Aus kepal milo yg mewah rasa dan mee goreng basah sedap dgn harga berpatutan
Tempat bersantai dan melepak yg sesuai. But sedikit sempit and menu hanya tertumpu kepada makanan ringan.
Penggemar ais kepal boleh try kat sini dengan harga RM4.50
Milo ais kepal padu, tempat limited kerana ramai orang.
Tak dapat makan fries , meatball and sausage 😭
Tmpt tersorok hujung2 tp best lepak..
Dia punya ais kepal memang sedap gilerr
Nice place...dan layanan bagus...
Servis lambat
Minuman di sana adalah hebat! Makanannya okay, tetapi saya suka minuman lebih banyak. Nah mereka dikenali dengan ais kepal mereka. Tempat yang baik untuk pergi apabila cuaca panas dan anda ingin mendapatkan rawatan semula.
Harga yang berpatutan dan benar-benar bernilai belanja .. begitu banyak boba gula perang dan ais blendeds rasa anda boleh tryy .. tempat itu nyaman dan kasual .. sesuai untuk pergi dengan teman-teman anda
Terkenal dengan menu viral milo ais mereka dan juga cendol..tetapi juga menyajikan menu lain seperti nasi dan gado gado bersama dengan kek keju dan minuman buatan sendiri..tempatnya sangat kecil, dan tidak terletak di jalan utama..u mungkin sukar untuk dicari pada mulanya
Tempat yang selesa, minuman sedap dan sedap ...
Makan ok ... betul-betul di luar kafe tidak bersih
Pengalaman saya di sana tidak teruk..membuka jagung jagung .. selain daripada itu tidak buruk..thumbs up! 👍🏻👍🏻👍🏻
Ok tempat yang bagus untuk bersantai.
Tempat yang bagus untuk makan Ais Milo Kepal.
Tempat yang bagus untuk pencuci mulut
Ramai orang di restoran ini dan ia adalah virus
Saya suka kafe seperti ini
Hebat!
Tempat yang cantik
Luar biasa
Okey