Koey teaw agak berbeza dr tmpat lain. Jarang-jarang jumpa yang letak bijan. Aroma dan rasa memang sedap.Sedikit pedas tapi still boleh makan. Kalau geng-geng yang tak suka taugeh tu boleh bagitau siap2 tak payah bubuh taugeh kut pasal agak banyak taugeh dia.Tp mai sini tak sah kalau tak pekena roti doll dia. Sedap. Dihidang dlm kuali trademark dia.Meja makan banyak. Tak kalut. Cumanya tang parking agak susah sikit. Pastu order akan ambil masa sikit pasal ramai orang.
Ramai org. Servis lambat. Pricey jugak hmm
Banyak Kali dah pi makan ok la pada sapaΒ² Yang suka roti canai adΓ telur separuh masak
Roti sedap amat.Harga baloi amat..Tapi time nak pegi asyik tutup jer...tgk kat web..open..Dpt pergi sekali jer...huhuhu
Sesuai untuk depa2 yg nakkan kelainan. always packed on weekend morning. tunggu memang lama. tak sure pulak kalau weekday morning macam mana. bestseller menu depa, roti doll, basically roti canai buh dalam kuali kecik, pastu tambah benda lain cam teloq ka cheese ka, pastu kuah banjir. mostly ramai mai makan canai ja, tapi menu lain cam kue tiaw nasik lemak nasik kerabu pa semua ada.
Lambat kalau order roti dol. 45 minit gak unggu. Yg lain servis semua ok
Roti doll & roti cheese tarik sedapppp. Repeat ntah brapa kali dah. Weekend and and early morning memang ramai sangat.
Sarapan yg sedap dan pelbagai menu. Lokasi yg harus pergi apabila datang ke Kulim. Port mengeteh dengan kawan2 yg best.
Roti canai yang dihidangkan bersama telur separuh masak dalam dulang khas, ia unik dan tersendiri. Rasanya pun sedap
Tempat ok.. cuma order lambat sampai..masa menunggu agak lama
Makan sedap tapi sgt lambat service dia. So kalau kebulur jgn pi... Hilang kebulur tu pun belom tentu dapat makanan
Sedap. Roti canai padu n char koey teow sedap
Sedap & berpatutan. Hari cuti kena pergi awal. Tempat duduk full house.
Satu jam kena tunggu utk sekeping roti doll. Setiap hari sama
Menu pelbagai, kuah dia manis sedap2 gitew
Roti doll sedap tapi kena tunggu lama
Lambat sejam , tidak mesra pelanggan , makanan boleh tahan
Sedap..tukang buat roti kna tambah..kaci cepat..
Byk choice. Tapi tlalu ramai
Roti canai sedap, nasi lemak sedap, teh trik kaw...
Roti canai sedap-sedap. Tapi lambat sangat
Roti Doll. Nasik Lemak Darjah 5 is awesome.
Nak sarapan pagi mai cinonie, macam macam ada
Tambah la tukang masak roti doll
Memang sempoi menu kat sini
Terbaik dan boleh datang lagi..
SEDAP DAN PERBAGAI ANEKA MASAKAN
Roti canai cheese leleh boek
Sempoi dia punya makanan.
Sempoi....
Best nak angggg!!!
Terbaik
Bekfas terbaeekk
Sedap
Makanan sedap
Cinonie thorbaik
Sedap.. makanan dan minuman... Terbaik
Makanan yang lazat .. makanan yang lazat, orang yang bagus .. Harga yang mengejutkan adalah sangat berpatutanMereka menjual nasi lemak yang dibungkus kertas pisang daun. Jangan terkejut melihat pelanggan lain datang ke meja anda untuk mencari nasi lemak di atas meja. Sesiapa sahaja boleh menyemak mana-mana jadual untuk nasi lemak.Saya mengarahkan keju boneka roti - roti Canai, telur cerah, banyak kuah ayam dhall, sambal, keju cheddar dan kepingan bawang.Kuahnya manis dan pedas. Rasa manis dari keju. Secara keseluruhan, makanan yang memuaskan. Mereka berkhidmat dalam kuali! Itu unik, rapi!
Salah satu tempat sarapan pagi terbaik di kulim. Makanan tempatan.. kawasan lapang...
Ini adalah kedai orang Melayu yang menjual varieti Roti Canai (Prata). Boneka Roti mereka yang terkenal, roti canai biasa yang dihiasi dengan telur separuh rebus, Keju, bawang segar dan terakhir membasuhnya dengan kari & pes cili. Rendam dan siap dihidangkan, mesti dicuba semasa anda mengunjungi kedai ini.Teh susu sejuk yang bergelembung (teh susu panas juga tersedia) juga layak untuk dirasakan, hanya untuk mengingatkan mereka semasa mengambil pesanan; Kurang gula.
Tempat yang bagus untuk mengambil sarapan berat... π Tempat
Perkhidmatan pantas memandangkan jumlah orang yang mereka berkhidmat
Makanan tandatangan mereka untuk sarapan pagi adalah Roti Doll. Makanan sangat hebat. Sangat disyorkan kepada semua orang yang suka roti canai. Tetapi mesti sabar dengan perkhidmatan mereka. Selain itu, mereka juga menyajikan nasi lemak dan mi.
Pemilik tidak memakai topeng muka dan topi untuk menutup kepala. Berhati-hatilah jika anda menjumpai rambut di dalam makanan
Sudut Cinonie adalah kawasan lokasi yang baik, dan layanannya baik dan makanan yang baik misalnya roti canai, saya suka sudut cinonie dan pengurusannya bagus
Makanannya ok, lazat ... Tetapi ia mencecah dengan perkhidmatan ... Sangat perlahan ....
Tempat yang bagus untuk sarapan. makanannya berpatutan dan rasanya sangat enak jadi ya deffo disyorkan
Anda perlu cuba keju tarikkkk ππππ mereka. da best in townnnn .... dan tentunya menu utama mereka roti dol. Jangan risau mereka juga mempunyai roti cheeseee
Sentiasa sesak tetapi tempat duduk ada. Hanya perlu menunggu lebih lama untuk pelayan mengambil pesanan anda dan makanan anda akan datang.
Makanan bagus. hanya bagus. memerlukan sedikit peningkatan dalam rasa
Tempat yang bagus, makanan dan minuman yang bagus..nilai wang dan perkhidmatan yang baik ..
Tempat yang bagus untuk menjamu selera
Roti canai adalah baik tetapi perlu menunggu lama kadang-kadang
Bagus
Roti canai terbaik di bandar
Persekitaran yang baik dan layanan yang baik dari kakitangan. Menu juga sedap.
Makanan juga boleh
Tidak pasti apa yang gembar-gembur itu? roti canai mengambil selama-lamanya.
Menu popular di sini. Roti Doll N Teh Tarekk !!
Varietas dan banyak pilihan makanan yang terdapat di gerai yang berlainan
Hidangan roti canai yang baik untuk sarapan pagi
Roti Doll mesti mencubanya
Makanan terkini..tp servis teqokkkkkk
Saya cuba sup mee hoon dan hanya ok
SAYA SUKAKANNYA
Roti chese tarik sedap
Anak patung roti terbaik
Salah satu warung terbaik di kulim
Tempat yang bagus untuk bfast π
Anak patung Roti mesti mencuba
Makanan bagus
Tempat sarapan yang paling berkesan
Makanan bagus
Anak patung Roti adalah yang terbaik ...
Terbaik
Pelbagai makanan yang baik.
Makanannya sedap
Banyak ado ..
RUDE OBNOXIOUS OVERALL NOOOOO