Sebenarnya malas nak review kalau tak ada benda penting sangat. Tapi banyak sangat kena baiki sampai terpaksa tulis. Rasa ayam kadang2 ada hari ok, kadang2 bkn macam ayam KFC langsung. Tukang masak lain2 ke? Baik beli ayam 1 ringgit tepi jalan lagi sedap dari hari yg tak jadi tu. Then, tahu nak jimat gas, tapi janganla setiap kali pergi, rasa cheesy wedges kentang tu keras tak lembut, tak masak pun kat dalam. Cashier pun dgn customer perempuan bukan main jeling2 cakap pun malas ea. Dgn customer lelaki senyum2 pulak. Teruk sangat da ni. Pls.
Staff kat kaunter sangat rude ya. Kalau nk 3 orang je kat dalam bagitahu je elok2. Orang paham. Kalau tak tulis je kat pintu. Ni macam ape je kak, keluo lu. 3 orang je dalam boleh je cakap kak kite bagi 3 orang masuk dalam satu mase deh. Nanti sorang keluor kak boleh masuk deh simple like that. Dah la rude lepas tu bagi order salah. Sekali akak tu speaking ha terabur kau nk jawab. Elok la tu kau rude sangat dengan dia kan.
Dekat KFC Marang ni dorang selalu tertukar order.. so, better check dulu lps dpt tu.. boleh tukar terus.. dah berapa kali order dekat KFC Marang ni asyik tertukar order je.. sabaaar aje laa kita ni π
Pengalaman yang indah terasa berada di era zaman dulu kala tanpa gajet..
Kena tunggu lama untuk dpt order, bkn sekali tapi banyak kali kena tunggu terlalu lamaaaa.
Thank you kfc marang, ganti cheezy wedges syπ dapat set baru..semoga lebih berjaya dimasa hadapan
Tolong pantau sbb skali dgn supervisor bising gurau2 dgn pekerja dkt blkg . cust nk order pn jd x dgr sb bising ... servis lmbt.. coleslaw xde stok. camane lah buat keje..
Layanan baik... Cepat dan org x payah beratur pjg
Im so disappointed with the service. tadi aku order kfc thru foodpanda pukul 4:11pm sampai2 pukul 6:30pm. memang servis macam haok !! haritu pergi 2 hari berturut-turut ais takde. I dont blame foodpanda sebab lambat tapi nak blame kfc marang yang lembab servis slow !!! pls improve your performance lah !! very disappointed. sangat kecewa dengan service sebab slow sangat. Siapa je tak marah kalau makanan order 2 jam baru sampai ? you tell me now ? siapa ? please take noted ! restaurant review doesnt mean good review only. there a pros and cons. and you restaurant have pros that I need to tell you. Fix this thankyou
Servis ok..tp dok sedap
Layanan tidak adil, lelaki hadir berdua dibenar kan masuk.Tapi saya datang dengan isteri, saya tak dibenarkan masuk.Sedang kan lelaki yang datang berdua tu pun beli untuk bawak pulang.Bukan sikit kami beli pada hari tersebut.Layan sangat tidak memuas kan.
Request untuk dapatkan certain part of the chicken kadang-kadang tidak dilayan oleh staff kaunter
One of the staff has no manner..I order 4 zinger burger but got 3. Bila pergi kfc balik, dia mmg notice yg dia bg tak cukup 1 and just cakap lupa..bila cakap kita nak sampai rumah dah, she just senyumπ not even say sorry and asked me to wait for 10 minutes. Just like that
Parkir yang amat susah, seperti nak ke stesen Keretapi atau seangkatannya.Sama saja seperti dimana dengan jenama yang sama.
Beli 11 ketul ayam dapat 10ketul..mohon buat ujian kira2 kepada semua staff..bayar lebih dpt kurang
Layanan terhadap pelanggan bagus. Dan patoh SOP.
Ok...service pantas. Nak parking senang...pegi belakang bangunan...atau pun parking di depan masjid.
KFC Marang terbaik...
Setelah sekian lame akhir nya KFC ad jugak d bumi marang
Mesra pelanggan...ade sorg adik tu name dia aisyah x silap..cantik serta mesra syuman...good job adik aisyah di kfc marang
Kfc marang...tempat dia ok... dan parking...pon senang dpt...cuma time raya je sesak sikit...hari biasa...ok dan cepat nk beli ayam kfc... tak payah nk tunggu lama...
Perkhidmatan baik tapi tempat letak kereta tidak digunakan oleh pengunjung, jalan raya jadi sesak.
Ayam dia lebih sedap daripada kfc batu buruk..tu jer boleh komen..
Ayam tak pernah nak besar. Besar kena ayam buruk
Best gok.. Awek KFC pun comel2 je
Tempat sesuai untuk makan seisi keluarga atau yang ingin ke pulau kapas. Kawasan betul-betul di bandar marang.
Orang ramai terutamanya pada waktu malam. Biasanya kena tunggu dalam 10-15 minit.
Tempat itu sunyi sepi lepas habis promosi harituππ
Tpt dia ok
Rizuan664
Sedap tapi mahal dah kfc skrg niii
Ok je tapi Ayam nya kecik
Boleh menikmati ayam yg rangut dan sedap
Tempat cantik berdekatan dengan masjid jeti Marang
Tempat yang menarik namun sedikit lewat penghantaran
Ayam beso, bayo pon dok la sakit hati
Ayam kecil kdg2 berbau x enak
Terbaik
Servis lmbt smlm sy pgi
Buleh ar skali skala makang situ..
Ayam goreng sedap.
Ayam makin kecil :(
Kfc marang service mantapp
KFC Marang,Service nya bagus
Padu beb
Servis yang baik.
Tempat yang bagus
Bnyk pilihan mknn disediakan
Mesra dan cekap
Kemudahan yg dekat
Beratur panjang
Mesra
Ad meow sekor
Selesa.. Luas
Sehingga menjilat jari
Terbaik
Terbaik
Bersih
Kfc
Servis lembap nak kena tunggu ayam siap 20 minit,tanya loaded potato takde,hmmm
Tempat yang cantikPerkhidmatan yang baikTetapi saya suka mengambil
KFC terbaik di Terengganu. Ayam goreng besar & rangup
Servis teruk...itu semua...maaf ada tp ceritakan perkara sebenar.
Penghantaran cepat, tak ramai orang. Kelemahannya, letak kenderaan! Kawasan parkir kecil, berhampiran lampu isyarat utama, tidak boleh meletak tepi jalan kemudian menghalang orang nak belok kiri. Jadi saya biasanya memilih penghantaran je lah walaupun tak sampai 5min pun drive.
Saya tidak diberi bahagian ayam yang saya minta ditambah ayam gorengnya sejuk. Sebelum ini, kfc ini cukup bagus apabila saya meminta ayam goreng baru / panas walaupun saya disuruh menunggu selama 20 minit. Tidak berpuas hati secara keseluruhan kali ini.
Kakitangan yang lebih pantas dan baik
Perkhidmatan yang sangat pantas!
Ok lh
Bersih dan anda letakkan. Kakitangan sopan dan memberikan layanan yang baik. Tempat meletak kenderaan disediakan di belakang kawasan kedai. Tempat yang baik untuk gigitan cepat di Marang.
Ayam goreng raw masih mentah di beberapa bahagian. Terdapat juga lemak ayam tebal yang melekat di samping ayam goreng π
Banyak daging ayam perindustrian. Amerika adalah kolonialial baru. Sama seperti McDonalds, PizzaHut dan DunkinDonuts.
Sistem baru. .... tidak memuaskan pelanggan. ... dua kali menunggu. ... 1) menunggu pesanan. ... 2) menunggu giliran anda bersedia untuk perkhidmatan. ...
Terletak di tengah-tengah Marang. Tempat yang baik untuk berehat bersama rakan-rakan anda sebelum / selepas perjalanan anda ke Pulau Kapas
Kfc agak bagus tapi jadi pak dengan orang. Kinda sukar untuk mencari tempat letak kereta.
Kemudahannya bagus. Tandas yang luas di tingkat 2
Kakitangan yang ramah. Makanan yang baik seperti standard KFC.
Saya dan keluarga saya selalu mendapat makanan / ayam yang tidak baik di kedai ini.
Okey
Restoran makanan segera yang paling terkenal di dunia. Apa yang perlu saya katakan lebih banyak?
Berat nanang. Pls periksa kualiti. #kfc
Layanan yang baik oleh kakitangan .. kurang ramai semasa saya berkunjung.
Hanya tipikal KFC, tetapi ia tidak dibuka 24 jam. Ia ditutup pada 2300.
Bagus
Bestt tapi lambat servis