Persekitaran yang tenang dengan kakitangan yang prihatin. Tempat yang cantik untuk lepak dengan kawan-kawan. Harga berpatutan dan mereka menghidangkan kopi berperisa terutamanya vanilla latte. Belum cuba makanan mereka tetapi cendawan goreng basah dan hambar. Secara keseluruhan, ia adalah kafe yang sesuai untuk melepak.
DIKEMASKINI:Laksa mereka, walaupun berharga RM7.9, sebenarnya penuh dengan bahan-bahan di dalamnya. Mereka selalu, tanpa pengecualian, memberikan potongan daging makarel yang agak besar di dalamnya. Rasanya ringan tetapi sangat sedap.Susu gula hitam mereka cukup besar walaupun harganya RM8.9 (?), Dan setelah diperiksa lebih lanjut, saya dapati bola tapoica sebenarnya buatan tangan oleh pemiliknya. Saya akan memberikan nilai tambah yang besar untuk itu!ASAL:Suasana cukup indah untuk kafe, tetapi spaghetti zhajiang yang saya pesan tidak begitu baik; zhajiang (kata sos ayam dalam menu dan resit) terlalu kering bahkan boleh dicampurkan dengan spageti, pada dasarnya disiram dengan minyak, dan ada sambal dengan belacan yang sayangnya saya alah dan terpaksa saya buang. (Saya tidak boleh menyalahkan tukang masak kerana tidak mengetahui kerana entah bagaimana itu bukan pengetahuan umum) Untuk menambahkan garam pada kehendaknya, ia berharga RM13.90, sejujurnya agak menyesal kerana memesannya.Tetapi, melon latte musim sejuk mereka memang manis, tidak seperti yang dicadangkan oleh beberapa pengulas di sini, dan sangat bagus! Plus, restoran hampir penuh dengan berpuluh-puluh meja tambahan, jadi mereka mungkin mempunyai beberapa hidangan utama yang tidak saya ketahui.Secara keseluruhan, saya rasa patut untuk kembali ke suasana dan minuman sahaja, dan saya yakin hidangan utama mereka yang lain boleh menjadi enak, bukan spageti yang saya pesan.
Makanan sedap dan sedap. Harga berpatutan. Satu-satunya keburukan ialah masa menunggu.. Tetapi makanan yang enak memerlukan pengorbanan..terutama hujung minggu..
Kuah kacang atau jelinya sedap dan harganya berpatutan. Bahan-bahan tambahan juga sedap. Persekitaran yang bersih, terang dan selesa, akan datang lagi.
Rasa makanan adalah biasa. Lama menunggu makanan. Tempah spageti carbonara, sosejnya agak masin.
Makanan dan minuman ok tetapi makanan mengambil masa terlalu lama untuk dihidangkan. Kami menunggu hampir sejam sementara kami adalah meja ke-3 dalam barisan..
Harganya baik-baik saja, memesan pes kerang sos hijau, sebiji kerang, sekitar 24 biji. Tetapi bukan peminat besar untuk sos hijau yang pelik, seperti saus mukata Thailand (oh dan mengandungi ketumbar btw). Kopi tidak apa-apa, (rakan saya mengatakan ia lebih baik daripada Arabica🤫🤫)
Persekitaran yang bagus, kopi yang baik, yam taro bola bagus.Rasa ayam popcorn seperti nugget ...Tidak dapat merasakan perbezaan antara teh gula perang / teh mutiara asli.
Tempat yang manis untuk bersantai. Pasti tempat yang baik untuk pitstop selepas memandu panjang. Hanya makanan yang mengambil masa yang sangat lama untuk tiba, jika tidak dengan kafe selesa yang selesa untuk bersantai! Pasti akan kembali jika saya di sana.
Telah mencuba teh buih dan rendang ayam. Harga berpatutan. Alam sekitar adalah baik. Bubble tea sedap tapi cukup manis. Nasi ayam Rendang masih ok. Satu perkara yang tidak baik adalah makanan yang dihidangkan tidak panas dan tidak ada sambal.
Saya suka minuman ft12, saya terlepas rasa Taiwan😍 Makanannya benar-benar penuh, persekitarannya selesa, dan perkhidmatannya tepat.
Hebatnya bagus. Makanan dan minuman adalah tepat. Saya suka suasana di sana. Bukan yang paling murah di bandar tetapi bernilai setiap sen.
Matcha latte benar-benar mengecewakan saya! Tidak ada rasa latte sama sekali! Tidak ada standard untuk susu Jin! Saya rasa seperti minum air gula!
Tidak mengapa, tetapi makanannya perlahan dan semua yang lain sedap .🏻
Teh susu gelembung adalah yang terbaik, tidak terlalu manis dan sangat lazat. Persekitaran yang bagus.
Pilihan makanan yang hebat dan lazat.Bos yang paling penting adalah super kacak, dan orang baik!
Avarage, siri mutiara kecewa.
Pencuci mulut memang sedap 👍🏼
Persekitarannya sangat selesa, dan makanannya tidak buruk.
Satu-satunya kafe di sekinchan yang kelihatan moden
Saya suka tempat ini kerana semua hidangan di kafe ini bagus
Kafe Hipster sebagai pengganti kafe berjenama bandar yang biasa.
Kakitangan yang ramah, makanan baik-baik saja tetapi minumannya tidak energik
Kedai yang sangat bagus, pemiliknya mengusahakannya dengan sangat berhati-hati
Teh susu sedap. Anda harus mencuba pasta cumi mereka, lazat!
Suasana yang bagus tetapi rata-rata rasa makanan
Ambien yang baik. Kualiti makanan boleh menjadi lebih baik
Persekitarannya sejuk dan perkara-perkara yang lazat.
Perkara yang lazat, bos, bos wanita sangat baik
Persekitarannya bagus. Perkhidmatan yang baik.
Tidak akan melawat masa depan. kecewa
Melayan adalah perlahan
Di mana isyarat tidak begitu baik?
Bagus dan bersih
Persekitaran yang baik
Bukan buruk lol
Baik
Sedap