user
A tu Z Wedding House Sdn.Bhd.
2531, 2532, 2533, Kawasan S.P.T Perindustrian, Seberang, Jalan Jelawat, Seberang Jaya, 13700 Perai, Penang, Malaysia
Penampilan
Komen
Bu
Kaji semula β„–1

Tempat menarik. Sesuai bagi yg nak cari barang hantaran tunang & kawen. Aku suggest mai kat sini.πŸ‘Dari bunga mangga, bunga telur, sampai la segala jenis bunga ada.Aku masuk nak cari bunga hiasan untuk meja guru.. Jumpa la sikit bungaΒ² yg sesuai. CucukΒ² pi la, cara org laki buat kerja..Harga ⭐⭐⭐⭐Staf ⭐⭐⭐⭐⭐Fasiliti ⭐⭐⭐⭐⭐

Sy
Kaji semula β„–2

Senang beli barang kat cni....

Mu
Kaji semula β„–3

Great place tapi tak ada items yang tiada harga tertera

Mu
Kaji semula β„–4

LALUAN UNTUK KERUSI RODA LANGSUNG TAK ADA. INGAT ORG YG NORMAL SAJA KA BOLEH MEMBELI BELAH..SMPAI NK MASUK DEPAN PINTU PON DAH XBOLEH SBB ADA BESI PENGHALANG..AMAT2 MENGECEWAKAN...

No
Kaji semula β„–5

Terbaik

No
Kaji semula β„–6

Bad. Tak terima credit card for less than 50. Ewallet pula until 6pm saja.

Zu
Kaji semula β„–7

Suka banyak pilihan

Ro
Kaji semula β„–8

Barang ada banyak pilihan esp. utk mereka yg nak buat kenduri. Pilihan juga byk utk mereka yg berniaga. Harga ok2 je

Fa
Kaji semula β„–9

Nanti free I buat LiVe la k

Ni
Kaji semula β„–10

Senang nak cari peralatan menjahit, bunga2 nak deco rumah n barang2 perkahwinan.. satu tempat semua ada..

Tg
Kaji semula β„–11

Mcm2 ade kat sini.. Bleh beli dgn hrga murah klu ade vip card..

PR
Kaji semula β„–12

Bad service (Bahagian Jahitan also cahier bahagian jahitan)......... Staff xder gaji ker?.. layan mcm xnak layan customer jer..... kita datang beli brg and BAYAR bukan amik FREE...ingat A TU Z jer yg ada jual barangan nie....

Lu
Kaji semula β„–13

Bes mai sini, banyak pilihan. Senang nak pilih. Tapi dari dulu staff sombong gila!!!Ada x manik jenis ni? Cari la sendiri kat situ, sambil buat muka marah dan nada yg tinggi, pada hal cstmr xramai pon. Sebelom ni pon biasa kena dah. Tahun lepas pon dah biasa kena. Kawan2 saya pon biasa kena dah. Kalau keja tu buat la cara keja jangan belagak kedai tu macam awak punya ok! Harap dapat diubah untuk kebaikkan masa akan datang. Terima kasih.

Ka
Kaji semula β„–14

Tempat membeli belah barangan perkahwinan

Ka
Kaji semula β„–15

Banyak pilihan..

fy
Kaji semula β„–16

Mengikut SOP. πŸ‘πŸ˜Ž

Fa
Kaji semula β„–17

Lulz.. Dah jadi mcm supermarket.. Lama tak mai..

mi
Kaji semula β„–18

Ini tempat yang bagus untuk membeli barangan untuk apa2 majlis

Ar
Kaji semula β„–19

Banyak pilihan barang nak hias2 ni

Gr
Kaji semula β„–20

Hari ini kami pertama kali mengunjungi kedai, tempatnya selesa, lebih banyak pilihan.Harga borong tidak berpatutan kerana yang lain mengarahkan kilang.kami dapati barang tersebut dilabel sebagai pelabelan, sila periksa sebelum meninggalkan hanya untuk mengingatkan (pembungkusan tidak memuaskan)

Ye
Kaji semula β„–21

Pilihan aksesori reka bentuk DIY adalah pelbagai dan harganya berpatutan. Perkhidmatan ini penuh perhatian dan sangat baik.

Mu
Kaji semula β„–22

Kedai hiper yang hebat untuk membeli barang untuk pelbagai acara dan pusat sehenti untuk menjahit.

mo
Kaji semula β„–23

Pelbagai pilihan tetapi ada yang tidak dilabel harga

Li
Kaji semula β„–24

1 pusat berhenti jika anda merancang untuk acara khas.Anda boleh membuat DIY atau berurusan dengan kakitangan untuk mendapatkan perkhidmatan dan memberi nasihat lebih lanjut. πŸ’‘Kakitangan sangat ramah dan membantu. πŸ‘Tempat letak kenderaan ada di hadapan bangunan. FOC 😁Kali terakhir saya makan di kafeteria. Sekarang tidak lagi ☹️Di pintu masuk, terdapat sudut yang indah ... (bilik foto) dan anda boleh mendapatkan beberapa gambar di sini.Oleh kerana kami mengamalkan norma baru ... sila ikuti SOP.Sila daftar masuk melalui mysejahtera.Sila imbas suhu badan anda.Tolong bersihkan tangan anda. πŸ™ŒSila pakai topeng muka anda.😷Tolong jaga jarak anda. πŸšΆβ€β™‚πŸ‘ˆπŸšΆβ€β™€Tinggal di rumah jika anda tidak berasa sihat πŸ€’πŸ€§πŸ˜ 

de
Kaji semula β„–25

Semua ada, harga murah jika anda menjadi ahli. 😍

An
Kaji semula β„–26

Tempat yang mudah untuk mendapatkan apa sahaja yang anda perlukan untuk seni dan kraf. Harga berpatutan kecuali tempat letak kenderaan agak sukar diperoleh.

mo
Kaji semula β„–27

Terdapat pelbagai jenis

sa
Kaji semula β„–28

Tempat di mana anda boleh mendapatkan hampir semua perkara mengenai hiasan

Ab
Kaji semula β„–29

Segala-galanya untuk perkahwinan..di satu tempat yang besar.

Ha
Kaji semula β„–30

Banyak produk perkahwinan di sini, sangat bagus..πŸ‘

EF
Kaji semula β„–31

Pusat perkahwinan anda sehenti.

M.
Kaji semula β„–32

Tempat yang baik untuk persiapan perkahwinan

At
Kaji semula β„–33

Juruwang / kakitangan itu kasar dan bercakap dengan saya secara sarkastik. Adakah mereka tidak dilatih dengan betul? Sila latih kemahiran asas perkhidmatan pelanggan kakitangan anda. Saya pasti TIDAK MENYARANKAN orang untuk datang ke sini lagi. Selamat tinggal.

Az
Kaji semula β„–34

Perkahwinan sehenti anda, memenuhi keperluan. Harga berpatutan. Jadilah ahli dan anda mendapat potongan tambahan sehingga 20%. Tempat letak kenderaan yang mudah.

Pa
Kaji semula β„–35

Satu tempat berhenti untuk semua yang anda perlukan untuk hiasan apa-apa acara. Mereka mempunyai semua nikmat perkahwinan dan keperluan untuk apa jua bangsa anda.

Il
Kaji semula β„–36

Kakitangan begitu kasar dan tidak ada cara. Sila tetapkan seevice pelanggan anda

AD
Kaji semula β„–37

Tempat yang bagus, banyak tempat letak kereta, mudah diakses di tepi jalan raya

Li
Kaji semula β„–38

Banyak pilihan untuk acara terutama perkahwinan. Kafe yang selesa dengan harga yang berpatutan, dan surau ada juga :)

Mu
Kaji semula β„–39

Penuh dengan perkara yang diperlukan untuk majlis perkahwinan ..

mo
Kaji semula β„–40

Suka

Ma
Kaji semula β„–41

Satu tempat membeli perkahwinan berhenti

Ra
Kaji semula β„–42

Tempat persinggahan anda untuk membeli aksesori perkahwinan.

Ha
Kaji semula β„–43

Pusat kraf sehenti.

Si
Kaji semula β„–44

Tempat letak kenderaan terhad ...

Th
Kaji semula β„–45

Okey

WJ
Kaji semula β„–46

Mudah mendapatkan apa yang anda mahu

Maklumat
100 Gambar
46 Komen
4 Penarafan
  • Alamat:2531, 2532, 2533, Kawasan S.P.T Perindustrian, Seberang, Jalan Jelawat, Seberang Jaya, 13700 Perai, Penang, Malaysia
  • Tapak:http://www.atuz.com.my/
  • Telefon:+60 4-397 8898
Kategori
  • Perancang Perkahwinan
  • Kedai Pengantin
  • Kedai Bunga
  • Kedai Cenderahati
  • Kedai Perkahwinan
  • Penjual Bunga Borong
Jam bekerja
  • Isnin:9:30PG–7:00PTG
  • Selasa:9:30PG–7:00PTG
  • Hari Rabu:9:30PG–7:00PTG
  • Khamis:9:30PG–7:00PTG
  • Jumaat:9:30PG–7:00PTG
  • Sabtu:9:30PG–7:00PTG
  • Ahad:9:30PG–7:00PTG
Organisasi yang serupa
  • SmartFac67, Jalan Perai Jaya 3, Bandar Perai Jaya, 13700 Perai, Penang, Malaysia
  • Angel Florist & Gift31, Lebuh Kurau 1, Chai Leng Park, 13700 Perai, Penang, Malaysia
  • Wonderland Aquatic139, Jalan Gan Chai Leng, Taman Chai Leng, 13700 Perai, Pulau Pinang, Malaysia
  • Biogreen56, Lebuh Kurau 3 Chai Leng Park Malaysia, Chai Leng Park, 13700 Perai, Pulau Pinang, Malaysia
  • Arita1033, Jalan Chain Ferry, 13600, Prai, Pulau Pinang, Malaysia
  • No
    Nokia @ Jalan BaruG-8, 2828, Megamall Pinang, Jalan Baru, Bandar Perai Jaya, 13600, Perai, Pulau Pinang, Malaysia
  • SSF Home Butterworth2774, Jalan Chain Ferry, Taman Inderawasih, 13700 Perai, Pulau Pinang, Malaysia
  • DS
    DSOP Office System & Supplies Sdn. Bhd. (Chai Leng Park)1286 & 1287, Jalan Baru, Chai Leng Park, 13700 Perai, Penang, Malaysia
  • Jing Enterprise72, Lebuh Kurau 3 Chai Leng Park Malaysia, Chai Leng Park, 13700 Perai, Pulau Pinang, Malaysia
  • Top Fashion @Megamall Pinang1-115, 116, 117& 118, Megamall Pinang, Jalan Baru, Pulau Pinang, Bandar Perai Jaya, 14000 Perai, Penang, Malaysia