Semua sedap, menu western menarik dan menyelerakan...kami book awal tempat sbb takut penuh, dlm pkul 8 lbih sampai kedai n suasana agak lengang lg...dlm stgh jam mcm tu start ramai..tempat bersih, pelayan bagus n makanan cepat sampai..ada beberapa menu yg tersenarai tp xavailable utk order...Sy n family dlm 12 org cmtu, order spagheti aglio olio, marinara, nachos set, chicken chop n byk lg...portion not bad, minuman sedap so mmg recommended for western food lovers.
Servis yang sangat baik, staff semua cekap dengan keperluan pelanggan.Kedai yang selesa , parking yang luas .Makanan yang sedap dan berbaloi dengan harga.
Harap boleh improve lg dari segi rasa makanan supaya bebaloi dgn harga . Lain semua dah mantap.
Staff smua friendly and iced caramel macciato dia mmg terbaik! Mak plak suka hot Americano and sis suka sirloin steak. Beef Patty mmg sdp dn berbaloi kenyang set nya.
Memang sedapp sbb rasa n cara hidangan dia mcm hidangan oleh chef hotel...berbaloi dgn harga,mmg puas hati..xrugi klu sapa nk try
Saya lebih suka memilih spaghetti... Saya tidak suka chicken chop kerana rasanya tidak sedap.
Bufet ramadhan - pilihan yang dapat diterima, rasa yang sedap, tetapi masing-masing pada kuantiti yang terhad. satu meja mengambil spageti dan tidak ada yang tinggal untuk kami semua. makanan / minuman tambahan ditambahkan dengan cukup banyak
Namun untuk mencuba ... kelihatan bagus dari ulasan & menu. Prospek & lokasi yang baik untuk perniagaan. Semoga berjaya. Teruskan & tingkatkan perkhidmatan yang baik 👍👌😀
Makanan sedap untuk semua kaum
Makanan sedap dengan suasana yang bagus
Recommend👍
Disyorkan...
Tempat yang bagus
Nope, chicken chop wayyy tooo small..