Perkhidmatan ok, cuma parking sangat mencabar..Susah mau ada parking
I talked to the cashier nicely but the word out of her mouth is (sudah di cakap kn 15 minit , takkan tidak bole tunggu ) , saya tnya dgn bhasa yg baik tpi di jwab bgitu . Mna adab dan cara kmu layan customer . 👎🏻
Nice cepat Dan ramah
Kepada management kfc batu 8... tolong perbaiki servis.... area atas panas.... aircon x d on....tisu dan sudu tak d kasih... apabila orang makan di tempat anda... sila ajar section cashier untuk ramah mesra dngn pelanggan... bad servis.... pekerja lelaki saja yang bagus... berbanding perempuan...
Terbaik kfc batu 8 sdkan..layanan msra ole pkrja2 kfc..trus lyanan bgni
Staff tidak peramah. Kalau kerja tidak happy rezeki pun lmbt masuk.
Amat berpuas hati dgn cara layanan dn mengikuti sop yg sdg di laksanakan
Semua KFC kat Sandakan ni tak best la,sbb nya sos.. kedekut SOS ..kalau makan kat dlm, sos tu tk da kat meja nk ambil sendiri tk bess la
Sedap sehingga tinggal tulang
Pelayan kurang mesra dan tidak pandai senyum . Hairan betull .
Satu satunya kfc d batu8 menjadi tumpuan orang ramai
Tempat yg bersih dan selesa
Syok la,ada jak menu baru
First time kena cashier yg tidak ramah.sgt MENJENGKELKAN!!!!!!!!!!!!!!!
Terbaikk
Terbaik
Boleh lah bossku
Berbaloi dgn harganya
Kurang memuaskan hati .. Layan ok cuma kalau malam kena tunggu lg .. Ayam tidak terus tersedia ada
Mahal sangat
Servis cepat
Entah
Selesa
Waja
Terdesak
Tempatnya bagus untuk membawa anak-anak. Lebih-lebih lagi, kita dapat meraikan ulang tahun, ulang tahun dan sebagainya di sana ❤ lebih-lebih lagi, tempatnya sentiasa bersih dan udaranya juga dalam keadaan baik 😊 ditambah, para pekerja bersikap baik terhadap pelanggan walaupun mereka penat bekerja namun mereka tetap memberi senyuman untuk kami 🙆 selain itu, mereka mempunyai tawaran untuk menempah meja jika ada pelanggan yang memintanya dan saya rasa itu sangat mengagumkan kerana tidak semua tempat akan menawarkan seperti itu 😌
Jadi pelik bagaimana mereka kehabisan sos cili. Memang kelakar dan ngeri haha
Lubang kecil, ia memenuhi syarat untuk pesanan dibawa pulang. Hanya ada dua meja kecil untuk mereka yang ingin menjamu selera. Ia boleh dikemas semasa waktu puncak, tetapi hanya sedikit dan tidak banyak ketika orang hanya masuk dan keluar dengan pesanan. Perkhidmatannya cukup pantas, kakitangan menjalankan tugas mereka. Cukup bersih. Secara keseluruhan, perhentian yang baik untuk tapau KFC.
Perkhidmatannya sangat teruk. Semasa pesanan saya, kakitangan bermain antara satu sama lain dan sehingga belum selesai pesanan saya, pegawai perkhidmatan kaunter berjalan pergi untuk mengambil pesanan saya. Kemudian saya memanggilnya kembali untuk meneruskan pesanan saya. Pesanan saya diambil. Lelaki kaunter lupa memberi saya tisu, tomato, dan sos cili. Saya rasa penyelia mungkin keluar untuk makan malam atau di tandas. Bagaimanapun ini adalah pengalaman pertama saya. Dah pergi
Walaupun tempatnya tidak terlalu besar tetapi cukup selesa, lokasinya strategik, perkhidmatannya ramah dan sangat membantu. Oleh kerana kami dari Indonesia agak sukar untuk menjelaskan apa yang ingin kami pesan & beberapa menu berbeza dengan KFC Indonesia Oleh itu, kami banyak bertanya dan masih dijawab dengan sopan oleh pelayan :)
Kakitangan yang ramah. Tempat yang bagus untuk membeli KFC di Sandakan. Ayam sedap berair. Bersih dan Selesa. Boleh menggunakan kad atau wang tunai untuk membayar. Nampak ketinggalan zaman kerana ia adalah kedai kfc yang melihat sejak saya kecil. Jadi, ia agak lama tetapi saya suka bagaimana mereka melayan pelanggan. Mereka tidak berhenti tersenyum walaupun ada barisan panjang di hadapan. Mereka berusaha sebaik mungkin untuk melayani pelanggan dengan baik. Secara keseluruhan. Saya menyukainya.
Perkhidmatan itu tidak baik .. juruwang tidak tersenyum dan menyapa dengan betul, kalau buat kerja tu mesti ikhlas .. jangan tunjukkan sikap anda terhadap pelanggan yang hanya ingin memesan makanan
Datang ke setiap KFC untuk makan makanan segera semua aroma rasa istimewa yang istimewa untuk menikmati makan setiap hari ingin kembali dan penyaman udara cukup, pelayan 0K sering mengubah berapa banyak yang boleh ditambah untuk menambah setengah bintang
Kakitangan memberitahu saya untuk menunggu selama 3 minit..setelah itu dia mengatakan untuk menunggu 10 minit lagi ....
Mematuhi SOP norma baru covid-19 ... Tetapi, ruang di tingkat atas kurang dimaksimumkan dan tidak ditetapkan dengan baik ...
Sangat bagus
Chashier kfc batu 8 benar-benar tidak mempunyai sikap yang baik !!!! Sungguh kurang ajar!!!!!!! Mereka tidak mengikuti SOP mereka. Sedih sekali 😪
Tempat yang bagus, bersih selepas mendapat beberapa renovasi. Kawasan kecil walaupun di sudut banyak. Disyorkan.
Sama seperti semua KFCs ... Tempat ini agak ketat walaupun ... juga KFC lama .. tetapi secara keseluruhan, itu hebat
Semestiny tempat yang menjadi kunjungan ramai, tidak muda dan tua. D bahagian ayamnya sedap dan pasti menjilat jari
Anda terlepas salad saya, semuanya
Penipuan pelanggan, kakitangan perkhidmatan pelanggan kepada kakitangan perkhidmatan saos berkata, pergi kembali untuk melihat di dalam tetapi tidak, selepas restoran dan kakitangan perkhidmatan untuk sos, kakitangan perkhidmatan tidak memberi
Perkhidmatan ini baik, makanan di sini ok, udara cond super duper sejuk
Agak ok jga la ikatan la ok pnya la
🥰
Bahagian dalamannya ketinggalan zaman dan kecil tetapi mereka menyajikan ayam goreng lazat terbaik di bandar.
Kotor, banyak tramp masuk untuk mengganggu pelanggan ketika makan, tidak digalakkan
KFC batu 8 Sandakan, saya rasa kedai terburuk di Malaysia dengan kakitangan mereka yang kasar dan anda bahkan tidak dapat membayar dengan kad kredit. Bawa wang tunai sekiranya anda berada di sini.
Hanya rantaian makanan segera .. Lokasi yang baik. Sangat sukar untuk mendapatkan tempat letak kereta di sini
Pekerja yang bagus. Bersih
Kurang sesak jika dibandingkan dengan kedai lain. Kakitangan yang ramah dan membantu.
Makanan hebat, kakitangan yang ramah dan suasana yang hebat!
Tempat yang bagus untuk makanan segera!
Makanan segera yang sedap
Perkhidmatan yang baik
Perkhidmatan kaunter kakitangan adalah yang terbaik
Fingernya menjilat baik
Thats makanan yang baik di kfc
Selesa makan. Tiada kawasan merokok
Okey. Makan di rumah
Cawangan bau
Perkhidmatan pelanggan yang baik
Keramahan yang hebat dan kakitangan yang ramah
Perkhidmatan terlalu perlahan
Sangat cepat
Ok patuti SOP
Awesome ... barang-barangnya ..
Bagus
Pemeriksaan goreng panas
Rasanya ...
Perkhidmatan yang buruk kepada pelanggan 👎👎👎
Senang, bes, sedp
Ok ada..😊
Nikmati dan berlaku.
Kakitangannya ramah
Sedap dimakan
Sedap dimakan
Yang terbaik
Anak-anak saya ...
Baik...
Baiklah
Perlu lebih bersih
Sesak. Ruang kecil
Perlu menaik taraf ayam
Saya menyukainya
👍 ✨
Ayam goreng
Bandar hangat
Perkhidmatan yang baik
Baik
Okey
Akses mudah
Bagus