user
Celcom Menara Celcom
Pjs 52, 46200 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia
Penampilan

Komen
Ru
Ulasan №1

Di sini terletaknya LHDN Wangsa Maju di tingkat bawah

Mr
Ulasan №2

Yg penting parking utk customers adalah free dan senang sgt sb park mmg dpn pintu masuk je. Ada guard jaga.

Da
Ulasan №3

Sesuai datang antara jam 11 pagi dan balik sebelum 4 petang untuk elak kesesakan lalu lintas. Parking ada. Jangan risau

Zx
Ulasan №4

Sy rider motor tp nk cr parking bkn main susah ptut buat tmpt parking ler..ni sy trpksa park kt lua tepi jln..

ka
Ulasan №5

Sini je yg senang. nk.mohon fon free yg murah pun hado..package celcom

No
Ulasan №6

Urusan bil ke apa ke hanya di bawah rupanya. Dua orang je jaga. Kena beratur tanpa nombor.

Ag
Ulasan №7

Sekarang dh sepi celcom dah xde.jwaban die kemane celcom pindah

Nu
Ulasan №8

Menyediakan perkhidmatan telekomunikasi yang mudah untuk pelanggan merasainya

ka
Ulasan №9

Dah pindah dah celcom ni.... pindah pegi pj dah...

Ni
Ulasan №10

Ada masalah celcom datang sini.

Sy
Ulasan №11

Bayar bil celcom & redOne

Sh
Ulasan №12

Parking Motor tiada

Mo
Ulasan №13

Senang nak berurusan...

Sh
Ulasan №14

Masih beroperasi

Sy
Ulasan №15

Lepak kopi kopi.

Ka
Ulasan №16

Bayar bill

ra
Ulasan №17

Hantar contract.

Ho
Ulasan №18

Bayar bill

Pu
Ulasan №19

Celcom dulu

az
Ulasan №20

Bayar bil

Dr
Ulasan №21

Celcom

Ra
Ulasan №22

Menara Celcom

An
Ulasan №23

Saya datang ke sini untuk menyelesaikan sesuatu tetapi sistem duti stem rosak dan saya tidak tahu bagaimana untuk membetulkan perkara seperti itu. Jangan tanya saya bagaimana untuk melakukannya.

Vi
Ulasan №24

Kemudahan telah praktikal tidak berubah sejak enam hingga tujuh tahun lepas. Pandangan sehingga masih ada yang hebat.

Az
Ulasan №25

Tempat kerja yang sangat bagus. Persekitarannya cukup dan damai. Saya datang ke sini hanya untuk latihan, dan mereka menghidangkan sarapan pagi, sarapan lewat pagi, makan tengah hari dan teh pelatih. Kemudahannya sangat bagus dan sangat berguna. Pengalaman hebat berada di sini.

Ra
Ulasan №26

Pastikan anda meletak kenderaan di tempat letak kenderaan pelanggan Celcom percuma. Orang yang cantik dan senang menyelesaikan permintaan anda. Inggeris dan Melayu dan mesra.

sh
Ulasan №27

Hi. Saya TENG. Pelanggan celcom sebelum ini. Saya ingin mengadu kawan kasar di pusat khidmat celcom di alor setar, yang menamakan Aishah. Saya pergi ke sana untuk menyiasat caj telefon saya, yang celcom dikenakan saya selama satu bulan bayaran penuh rm 80 sementara saya hanya menggunakan rangkaian untuk hanya satu hari sebelum saya menukar kepada maxis. Ia benar-benar tidak masuk akal dan syarikat anda cuba untuk menipu pelanggan. Kakitangan yang menamakan Aishah sangat tidak ramah ketika menjelaskan kepada pelanggan dan menyalahkan pelanggan yang tidak datang untuk merujuk staf celcom sebelum menukar ke rangkaian lain.Apabila saya pergi untuk mendaftar pada rangkaian sebelum ini di pusat Celcom di pusat aman, kakitangan di sana tidak pernah menjelaskan kepada saya mengenai caj yang akan dikenakan selama sebulan walaupun penggunaannya hanya untuk satu hari. Ia seolah-olah mempunyai istilah dan syarat tersembunyi dan cuba menipu pelanggan. Apabila saya berubah dari celcom ke maxis, ia membawa saya kira-kira 5 hari. Kelewatan kakitangan anda menyebabkan saya perlu membayar caj satu bulan sejak saya hanya menggunakannya selama satu hari. Ia sama sekali tidak adil.Saya harap celcom dapat meningkatkan kualiti kakitangan mereka dan sistem caj keseluruhan. Dan cubalah mengetepikan caj saya untuk ini. Terima kasih

Ta
Ulasan №28

Bangunan pejabat biasa, ada kedai telefon di dalam bangunan ini dan tentu saja Celcom Blue Cube. Blue Cube dapat melakukan setiap perkhidmatan yang ditawarkan Celcom kepada pelanggan mereka, dari mendapatkan peranti baru dan mendaftar untuk rancangan baru, masuk / keluar port, pertukaran sim dll. Semasa bulan puasa Muslim, bazar akan aktif di sini, namun pasar raya tidak menjual makanan yang sangat murah dan makanan lazat. Tempat ini terkenal dengan kesesakan besar pada waktu bekerja sekitar jam 7 pagi hingga 9 pagi dan 4 petang hingga 7 malam, di mana polisi perdagangan biasanya berada di sana untuk memandu lalu lintas. Oleh itu, jika anda berhasrat untuk melawat dengan alasan apa pun, saya akan mengesyorkan menganggarkan lebih banyak masa untuk kesesakan. Bagi pengangkutan awam, KL Hop on / Hop off memang melalui kawasan ini, bas ke KLCC dan Keramat lewat di sini.

Je
Ulasan №29

Celcom HQ. Terdapat stesen Blue Cube untuk mendaftar / menukar rancangan / menyelesaikan masalah, mesin Pembayaran Bil, dua ATM Maybank sebagai kemudahan kemudahan MyNews dan sebuah klinik di dalam tanah dan lantai pertama.

te
Ulasan №30

Saya ingin mengadu kakitangan yang sangat buruk di pusat khidmat sambutan di taman segar. Dia mempunyai sikap layanan yang buruk kepada saya, anda semestinya bertindak terhadap lelaki ini. Selain itu, saya mempunyai masalah untuk memanggil, saya telah membuat tolong 3 laporan, 10 kali memanggil nombor perkhidmatan pelanggan dalam talian. Ia masih tidak menyelesaikan masalah. Walaupun selepas memulakan semula talian, mereka tidak bertanya adakah IT menyelesaikannya. Saya meminta anda pengurus HQ memberi penjelasan kepada saya.

Mo
Ulasan №31

Bangunan pejabat lama. Tempat letak kereta untuk pelanggan tersedia di luar yang mudah. Sekiranya anda perlu meletak di dalam ruangan bawah tanah (mimpi ngeri), di luar bangunan atau di menara pejabat di belakang.

Nu
Ulasan №32

Ini ialah HQ Celcom. Mereka juga mempunyai bluecube jadi jika anda memerlukan bantuan sebarang perkhidmatan berkaitan celcom, anda boleh datang ke bluecube di tingkat bawah.

Fa
Ulasan №33

Arena yang cemerlang. Berkerjaya dengan baik. Banyak pilihan makanan. Tempat letak kenderaan senang didapati sekiranya anda datang lebih awal.

Mu
Ulasan №34

Landskap dan hiasan yang bagus. Tempat ini selesa dengan perkhidmatan yang mesra dan mesra. Pergi di sini untuk temu bual dan perkhidmatan mereka di meja depan sangat hangat dan ramah.

Ka
Ulasan №35

Lantai letak kereta bawah tanah memerlukan kerja pembaikan yang serius. Bangunan ini semakin tua dan kelihatan agak lari.

Ha
Ulasan №36

Keselamatan institusi tersebut membolehkan kami menyambung ke rangkaian untuk mengecas komputer, oleh itu sangat membantu kami pada saat yang penting

Ro
Ulasan №37

Tempat yang mudah diakses, bangunan tepat di tepi jalan utama, senang mendapatkan teksi atau laluan pengangkutan awam.

Mo
Ulasan №38

Pejabat korporat Celcom. Di sana anda juga dapat mencari mesin pembayaran bil, mesin ATM Maybank dan Bluecube

Ta
Ulasan №39

Tempat letak kenderaan terhad. Pejabat korporat baru telah berpindah ke PJ berhampiran PJ Hilton.

Gi
Ulasan №40

Banyak jalan sehala di sekitarnya. buat satu pusingan yang salah dan anda akan menghabiskan masa yang lama untuk sampai ke sini. Perhatikan betul-betul.

Be
Ulasan №41

Anda boleh membayar bil-bil Celcom anda di sini dan perkhidmatan yang baik untuk kakitangan

Sa
Ulasan №42

Mempunyai Caffeteria @ 5th floor, Blucube @ Penerimaan untuk pembelianTingkat 5 adalah satu-satunya pilihan untuk pergi ke bangunan vendor

Sh
Ulasan №43

Di sana sebelum 4 petang sekurang-kurangnya jika anda tidak mahu terjebak dalam lalu lintas Tun Razak yang berat

Na
Ulasan №44

Datang ke sini jika anda mempunyai sebarang masalah dengan akaun celcom anda. Proses yang sangat cepat

sa
Ulasan №45

Lokasi kerja yang baik tetapi tiada tandas yang kotor

Yo
Ulasan №46

Bangunan hanya diduduki oleh Celcom. Tempat letak kereta hebat

Ra
Ulasan №47

Terdapat restoran sate yang lazat di seberang jalan. Semak ia yo!

Mo
Ulasan №48

Hanya 2 kaunter yang dibuka dan perlu menunggu 1 jam untuk berhibur..memerlukan penambahbaikan.

Mu
Ulasan №49

Perkara yang baik adalah ada tempat letak kereta percuma untuk pelanggan

le
Ulasan №50

Tidak banyak pilihan makanan yang diperlukan untuk memandu atau Uber untuk makanan yang lebih baik

nu
Ulasan №51

Ibu pejabat bangunan celcom

Am
Ulasan №52

Hanya wilayah Celcom. cuba talian Maxis dan hanya dapatkan E untuk data internet.

R
Ulasan №53

Ini adalah ibu pejabat Menara Celcom yang terletak bersebelahan dengan Jalan Tun Razak

Ha
Ulasan №54

Ini hanya untuk pejabat mereka. Tetapi untuk perkhidmatan pelanggan terlebih dahulu, anda perlu pergi ke pusat servis.

Ad
Ulasan №55

Pengalaman terbaik yang saya ...

Sa
Ulasan №56

Perkhidmatan pantas, sangat sukar untuk mencari tempat letak kenderaan

Do
Ulasan №57

Bangunan besar, rangkaian yang hebat

Fa
Ulasan №58

Ini adalah salah satu pejabat yang paling baik yang pernah saya kerjakan.

Ro
Ulasan №59

Kaunter Celcom tersedia untuk perkhidmatan. Parking adalah isu.

Mi
Ulasan №60

Penjual oleh amex telecoms sdn bhd

Az
Ulasan №61

Ada sesiapa yang pernah melakukan latihan di celcom ??

Sh
Ulasan №62

Ibu pejabat Celcom saya rasa. Banyak orang menyebutnya sebagai menara Celcom juga

Ab
Ulasan №63

Tempat letak kenderaan di hadapan adalah untuk pelanggan..baik

Ab
Ulasan №64

Celcom hq sudah berpindah ke pj

Am
Ulasan №65

Pejabat korporat yang mengagumkan berhampiran klcc

su
Ulasan №66

Digunakan untuk bekerja di sini. Sangat peramah.

Ko
Ulasan №67

Tempat letak kereta yang kurang baik. Perkhidmatan perlahan

Di
Ulasan №68

Satay dan gerai-gerai lain akan pergi tidak lama lagi

Ch
Ulasan №69

Mereka mempunyai bangunan sendiri

Ti
Ulasan №70

Telefon bimbit harus menjadi seperti ini? = _ =

Ah
Ulasan №71

Biasalah

ir
Ulasan №72

Penjagaan pelanggan agak lemah

El
Ulasan №73

Kiosk yang hebat dengan kakitangan yang ramah

Mu
Ulasan №74

Dapatkan emas pertama kalian di sini

Se
Ulasan №75

Tandas kotor dengan kecoak merangkak.

Az
Ulasan №76

Perkhidmatan pelanggan yang sangat baik

le
Ulasan №77

Kesesakan .... tempat letak kereta tidak mencukupi ...

As
Ulasan №78

Telco terbaik yang pernah ada!

Ar
Ulasan №79

Staf benar-benar membantu saya di sana

Su
Ulasan №80

Menara celcom hq untuk syarikat telekomunikasi

zu
Ulasan №81

Trafik adalah buruk semasa waktu sibuk

So
Ulasan №82

Perkhidmatan cepat dan sangat membantu

Fo
Ulasan №83

Kerana tempat itu belum selesai

en
Ulasan №84

Saya sukakannya

Ha
Ulasan №85

Hanya bangunan lain

Da
Ulasan №86

Baik untuk semua orang dan baik untuk saya

An
Ulasan №87

Kaunter yang sangat terhad dan lambat

Az
Ulasan №88

Saya seorang rakan perniagaan yang cerdik

Mi
Ulasan №89

Tiada kemajuan, tidak baik

Te
Ulasan №90

Konsep pejabat sejuk

Mo
Ulasan №91

Banyak orang dari india

Md
Ulasan №92

Bagaimanapun, ia selesa

Ha
Ulasan №93

Telco Terbaik di Asia

Mo
Ulasan №94

Bayar bil ... hihi

Sa
Ulasan №95

Tempat letak kereta percuma untuk pelawat

Ah
Ulasan №96

Perkhidmatan pelanggan purata

Ah
Ulasan №97

Bangunan yang hebat.

Sa
Ulasan №98

Pejabat profesional ditubuhkan

Tu
Ulasan №99

Pejabat dan orang yang baik

Maklumat
100 Gambar
99 Komen
3.9 Penarafan
  • Alamat:Pjs 52, 46200 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia
  • Tapak:http://www.celcom.com.my/
  • Telefon:+60 3-7200 2222
Kategori
  • Pejabat Korporat
Jam bekerja
  • Isnin:9:00PG–5:15PTG
  • Selasa:9:00PG–5:15PTG
  • Hari Rabu:Tutup
  • Khamis:Tutup
  • Jumaat:9:00PG–5:15PTG
  • Sabtu:9:00PG–5:15PTG
  • Ahad:
Organisasi yang serupa