user
TCE Tackles Sdn Bhd - Semabok Showroom
65, Jalan SP 1, Taman Semabok Perdana, 75050 Malacca, Malaysia
Penampilan
Komen
Al
Ulasan №1

Mcm2 peralatan memancing ada disini..harga pun mampu milik..puashati...mantap..

Za
Ulasan №2

Terbaik..perbagai pilihan alatan serta aksesori memancing utk anda dapatkn di kedai ini..barangan pnberkualiti serta harga mampu milik 👍

Ab
Ulasan №3

Pekerja free hair yang tidak pasti namanya,, mmg mesra alam .. cuma auntie bos tu tak hormat owg..

Mo
Ulasan №4

Kedai wajib setiap kali turun trip. takde benda nak beli pun akan terbeli jugak. bahaya betul. sila istigfar banyak2 sebelum datang yer supaya boleh muhasabah diri. 😂

Fe
Ulasan №5

Pelbagai peralatan memancing boleh dibeli dah harga berpatutan

Pa
Ulasan №6

Pelbagai pilihan peralatan memancing. semua ada disini

pa
Ulasan №7

Harga murah layanan mesra

Pi
Ulasan №8

Memuaskan

Fi
Ulasan №9

Ohsem

Je
Ulasan №10

Cukup memancing ... cukup sediakan anggaran anda untuk mengatasi masalah anda dari rendah hingga ke ujung .... sayangnya tidak dapat mencari milik saya ...

At
Ulasan №11

Sekiranya lokasinya dipindahkan ke Bukit Bear lagi bagus.

Ab
Ulasan №12

Bukan tempat yang sesuai jika anda adalah pemancing yang serius kerana pilihan produk sangat terhad tetapi kakitangan jualan sangat membantu.

La
Ulasan №13

Anda suka memancing, anda boleh membeli aksesori memancing di sini

Du
Ulasan №14

Kakitangannya tahu. Dari peringkat kemasukan ke pemancing, kakitangan akan mengesyorkan keperluan anda untuk menangkap ikan.

Fo
Ulasan №15

Kakitangan yang ramah. Aksesori memancing biasa murah.

mi
Ulasan №16

Kebanyakan model seperti xpuyu, ajiking, okuma, bakau, banax, Seahawk dan sebagainya boleh didapati di sini. Banyak barangan harga rendah yang boleh anda peroleh semasa tempoh promosi. Untuk mendapatkan lebih banyak harga harga yang rendah, anda perlu mendapatkan kad keahlian, hanya menyertai dan anda tidak akan menyesal. Teras saya.

No
Ulasan №17

Sangat bagus..harga yang berpatutan..sangat bagus dan kakitangan yang comel

Nu
Ulasan №18

Tempat terbaik untuk membeli peralatan memancing

Su
Ulasan №19

Ok ... ahso banyakak bagus lo

Az
Ulasan №20

Sesungguhnya torbaeklah

Wa
Ulasan №21

Harga rendah

Al
Ulasan №22

Harganya jauh lebih murah dan pelbagai lagi

Ja
Ulasan №23

Ada banyak perkara yang (aksesori memancing) saya akan sampai di sana

Pe
Ulasan №24

OK tapi harga agak mahal

Br
Ulasan №25

Baik!

ra
Ulasan №26

Harga terbaik dan banyak pilihan

Ya
Ulasan №27

Tawarkan 30%

Az
Ulasan №28

Sangat bagus

Ab
Ulasan №29

Sangat teruk

Mu
Ulasan №30

Harga bagus

Me
Ulasan №31

😎👍

Ab
Ulasan №32

Selamat membeli-belah

Fu
Ulasan №33

Banyak barangan untuk dipilih.

Kh
Ulasan №34

Banyak pilihan

Mo
Ulasan №35

Masa memancing

Maklumat
7 Gambar
35 Komen
4.1 Penarafan
  • Alamat:65, Jalan SP 1, Taman Semabok Perdana, 75050 Malacca, Malaysia
  • Tapak:http://www.tcetackles.com.my/
  • Telefon:+60 6-282 3328
Kategori
  • Kedai Memancing
  • Sukan Lasak
  • Kedai Barangan Sukan
Jam bekerja
  • Isnin:10:00PG–7:00PTG
  • Selasa:10:00PG–7:00PTG
  • Hari Rabu:10:00PG–7:00PTG
  • Khamis:10:00PG–7:00PTG
  • Jumaat:10:00PG–7:00PTG
  • Sabtu:10:00PG–7:00PTG
  • Ahad:10:00PG–7:00PTG
Pilihan perkhidmatan
  • Beli-belah dalam kedai:Ya
Kebolehaksesan
  • Pintu masuk yang boleh diakses kerusi roda:Tidak
Organisasi yang serupa
  • TOP TEN SPORTPlaza Semabok, No.7, Jln PS3, Kampung Ayer Leleh, 75050 Malacca, Malaysia
  • EBSF Tackle39-2, Jalan KU2, Taman Klebang Utama, Klebang, 75200, Melaka, Malaysia