user
Persada PLUS
Menara Korporat, Persada PLUS Persimpangan Bertingkat Subang KM15, New Klang Valley Expy, 47301 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia
Penampilan
Persada PLUS

Komen
Nu
Ulasan №1

Berhampiran dengan tol..Agak susah nak jumpa,jika terlajak perlu nk u-turn agak jauh sedikit n perlu menghadapi jalan jem

Ah
Ulasan №2

Surau lelaki bersih yakmat. Sikit pun takde kotor. Toilet surau lelaki pun clear, dijamin tiada benda asing, baik warna kekuningan dan warna coklat yang meloyakan anak tekak. Ada mesin ATM senang nak keluar cash. Mini mart pun ada berdekatan situ.Ada mesin air kopi pula tu. Kondisi sama cun dengan Wany Hasrita. Pertama kali pakai mesin, macam orang jakun Afrika datang melawat cuti-cuti Malaysia. 2 minit punya pasal, cari slot nak masukkan cash tak jumpa-jumpa. Hati dah mula mendidih, rasa nak sumpah seranah pun ada. Tapi, bila saya tengok Wani Hasrita, Wani Hasrita tengok saya, rasa macam ada vibrator belah tulang rusuk belah kiri. Pandai tokey mesin ni pujuk saya, pakai gambar model je pun. Rupanya, bila check notis cara pembayaran, pakai kad kredit/debit. Adohai.

mo
Ulasan №3

Company anak anjing. Taknak buat lorong tambah nilai, enable lah dulu rfid, paydirect di semua tol.Tak semua highway ada stesen isi minyak nak reload lah anjeng.

Sh
Ulasan №4

Nk Claim kemalangan sgt slow. ..mcm haram. ..3bln xdpt2 lg,janji sbulan je. .pstu bnyk dtolak. ..

Ro
Ulasan №5

Di sini kawasan pejabat dan meyadiakan sewaan padang bolasepak

Ri
Ulasan №6

Padang yang best pada hari ini.. Best sebab aku yang main.. lol

Sh
Ulasan №7

But kenduri kawin kat persada plus mmg ok

Ai
Ulasan №8

Jangan banyak bersembang sangat custemer kena layan tau

Za
Ulasan №9

Tmpt y menarik

Fu
Ulasan №10

Selesa

K
Ulasan №11

SILA Elakkan kerja jalan raya semasa waktu sibuk.

Ma
Ulasan №12

Anda terlepas tempat itu secara tidak sengaja. Lihat perlahan ke kiri. . Jika tidak, anda akan membayar tol!

Fr
Ulasan №13

Apa lokasi yang bagus untuk tempat itu! Menemukannya adalah neraka, di tempat pertama, dan jika anda terlepas masuk / masuk pintu masuk yang sungguh-sungguh, nasib baik mencari jalan anda ke jalan masuk yang tidak masuk akal dan berbahaya ini yang penuh dengan trak dan lori besar yang berbahaya !!!!!

Li
Ulasan №14

Ia ditambah pejabat mil di sini ditutup secara kekal menyebabkan banyak kesulitan semasa lawatan terakhir saya di sana. Beberapa pemandu datang selepas saya belajar dari saya tentang penutupan mereka berkongsi wajah yang sama dengan saya.Kepada pengguna setiap hari, nampaknya syarikat ini tidak begitu peduli dengan perkhidmatan pelanggan kerana ada masalah yang perlu dilakukan di pejabat mereka dan bukan dalam talian.

Wa
Ulasan №15

Pergi ke sana untuk bermain vb, mungkin perlu meletakkan tong sampah dan pel di dalam kawasan mahkamah.lebih mudah dan akan lebih bersih

El
Ulasan №16

Dengan pemandu yang tidak dikenali kawasan, sedikit sukar untuk mencari. Walaupun dengan GPS. Kemudahan bagus. Bilik mandi bersih. Luas.

Az
Ulasan №17

Terletak strategik ... kemudahan akses mudah ... - pusat sukan / bilik seminar / dewan perkahwinan / kafe dll

Ha
Ulasan №18

Jangan terlepas persimpangan kerana hanya sebelum rumah tol .. jika anda merindukannya .. saya harus membuat 18km berbalik

Us
Ulasan №19

Syarikat terkenal. mereka adalah pengendali jalan tol swasta terbesar di Asia Tenggara.

Mu
Ulasan №20

Trnsport terbaik dengan kereta..cukup untuk mencari tempat letak kereta..bersulit oleh pengguna lrt .. berjalan kaki jalan besar.

Ar
Ulasan №21

Gelanggang bola tampar yang hebat, kemudahan sukan lain juga kelihatan hebat.

Gr
Ulasan №22

Pergi ke sana untuk bermain bola tampar dan sangat menyeronokkan. Kecuali tidak ada stesen pengisian semula air yang membuat saya haus

St
Ulasan №23

Tidak ada lorong tambah nilai tanpa membayar langsung. Kerja yang baik serta pasukan

Eu
Ulasan №24

Tidak buruk tetapi jalan keluar mempunyai pilihan terhad untuk kembali ke jalan raya.

sh
Ulasan №25

Tempat yang bagus untuk bekerja..tetapi kemudahan perlu dibayar untuk digunakan

Na
Ulasan №26

Saya bekerja di sini sebelum ini dan saya suka seluruh kawasan pejabat dengan lebih banyak sifat dan privasi untuk kakitangan PLUS MALAYSIA BERHAD.

Mu
Ulasan №27

Plus harus mempunyai perkhidmatan kereta percuma di sini. Berjalan dari kawasan parkir ke pejabat agak melelahkan.

Sy
Ulasan №28

Ballroom bagus dan agak luas untuk acara skala sederhana

az
Ulasan №29

Ia mempunyai senarai kemudahan yang baik tetapi meletak kereta boleh menjadi sakit kepala

As
Ulasan №30

Menghadiri majlis perkahwinan berhampiran tempat ini, yang disebut persada plus.👍❤️🇲🇾

Az
Ulasan №31

Okey

wa
Ulasan №32

Selamat mendengar dari anda sekali lagi terima kasih untuk anda

Su
Ulasan №33

Persekitaran korporat yang baik dan budi bahasa dari kakitangan yang berurusan dengan pelanggan.

Sa
Ulasan №34

Tempat yang baik untuk mesyuarat. Akses tidak masuk akal.

ri
Ulasan №35

Dewan itu cantik ... tempat letak kereta menyenangkan

MS
Ulasan №36

Perkhidmatan yang sangat baik. penyelenggaraan cemerlang

Az
Ulasan №37

PLUS HQ

Er
Ulasan №38

HQ Korporat PLUS, Operator Tol untuk Lebuhraya Utara-Selatan

HA
Ulasan №39

Tempat yang indah

Be
Ulasan №40

Kenyamanan merasakan pejabat. Ibu pejabat PLUS.

AS
Ulasan №41

Kompleks sukan

Ri
Ulasan №42

Persekitaran yang hebat & kerja yang sangat baik

Am
Ulasan №43

Lebih baik untuk fungsi perkahwinan dan syarikat

Zu
Ulasan №44

Tempat yang bagus untuk upacara sederhana

Ha
Ulasan №45

Gelanggang bola tampar ok.

Hx
Ulasan №46

Persada Plus. Padang Tiptop ❤

Ke
Ulasan №47

Mendapat gelanggang bola tampar yang baik

nh
Ulasan №48

Pengendali lebuh raya terbesar di Malaysia

yu
Ulasan №49

Terlalu dekat stesen tol

No
Ulasan №50

Mempunyai pelantikan di persada plus ...

MJ
Ulasan №51

Apa

Bo
Ulasan №52

Kawasan yang bagus

Na
Ulasan №53

Kompleks pejabat untuk PLUS dan SPAD.

Un
Ulasan №54

Tempat paling bersih

Ha
Ulasan №55

Ibu pejabat untuk PLUS Highwau

Ye
Ulasan №56

Tol tambahan

na
Ulasan №57

Tidak mudah untuk mencari tempat ini.

Fn
Ulasan №58

Penat lelah!

Au
Ulasan №59

Menarik

Iz
Ulasan №60

Kakitangan yang ramah dan mengatur

Ca
Ulasan №61

Tempat letak kereta adalah malapetaka

Go
Ulasan №62

Okey

Az
Ulasan №63

HQ untuk PLUS Berhad

Zi
Ulasan №64

Okey

Lo
Ulasan №65

Okey

Nu
Ulasan №66

Okey

nu
Ulasan №67

Bangunan yang bagus!

Le
Ulasan №68

Perkara yang sangat membantu

mu
Ulasan №69

Okey

Do
Ulasan №70

Lebih banyak tempat letak kenderaan

Ar
Ulasan №71

Jem

Ja
Ulasan №72

Perkhidmatan yang perlahan

Fa
Ulasan №73

Terbaik

ae
Ulasan №74

Perkhidmatan yang baik

Ja
Ulasan №75

Ok lah

SI
Ulasan №76

Bantuan itu cepat

Si
Ulasan №77

Berehat hebat

Ji
Ulasan №78

Pejabat

mu
Ulasan №79

Pejabat

19
Ulasan №80

Okey

Mu
Ulasan №81

Pejabat

ムス
Ulasan №82

Pejabat untuk pengurusan

Az
Ulasan №83

Bangunan pejabat

wm
Ulasan №84

Tempat Kerja

Za
Ulasan №85

Persada PLUS

Maklumat
100 Gambar
85 Komen
3.9 Penarafan
  • Alamat:Menara Korporat, Persada PLUS Persimpangan Bertingkat Subang KM15, New Klang Valley Expy, 47301 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia
  • Telefon:+60 3-2733 1188
Kategori
  • Pejabat Korporat
Jam bekerja
  • Isnin:Buka 24 jam
  • Selasa:Buka 24 jam
  • Hari Rabu:Buka 24 jam
  • Khamis:Buka 24 jam
  • Jumaat:Buka 24 jam
  • Sabtu:Buka 24 jam
  • Ahad:
Organisasi yang serupa