Kepada pemilik shell sofee filling tolong beritahu kepada pekerja anda aishah hormat kepada pelanggan tak kira muda atau tua. 2 kali dah saya kena dengan dia.Saya pon berniaga jumpa dengan macam2 orang kena marah pon saya tetap menangkan pelanggan. Untuk yang pertama kali saya kena dengan dia tahun lepas dia yang silap pump tapi dia tengking saya tapi sy tak nak ambil bab sebab pikir mungkin tengah stress .Tapiii harini 18/1/2019 Utk kedua kalinya. Tadi saya silap bgitau pump sepatutnya pump 14 tapi saya bagitau pump 6 sebab nampak 6 besar (bahagian tu pon pemilik sofee filling tolong ambil perhatian sebab mungkin mengelirukan) ya memang salah saya tak perhati dengan betul tapi aishah tu tak sepatutnya nak tengking saya depan orang. Boleh tanya elok2. Lepas tu ulang 10 kali saya silap saya silap ok xpela tapi tolong lah hormat orang. Harap pihak atasan boleh ambil bab. kedai orang melayu ni kita nak kena support tapi bila pekerja buat cmtu jadi sedih jugak.
Pi shell cari tealive ja bukan cari minyak 😆
SHELL JALAN TUNKU PUTRA
Shell Jalan Tunku Putra
Musolla ada..
Perkhidmatan Tealive semakin lambat, Harap dapat bertambah baik. Menunggu selama 1/2 jam kemudian hanya dapatkan minuman.
Kemudahan yang baik & mendapat kios kecil
Kakitangan yang ramah. Terdapat kios Tealive berdekatan. Maybank dan ATM CIMB boleh didapati di dalam kedai convinence.
Isi tangki anda di sini ..
Tempat yang bagus, kami mempunyai banyak pilihan
Seperti mana-mana stesen minyak lain
Yang terbaik
Bilik air tidak bersih
Kumpulkan sekerap
Baik
Baik