tempatan, Timur, timur tengah (termasuk India) atau barat, mereka hampir semuanya dilindungi. Restoran yang baik untuk menonton sukan, terutamanya bola sepak, dan anda boleh mencari tempat ini sesak dengan peminat bola sepak pada waktu pagi pada waktu perlawanan besar. Makanan di sini baik-baik saja tetapi tidak semua disediakan dengan baik, kerana kebanyakan rasa lebih tinggi daripada rata-rata tetapi terdapat beberapa yang tidak. Bagaimanapun, perkhidmatan keseluruhan adalah baik tetapi harga makanan dan minuman cukup tinggi.

Li
Ulasan №65

Tempat terbaik untuk makan pada bila-bila masa

Cl
Ulasan №66

Inilah tempat untuk anda makan keju nan dan makanan India yang lain. Tempat ini bersih dan senang dijumpai di Kuching.

Ra
Ulasan №67

Sayangi Roti Susu, Teh Tarik dan Ayam Utuh.Tempat terbaik untuk makan malam.

le
Ulasan №68

Memerintahkan nasi goreng dengan ayam, waktu menunggu normal dalam masa 15 hingga 20 minit tetapi mengejutkan saya bahawa nasi itu suam-suam kuku dan rasa seperti sudah disediakan sebelum ini. Memerintahkan roti canai mempunyai rasa terbakar pahit kerana gridle itu terlalu panas n tidak bersih dengan baik. Semoga mereka bertambah baik dengan ini atau mereka akan kehilangan baris q di sebelah.

Ad
Ulasan №69

Sesetengah hidangan sangat baik ada yang tidak. Karahi segar tidak bagus saya terpaksa buang. Tetapi banyak hidangan yang sangat bagus. Juga beberapa Bbq sangat baik. Kakitangan sangat bagus dan makanan jujur ​​berharga. Mereka mempunyai banyak hidangan.

gr
Ulasan №70

Bukan yang terbaik untuk roti canai. Terlalu berminyak

Yi
Ulasan №71

Senang datang kerana banyak rakan saya mengesyorkannya. Namun, saya tidak percaya bahawa kami datang ke sini untuk merasa dipandang rendah. Pelayan wanita Melayu itu kurang ajar dan bersikap perkauman. Kami ingin memesan makanan yang kami mahukan, tetapi dia terus memaksa kami untuk memesan naan keju istimewa. Dia bahkan tidak senang apabila kami mengatakan bahawa kami akan mencuba itu pada masa yang akan datang.Wow, jadi kami bahkan tidak mempunyai kebebasan untuk memesan sebagai pelanggan?Selain itu, kami menghadapi masalah untuk memahami pelayan kerana nada suaranya terlalu lembut sehingga kami tidak dapat mendengar dengan jelas. Kami berusaha sedaya upaya untuk memahami bahasa Melayu-nya, kerana dia berasal dari Pakistan, jadi agak berbeza dengan yang biasa kami dengar. Tetapi, pelayan yang saya sebutkan tadi mengatakan dua perkataan: Cina? Ini Malaysia kepada kami.Wah, rasis?Sikap menghilang tetapi makanannya juga tidak enak. Roti kering. Secara keseluruhan, saya bahkan tidak tahu mengapa kita di sini membuang wang kita untuk membuat diri kita marah.

Is
Ulasan №72

Minuman ini sesuai untuk orang yang menghidap diabetes mellitus dan pelayan sangat baik untuk kembali dengan kari yang saya minta dari pelayan lain yang menghantar saya sos kacang dal.

Ai
Ulasan №73

Mereka mempunyai menu yang sangat luas tetapi saya tidak mengesyorkan untuk memesan sesuatu seperti Nasi Pattaya / Nasi Kerabu atau pasta cos tempat itu pada dasarnya adalah mamak bersama tetapi dengan bakat pakistani. Teh pakistani adalah baik, begitu juga pelbagai ayam dan ayam panggang. Makanan segera ala ala carte juga tidak buruk. Kebersihan bijak bukanlah lantai paling bersih, boleh dilakukan dengan pemutihan IMO yang baik. Perkhidmatan deteriori apabila sibuk, terutamanya larut malam kerana ia adalah gabungan yang popular untuk pelajar dari kawasan berhampiran.

Po
Ulasan №74

Makanan sedap, tetapi harganya agak mahal dan kadang-kadang tidak tetap. Tidak pasti sama ada mereka cenderung salah menghitung bil tersebut atau mereka tidak jujur, tetapi dengan cara apa-apa pastikan anda juga mengira harga makanan anda sendiri. Oleh kerana harganya lebih mahal daripada pesaingnya yang berdekatan, saya tidak akan benar-benar datang ke sini melainkan jika ia sudah terlambat dan saya tidak mempunyai tempat lain untuk pergi.

Ud
Ulasan №75

Perkhidmatan sangat cepat dan mesra. Tetapi benar-benar tidak sesuai untuk Vegetarians. Hanya pilihan adalah mempunyai Naan kosong untuk vegetarian atau hanya menonton rakan anda menikmati makanan.

Mo
Ulasan №76

Beberapa pelayan tidak peduli memakai topeng walaupun ada pengumuman pemerintah untuk melakukannya. Lebih-lebih lagi Kuching kini berada di Zon Merah. Harap pihak berwajib melakukan lawatan mengejut untuk memeriksa premisnya.

Ka
Ulasan №77

Saya suka tempat-tempat seperti restoran ini di mana terdapat paparan besar jika makanan berlainan dan anda boleh memilih sendiri apa yang anda ingin makan. Saya mendapati banyak sayur-sayuran sebagai contoh, tidak mudah di Malaysia. Murah dan enak.

Mu
Ulasan №78

Tempat yang dahsyat, dahsyat. Piza adalah baik, tetapi mahal sekali seperti semua yang lain di restoran ini, harga terus berubah-ubah bergantung pada mood juruwang anda, dan makanan itu sering basi, kering, miskin dalam rasa atau penuh dengan serangga. Saya agak pasti mereka tidak memenuhi apa-apa keperluan kesihatan tetapi saya akan memberi mereka manfaat keraguan.

ab
Ulasan №79

Makanan yang enak dan lazat..harga paling murah di bandar untuk masakan India

Mu
Ulasan №80

Saya biasanya datang ke sini untuk sarapan pagi. nescafe tarik kaw kegemaran saya, pelbagai makanan yang dimasak dengan kambing domba yang disediakan untuk pencinta domba seperti saya. tempat yang bersih yang baik untuk perlindungan. disyorkan

Dr
Ulasan №81

Restoran harus meningkatkan perkhidmatannya. tanpa rasa dan perlu menunggu hampir satu jam untuk mendapatkan Nasi Goreng USA, yang bukan Nasi Goreng USA.

St
Ulasan №82

Terbaik untuk variasi. Anda boleh menemui hampir semua perkara di sini. Terkenal dengan makanan India Pakistan, Malaysia dan barat. Bagi saya, saya tidak menyukai harga dan kualiti makanan mereka.

Ge
Ulasan №83

Tidak dapat dinafikan makanan yang disajikan di restoran ini bagus. Satu-satunya perkara adalah persekitaran yang sangat panas dan pelayan apabila berurusan dengan pesanan anda, mereka akan menunjukkan ekspresi wajah yang biasa seperti mengapa f * c # anda perlu makan di sini. Yeah. Roti canai adalah lazat membeli minuman yang agak manis, dengan syarat anda tidak keberatan mengalami diabetes.

Am
Ulasan №84

Makanannya biasa-biasa saja. Yang naan baik, tetapi pemilihan ekonomi mereka tidak sesuai dengan keinginan kita. Segalanya terlalu asin. Pemilik sangat mesra walaupun! Tidak akan kembali, bagaimanapun.

mu
Ulasan №85

Makanan Pakistan yang asli. Cuma chapati mereka sangat tebal dan lebih mirip nan

Sa
Ulasan №86

Masakan Pakistan terhad. Prasmanan terbuka adalah risiko, makan hanya jika anda pasti kesegaran, jika tidak lebih baik susunan menu. BBQ dan kebab layak mendapat bintang 4, sekali lagi cuba membuatnya baru dibuat. Variasi perkhidmatan yang diterima oleh pelajar dan pelanggan lain layak mendapat siri komik Netflix. Pilihan 24 jam adalah ceri di atas semua shinnanigins. PS Saya masih akan makan di Atmosferah.

Jo
Ulasan №87

Makanannya hebat. Pelbagai pilihan dari bufet atau pesanan langsung. Persekitaran dengan udara terbuka adalah baik, di samping lantai atas yang terbuka dan udara segar yang baik. Pelayan hampir tidak faham bahasa Inggeris tetapi baik-baik saja.

Un
Ulasan №88

Suka pizza dan ayam masak penyek. Tidak boleh menerjemahkannya dalam bahasa Inggeris, maafkan saya. Tetapi Tuhan, rasanya masih hidup dan menenggelamkan gigi taring saya hingga ke kelembutan yang indah itu!

Ad
Ulasan №89

Semua hebat tetapi saya berharap kakitangan, terutama pelayan boleh tersenyum lebih banyak .. Seperti yang kami senyum kepadanya. Huhuhu. Wajah masamnya membuat kita berasa enggan kembali ke sana

Ma
Ulasan №90

Makanan ini lazat. Roti canai di sini adalah lazat tetapi tiga bintang menyebabkan salah seorang pelayan itu buruk dan sentiasa menunjukkan sikap. Perkhidmatan yang tidak baik darinya

Ro
Ulasan №91

Saya melihat 4 anak lelaki melarikan diri tanpa membayar makanan yang mereka makan di tempat ini. Pemiliknya sangat berpengalaman. Dia berhenti pekerjanya mencari anak lelaki.

Fz
Ulasan №92

Orang di kaunter kasir mengenakan bayaran tambahan. Makanannya mempunyai lalat di dalamnya. Kualiti makanan adalah rendah. Kebersihan adalah buruk. Makanannya tidak bersih. Lebih baik cuba Nasi kandar di sebelahnya

De
Ulasan №93

Makanan pakistanis yang asli. Buka 24 jam setiap hari. Sebilangan besar makanan di sini mempunyai rasa kari. Anda boleh mendapatkan roti canai, naan, dan lain-lain di sini.

Ra
Ulasan №94

Dijumpai lalat di dalam nasi campur makanan malah salah seorang rakan saya memesan mi hongkong tidak begitu sedap. Perkhidmatan pelanggan juga tidak begitu mesra. Harga tidak berpatutan.

Ke
Ulasan №95

Semua hebat tetapi saya berharap kakitangan, terutama pelayan boleh tersenyum lebih banyak .. Seperti yang kami senyum kepadanya. Huhuhu. Wajah masamnya membuat kita berasa enggan kembali ke sana

DP
Ulasan №96

Pelbagai menu tetapi kebanyakannya tidak tersedia. Pekerja mereka tidak menggunakan topeng. Tempatnya bersih dan diduduki.

Mu
Ulasan №97

Sos kari terbaik di dunia !!

Sh
Ulasan №98

Tangan ke bawah, nan terbaik di Kuching! Dari segi suasana, pada dasarnya seperti gerai mamak lain - dihuni oleh pelajar dan peminat bola sepak. Secara keseluruhan, tempat lepak yang bagus 😀

Q
Ulasan №99

Sekiranya anda baru saya cadangkan anda memesan Naan atau ruti. Tetapi jika anda pelajar baru atau seseorang yang merancang untuk tinggal lama anda boleh makan apa sahaja tetapi saya menasihati anda untuk menggunakannya kerana ini adalah pilihan termurah bandar

mz
Ulasan №100

Perkhidmatannya baik dan pantas. Rasa makanan begitu

Maklumat
100 Gambar
100 Komen
3.3 Penarafan
  • Alamat:5, Q5A, Kampung Kenyalang Park, 93300 Kuching, Sarawak, Malaysia
  • Telefon:+60 82-230 791
Kategori
  • Restoran Pakistan
  • Restoran Asia
Jam bekerja
  • Isnin:7:00PG–8:00PTG
  • Selasa:7:00PG–8:00PTG
  • Hari Rabu:7:00PG–8:00PTG
  • Khamis:7:00PG–8:00PTG
  • Jumaat:7:00PG–8:00PTG
  • Sabtu:7:00PG–8:00PTG
  • Ahad:
Pilihan perkhidmatan
  • Penghantaran:Ya
  • Bawa pulang:Ya
  • Makan di restoran:Ya
Kemudahan
  • Sesuai untuk kanak-kanak:Ya
Suasana
  • Kasual:Ya
Khalayak
  • Kumpulan:Ya
Organisasi yang serupa