user
Rabbit Land Singgah Bayu Kimanis
Pekan Lama Kimanis, 89000 Papar, Sabah, Malaysia
Penampilan
Rabbit Land Singgah Bayu Kimanis

Komen
Ma
Ulasan №1

Memang lawa suasana sejuk banyak embun❤️❤️❤️❤️ ala ala di luar negara, biar simple kecil farm asal anak anak happy 💞💞 hati hati Jalan kimanis 🙏

Si
Ulasan №2

Boleh la.. Time sy pigi dorang punya rabbit tidur.. Kenyang kali.. Nda banyak rabit dia.. Banyak d bahagian yg baby rabbit ja.. Tp x buli angkat.. Bkabus2.. Tp tetap panas abis sy pigi jam12 tgari🤣

zi
Ulasan №3

Pengusaha harus menambah tarikan dsitu dan menambah bilangan rabbit...menjaga rabbit supaya nampak sihat..baru la berbaloi dgn enterance fee rm5 seorg

Lo
Ulasan №4

Ni tempat masi dikira baru , bagi masa untuk improvement. Contohnya, mau banyak sikitlah pokok supaya enda brapa panas. Redup2 gitu..supaya rabbit, hamster, ayam togel nda kepanasan 😆 dan make up mama2 enda luntur 😆 Apapun, kita bagi ampattt bintang. Torrrbaik bussku!

Yu
Ulasan №5

Love the view and the environment. Sejukkk angin dia sini. Ada view laut d kk Sgt lawaa. Yuran berpatutan. Recommended!!

Mo
Ulasan №6

Cuaca yg sejuk, pemandangan yg cantik dan luas. Suasana malam nampak cahaya lampu Papar dan KK.

Ij
Ulasan №7

Sesuai utk famili. Udara yg sejuk sbb terletak diatas bukit. Pemandangan yg cantik. Bayaran masuk kedalam ladang arnab yg murah.

Fa
Ulasan №8

Best la...bunga segar² udara nyaman dan segar...yg mau hilang kn stress bole ke sana menikmati udara segar serta wangian bebugaan

Do
Ulasan №9

Suasana yg dingin dan tenang walaupun taman rabbitnya hanya sederhana.

Li
Ulasan №10

Sejukkkk

Ku
Ulasan №11

Kimanis rabbit land, cuaca sejuk sesuai utk kanak2 dan dewasa. Ada toilet, simple cafe, food for rabbit need to purchase here n entrance ticket

Mo
Ulasan №12

Infra baru nak buat,,,,pengurusan arnab tak profesional walau kedudukan taman sesuai d pingir jalan,,,,moga pengusaha meningkatkan kualiti pengurusan kandang dan persekitaran tanam lebih banyak pohon teduh dan bunga2

Te
Ulasan №13

Macam biasa².malu apa boskuuu

Nu
Ulasan №14

Boleh klu tuk anak2, tp sy harap owner rabbit land boleh tambahkan lg aktiviti di rabbit land dan juga taman permainan.

Su
Ulasan №15

Tempat cantik.. Sejuk lg.. Arnab semua comel2 tp hati2 pndai mngigit jg apalg klu bw ank kecil.. Ada penyengat lg arnab yg sakit tu tlng la kuarantinkan.. 😅

Ca
Ulasan №16

Yuran masuk murah, tempat memang menarik, cuma perlu diselenggara lebih baik

Ha
Ulasan №17

Nice place, singgah la skejap kalau kamu ikut bukit kimanis, xjuga rugi bah

Su
Ulasan №18

Best, cuaca sejuk, pemandangan cantik dan arnab yg manja.

Mi
Ulasan №19

Byk arnab di sana... Selain itu, terdapat juga itik dan burung².

de
Ulasan №20

Tempat yang cantik, aman, sejuk seperti dalam peti ais

as
Ulasan №21

Rehatkan diri dan kereta bersama arnab di atas banjaran groker🐇🐇🐇

Od
Ulasan №22

Ok la anak suka. Mungkin boleh tambah lg arnabnya

Sa
Ulasan №23

Nice attraction along the Kimanis Keningau highway

Su
Ulasan №24

90% arnab dalam kandang dan x jinak..

In
Ulasan №25

Sya dr Tawau, sejuk² jo disini😂🤭

Gr
Ulasan №26

Buruk tempat dia ni..

Md
Ulasan №27

Tempat persinggahan yg menarik.

sa
Ulasan №28

Sangat santai dan mendamaikan

Ju
Ulasan №29

Sesuai untuk persinggahan setelah penat memandu sambil melihat arnab dengan udara sejuk dan pemendapan menghijau

Ba
Ulasan №30

Nice view of papar

De
Ulasan №31

Cantik tampatnya

Kh
Ulasan №32

Cold as kundasang

ro
Ulasan №33

Bunny comel

Ha
Ulasan №34

Ok juga.cuma itu dinosor patut kena kasi maintain.br budak gumbira

Da
Ulasan №35

Haiwan tidak cukup dijaga. Rumah arnab rosak. Rumah anjing dipenuhi najis. Air untuk haiwan tidak ditukar. Bulu arnab juga kusut dan tidak dijaga.

Ca
Ulasan №36

Cantik view untuk kenangan.. Boleh tengok pemandangan sungai papar..

Ly
Ulasan №37

Taman arnab gunung yang sangat baik, hubungan baru adalah banyak peralatan yang agak mudah, tiket masuk adalah harga yang berpatutan. Anda boleh membawa kanak-kanak ke sini untuk menghubungi haiwan kecil. Ia mengambil masa sejam untuk sampai ke sini dari Kota Kinabalu.

pi
Ulasan №38

Pemandangan terbaik dari gunung kimanis... harga hanya RM 5 seorang ..untuk kanak-kanak bawah 7 tahun percuma dan untuk OKU atau orang tua percuma ..... tempat ini sangat bersih dan sejuk..

Lu
Ulasan №39

Udara segar! Arnab kelihatan sangat comel. Tempat yang bagus untuk berhenti dari dari kk ke keningau. Yuran kemasukan RM 2 setiap pron. Jika anda ingin memberi makan arnab, anda hanya boleh membeli makanan arnab di kaunter untuk Rm1 untuk kotak.

Wi
Ulasan №40

Saya mencadangkan tempat ini untuk kanak-kanak. Perkhidmatan dan perkhidmatannya hebat. Ini baru dibuka untuk pengunjung selepas pkpb jadi jangan berharap banyak. Sokong tempatan.

st
Ulasan №41

Tempat yang sejuk & menyeronokkan!

Ma
Ulasan №42

A nice pitstop sepanjang laluan Kimanis. RM2 untuk masuk ke ladang arnab. Kemudahan tandas, restoran, makanan yang ada. Penginapan sedang dalam pembinaan. Tempat Misty.

Ad
Ulasan №43

Angin sejuk, berkabus, udara segar. Kemudahan masih tidak mencukupi. Tapak perkhemahan perlu dinaik taraf. Banyak lopak apabila hujan.

Re
Ulasan №44

Mereka mempunyai banyak arnab yang besar dan sejuk pada siang hari kerana ia terletak di pelbagai crocker. Tetapi, mereka perlu memperbaiki tandas toilet mereka di lokasi tidak strategik dan tidak ramah .. Ia terletak di bawah tanah bangunan lama .. Secara keseluruhan, tempat yang baik untuk dilawati .. 😘

Wi
Ulasan №45

Nasib baik kali ini cuaca sangat baik. Saksikan pemandangan matahari terbenam & bulan yang indah pada malam itu. Terlalu kuat tetapi tahan kerana tiada hujan. Harap pemiliknya memperbaiki tangga pelantar

Xa
Ulasan №46

Tempat yang bagus untuk bersantai dan menyejukkan kenderaan selepas beberapa saat memandu di atas bukit. Baik untuk kanak-kanak dan keluarga untuk melawat. Dapatkan makanan dan lihat beberapa kumpulan monyet liar.

K.
Ulasan №47

Ia mempunyai jumlah purata arnab dan pandangan baik dengan cuaca yang hebat (untuk saya) ia juga mempunyai beberapa ayam, turki dan goos besar.Yuran kemasukan adalah murah dan secara keseluruhan perjalanan yang bagus.(kesihatan dan kebersihan arnab adalah kebimbangan besar bagi saya juga)

Ak
Ulasan №48

Pada pemotongan. Tempat yang indah dengan sangat2 ​​arnab comel. Pemandangan yang menakjubkan. Anda boleh membeli makanan arnab di kaunter dan bersedia untuk menjadi gemuruh oleh arnab.

Ka
Ulasan №49

Tidak akan mengesyorkan sesiapa untuk pergi ke sini. Tiada tarikan, penyelenggaraan yang tidak baik, bayaran masuk yang sangat mahal RM5 tanpa tarikan. Keseluruhan pengalaman yang sangat buruk dan menyedihkan. Pembaziran wang. Saya akan berikan 0 bintang

em
Ulasan №50

Tempat yang bagus untuk berhenti dan berehat selama-lamanya .. berkaburan tetapi tidak terlalu sejuk 😍

DM
Ulasan №51

Yuran kemasukan adalah RM2 seorang, murah tetapi tidak banyak di sini. Ia hanya terbuka seperti setahun yang lalu. Terus menyokong tarikan pelancong tempatan kami.

sa
Ulasan №52

Tempat yang mengagumkan !! tanah arnab di Crocker Range Sabah

Ad
Ulasan №53

Nice place I love it so much.. hope next future will more compelete

Ad
Ulasan №54

Tiada penyelenggaraan & hanya sedikit arnab, ayam & itikMungkin saya pergi bukan masanya

Al
Ulasan №55

Tempat bagus, Pemandangan cantik & Tapak perkhemahan tersedia.

Bl
Ulasan №56

Terbaik 😇✌🤓👍

No
Ulasan №57

Saya pergi ke sana ketika itu benar-benar cerah dan panas. Juga tergesa-gesa, tidak banyak dinikmati.

El
Ulasan №58

Tempat yang bagus untuk berehat dan menginap..cuaca sejuk. Arnab dan angsa serta ayam besar dapat dilihat di sini. Harga penginapan yang berpatutan.

Si
Ulasan №59

Tempat yang bagus untuk keluarga. Kanak-kanak boleh mengalami makan arnab.

Ru
Ulasan №60

Best...cantik view...👍🏻👍🏻

Hu
Ulasan №61

Tempat ini bagus dengan semua arnab comel, ayam gergasi tetapi kemudian, tempat itu penuh dengan tawon berbahaya ini. menjadikan saya bimbang bukan hanya pelawat keselamatan, binatang di sana juga. Saya tidak mempunyai gambar tetapi saya berharap pihak pengurusan akan melakukan sesuatu mengenainya

Su
Ulasan №62

Jalan pinggang yang indah

ri
Ulasan №63

Bersih, comel bersih arnab dan sangkar tidak bau busuk. Tempat yang bagus untuk berhenti dengan pemandangan kawasan Kimanis dari bukit atas jika tiada kabus.

Ai
Ulasan №64

Suka cuaca di sini ...Arnab ramahHarga murahBoleh meningkatkan lebih banyak kemudahan dan dibina lebih banyak untuk tarikanTetapi jauh dari bandar jika ini adalah alasan untuk melakukan perjalananTetapi perjalanan untuk alam semula jadi, pemandangannya bagus

Bo
Ulasan №65

Sangat gembira kerana tempat ini dapat dikunjungi sebagai separuh jalan menuju Kimanis-Keningau Stretch yang mencabar.Bintang adalah untuk arnab, ayam jantan dan ayam belanda + ruang perayauan yang berpatutan.Selebihnya harta tanah masih memerlukan banyak kerja tetapi memandangkan baru berusia 5 bulan dan masih dalam proses, semuanya dimaafkan.Senang melihat mereka sedang berusaha menanam tanaman bunga di pinggirnya.Harap maklum, ini bukan tempat berhenti mencuci yang sesuai. Tangga curam turun ke bilik cuci lama yang tidak saya terokai. Warga emas akan mempunyai cabaran yang lebih besar.

9w
Ulasan №66

Cuaca bagus .. pintu masuk murah, rm2 satu kepala. Tidak banyak kelinci namun pengalaman yang baik dan menyeronokkan untuk anak-anak muda.

mr
Ulasan №67

Pemandangan di sini sangat bagus

Do
Ulasan №68

Ia kelihatan seperti zoo mini di mana anda akan dapat melihat (dan mungkin menyentuh) arnab, ayam jantan, angsa dan lain-lain. Bayaran kemasukan hanya RM2 satu kepala

Lo
Ulasan №69

Ia adalah tempat yang baik selepas semua. Tetapi jika mereka membina lebih banyak pondok dan juga membuat ladang buah di mana orang boleh melakukan pemilihan buah. Ia akan bernilai pandangan dan pengalaman.

fa
Ulasan №70

Saya fikir tempat ini perlu meningkatkan lagi. Walau bagaimanapun, suasana berangin & sejuk. Terdapat beberapa tempat di sana untuk mengambil foto dengan latar belakang Crocker. Yuran masuk adalah RM2.

Fa
Ulasan №71

Info asasBayaran Masuk: RM2.00 / orangLain-lain;Perlu sedikit peningkatan, terutamanya berdasarkan kebersihan kawasan sekitarnya. Selain itu, terdapat tempat letak kereta.

Fr
Ulasan №72

Tempat yang bagus untuk perjalanan keluarga yang terperanjat..MYR2 / kepala, MYR1 / makanan arnab .. buka dari jam 8 pagi hingga 7 malam. Bayar MYR2 & nikmati masa tanpa had anda di sana ..

Bo
Ulasan №73

Tempat ini membuat anda ingin bermain dengan haiwan terutamanya arnab dan roosters ... anda membeli beberapa makanan ayam dan menunjukkannya kepada haiwan ... mereka akan mengejar anda ... haha., Sangat menyenangkan ....

Bi
Ulasan №74

Walaupun saya tidak suka arnab tetapi ia tetap comel ,,

Mo
Ulasan №75

Perasaan yang luar biasa dan pemandangan yang menakjubkan

Ti
Ulasan №76

Tempat pengadilan yang bagus untuk kanak-kanak. Mereka boleh bermain dengan arnab dan anda boleh berehat enjin kereta anda. :-)

on
Ulasan №77

Best... Kipidap

Ma
Ulasan №78

Tiba di tempat ini secara tidak sengaja semasa dalam perjalanan ke Keningau. Tidak tahu ia wujud sebelum ini. Anak-anak saya suka bermain dengan arnab.

Me
Ulasan №79

Tempat yang sejuk dan bagus

Ay
Ulasan №80

Tempat yang bagus untuk dikunjungi. Bawa anak-anak anda. Bermakna pengalaman penuh

Jo
Ulasan №81

Biarkan kereta selepas berehat gunung.Terdapat arnab, kuda, ayam dan unggas lain untuk dilihat dan dihubungi.

Aa
Ulasan №82

Persekitaran yang selesa, cantik..nilai banyak arnab, ayam eksotik & itik.

Ka
Ulasan №83

Tempat yang bagus untuk matahari terbenam juga. Pemandangan indah dan udara angin sejuk.

AH
Ulasan №84

Tempat yang cantik

je
Ulasan №85

Ladang arnab yang bagus, memerlukan lebih banyak tarikan dan pilihan makanan ..

Ch
Ulasan №86

Terbaik untuk kanak-kanak! Dapat dino. Banyak jenis dino. Cuaca sejuk. The kabus tebal👍👍!

sh
Ulasan №87

Hebat

Mo
Ulasan №88

Tempat yang cantik. Keluarga berpatutan pada percutian anda

Jo
Ulasan №89

Pemandangan yang Cantik

Fa
Ulasan №90

Tempat yang bagus dan lihat ..

La
Ulasan №91

Terbaik

Ey
Ulasan №92

Comel2 arnab kat tpt ni

Sy
Ulasan №93

Telinga panjang berbulu mengepung anda sekejap dengan suapan pada tangan anda.

Je
Ulasan №94

Bersih, mesra kanak-kanak dan penjagaan yang baik

Ot
Ulasan №95

Tempat yang sangat segar untuk membawa keluarga ...

se
Ulasan №96

Persekitaran yang baik

AB
Ulasan №97

Suka hati..

ab
Ulasan №98

Angin yang menakjubkan, pemandangan yang bagus, sukakannya

Maklumat
100 Gambar
98 Komen
4.2 Penarafan
  • Alamat:Pekan Lama Kimanis, 89000 Papar, Sabah, Malaysia
Kategori
  • Tempat Tarikan Pelancong
Jam bekerja
  • Isnin:8:00PG–6:30PTG
  • Selasa:8:00PG–6:30PTG
  • Hari Rabu:8:00PG–6:30PTG
  • Khamis:8:00PG–6:30PTG
  • Jumaat:8:00PG–6:30PTG
  • Sabtu:8:00PG–6:30PTG
  • Ahad:
Kemudahan
  • Sesuai untuk kanak-kanak:Ya
Organisasi yang serupa