user
Kim Hock Premier Food Court 金福大食坊
No. 67, 1st Floor, Pusat Tanahwang, Jalan Dr. Wong Soon Kai, 96000 Sibu, Sarawak, Malaysia
Penampilan
Kim Hock Premier Food Court 金福大食坊
Komen
Ni
Ulasan №1

Banyak makanan, harga berpatutan, banyak gerai, bersih dan banyak tempat duduk

Da
Ulasan №2

Saya makan. Ok. Happy.Order air. Habis makanan pun belum sampai. Bila saya tunggu balance 10 minit saya tunggu. Hingga saya tanya kaunter lain. Dia kata lupa. Adakah ini cara utk kaut untuk pelanggan lupa u ambil balance. Walau rm0.30. Pasal service jangan main2. Mesti take order betul. Bagi cara betul. Kenapa saya harus tunggu balance.... Selepas makanan habis. Kena kerja betul2. Sedangkan ctomer tiada sangat. Saya saja. Org lain dah makan. Saya nak buat aduan awan di kpdnkk. Mungkin saya tak rcomend org makan juga kalau sikap masih ini macam

Mr
Ulasan №3

Pelbagai jenis juadah ada disini..masakan iban, cina, melayu dan western..semuanya ada🤩

Jo
Ulasan №4

Keadaan dalam premis selesa dan bersih utk pelanggan cuma harga barang asas mahal dan perlu buat semakan harga seminggu 2 kali utk tarik pelanggan.tq

Ev
Ulasan №5

Tempat yang bagus dan layanan pun bagus

Ko
Ulasan №6

Kim hock premier food court tidak jauh dari pusat bandar sibu. Pelbagai menu menu pilihan serta miniuman yang sedap serta kurang manis. Tempat ini menyedia kan baby chair untuk kanak kanak. Persekitaran kebersihan dijaga dengan bagus oleh pihak restoran dan mempunyai ruang yang selesa. Restoran menyediakan set untuk sarapan pagi, makan tengah hari serta makan malam

Ar
Ulasan №7

Kurang Pelangan

Et
Ulasan №8

Sedap

En
Ulasan №9

Sedap

He
Ulasan №10

👍

Vi
Ulasan №11

Sebilangan makanan benar-benar mengecewakan, beg pasir? 😐 Mantou, bukan? Walaupun ais kacang merah adalah mangkuk besar, rasanya sangat ringan dan tidak susu, ABC tidak apa-apa. Rojak memang begitu, stik ayamnya masih murah dan enak, dan burrito daging lembu cukup bagus, tetapi secara keseluruhan agak mengecewakan. Ketika saya ke sana, beberapa makanan istimewa hujung minggu tidak tersedia 😴#Hati-hati: Gambar-gambar itu hanya untuk rujukan🤣Beberapa benar-benar kelihatan baik, sebenarnya, uh😏

Ku
Ulasan №12

Mahkamah makanan baru dibuka. Banyak makanan untuk dipilih. Adakah tempat yang bagus untuk makanan Sibu. Bersih, pengudaraan adalah baik, dan pencahayaan yang cerah.Mereka menggunakan 300ml kaca untuk semua minuman .. termasuk kopi .. Baik oh! 😁

No
Ulasan №13

Kali pertama di sini. Banyak pilihan. Mencuba beberapa gerai dan tidak seperti yang diharapkan. Akan meninjau lebih banyak masa lain di gerai-gerai lain

Ke
Ulasan №14

Memiliki masa yang dahsyat di sini, mungkin saya kali terakhir untuk melawat sini.Telah berada di sini selama sekitar 5 kali, tetapi setiap kali saya datang, pekerja tidak serius dalam kerja, bahkan malas untuk datang dan memesan minuman untuk anda. Selain itu, apabila saya berkunjung ke sana sekitar jam 10 malam, beberapa pekerja mula menjerit dan mengejar satu sama lain, keadaan yang dahsyat dan perkhidmatan pelanggan seperti ini.Lebih-lebih lagi, makanan memerlukan lebih banyak usaha untuk memperbaiki, kerana harganya tidak murah berbanding dengan orang lain di mahkamah makanan.

Be
Ulasan №15

Terdapat banyak gerai makanan gaya penjaja di mahkamah makanan yang baik dan bersih ini. Saya mempunyai kong pia dengan daging mince, kampua dengan sos cili, rojak dan lain-lain. Semua lezat. Harga juga berpatutan.

Wi
Ulasan №16

Terdapat banyak pilihan makanan, rojak lazat. Roti canai juga baik ~ akan datang lagi ~

He
Ulasan №17

Larut malam Bak Kut Teh betulkan

Ke
Ulasan №18

Kami berada di sini sekitar jam 10 malam tetapi hampir semuanya sudah habis dijual. Hanya salah satu kedai yang lebih besar masih terbuka dan hanya kampua sahaja.Harga dan rasa baik-baik saja. Walau bagaimanapun, agak kecewa bahawa semuanya ditutup.Penduduk tempatan berkata bahawa chi chao di sini bukan yang terbaik, tetapi saya tidak mencuba secara peribadi.

Wa
Ulasan №19

Banyak pilihan makanan Cina dan Melayu tempatan, saya suka laksa dan tomyam mi di sini.

Cr
Ulasan №20

Perlu membayar terlebih dahulu sebelum makan not tidak sepenuhnya perkhidmatan diri 👍 selepas pesanan di gerai, mereka akan menghantar ke mejaajer anda baik dan ramah 👍Kolo saya bagus.Bintangor rojak sangat lazat. Lupa untuk mengambil foto rojak, sudah selesai makan. Haha

ON
Ulasan №21

Lazat, bintang atau rojak😋 Bak Kut Teh + Nasi Babi Panggang

Se
Ulasan №22

Kedai besar, bersih

Si
Ulasan №23

Banyak pilihan makanan di sini

Fi
Ulasan №24

Kami telah mencuba beberapa item / gerai di sini, jadi anda tidak perlu memerintahkan mereka lagi, segala-galanya pada dasarnya dahsyat. Bak kut teh, goreng Mee Hoon, kampua, mi daging sapi, kue wortel, rojak. Satu perkataan untuk semua-dahsyat. Ia adalah keajaiban keseluruhan pusat masih beroperasi.

Da
Ulasan №25

Bahawa mee Kolo adalah bagus 👍

ja
Ulasan №26

Ok,for dinner..

Mo
Ulasan №27

Banyak pilihan yang ada dan kebersihannya lumayan. Untuk aspek kualiti makanan, ia bergantung kepada setiap penjual tetapi secara keseluruhannya agak baik.

Ja
Ulasan №28

Medan selera luas, dan mendapat pelbagai pilihan makanan. Tetapi satu perkara yang saya tidak suka ialah, gerai goreng akan ditutup setelah waktu yang ditentukan untuk menyiapkan nasi ekonomi

jo
Ulasan №29

Saya suka membawa keluarga saya ke sini. Mereka mendapat banyak pilihan makanan. Anda boleh menikmati Laksa, Bak Kut Teh, sarapan Amerika atau negara, burger daging babi buatan tangan, dim sum, stik, nasi goreng nanas atau sosis dan kek beras wortel. Semuanya sedap.Datang dan selamat mencuba!

Ni
Ulasan №30

Mahkamah makanan yang cukup baik dengan harga yang berpatutan.

Na
Ulasan №31

Keseronokan & pelbagai jenis makanan disediakan

枭曉
Ulasan №32

Wang akan salah, harap ada peningkatan

Ch
Ulasan №33

Lokasi sangat baik

Vo
Ulasan №34

Banyak pilihan walaupun pada waktu malam. Harga yang berpatutan. Sedap untuk boot

An
Ulasan №35

Banyak makanan ringan

Ca
Ulasan №36

Waspada terhadap pelanggan yang baru tiba di tempat tersebut. Jangan buat mereka menunggu terlalu lama untuk memesan minuman. Perlu memperbaiki perkhidmatan pelayan dan pelayan. Secara keseluruhan, terdapat banyak pilihan untuk makanan yang baik.

Da
Ulasan №37

Hanya perhatikan bahawa minuman adalah saiz besar dan kakitangan tidak mengingatkan tentang perkara ini ..

子曰
Ulasan №38

Ia tidak mudah untuk masuk dan keluar dari kenderaan semasa jam sibuk. Tempat letak kereta tidak mencukupi. Diet yang pelbagai.

An
Ulasan №39

Sebuah restoran makanan yang sangat baru dan sudah cukup ramai. Banyak pilihan makanan untuk dipilih. Saya tidak mendapat peluang untuk mencuba segala-galanya untuk mengulas mengenai kualiti. Setakat ini sangat baik. Tempatnya mempunyai pengudaraan yang baik, bersih dan luas.

Ha
Ulasan №40

Tempat yang baik

pa
Ulasan №41

Harga dan kualiti makanan baik dan berpatutan

Ca
Ulasan №42

Makanan tidak terlalu teruk. Banyak pilihan.

Ch
Ulasan №43

Pengangkutan yang mudah, ruang untuk perjalanan ke mahkamah makanan.

Ru
Ulasan №44

Tidak banyak yang dapat saya katakan nampaknya masih menginginkan

Aa
Ulasan №45

Makanannya ok, tetapi kekurangan tenaga

dr
Ulasan №46

Semuanya bagus. Makanan minuman minuman perkhidmatan TETAPI jika anda mempunyai anak kecil mereka akan mengalami kesulitan menikmati makanan dan minuman sebagai meja terlalu tinggi.

li
Ulasan №47

3 mata diberikan kerana ia tidak memberikan sup untuk makanan ekonomi, dan bahannya diberikan sedikit ulasan buruk! Minum air tidak sedap! Gerai lain tidak diketahui

Jo
Ulasan №48

Terdapat banyak jenis makanan, tetapi mereka tidak sesuai dengan selera saya. Ini patut dicuba dengan laksa, Bak Kut Teh dan dim sum bergaya Hong Kong.

Ig
Ulasan №49

Rumah mi lembu di bahagian tengah (di sebelah minuman) jenis menghisap pada pengurusan masa dan kami menunggu sekitar 20 minitLaksa mempunyai masa penyiaran yang pendek tetapi rasa itu hanya di bawah purata

Jo
Ulasan №50

Mempunyai semua jenis makanan yang ada. Hanya kemunduran masa petang, kebanyakan jenis makanan dijual. Oleh itu, tidak dapat menikmati apa yang sebenarnya anda nikmati.

龍介
Ulasan №51

Perkhidmatan yang buruk, kelajuan perlahan, banyak masalah.

Ma
Ulasan №52

Makanan dan harga adalah ok. Mendapat pelbagai jenis makanan boleh didapati di sini.

儿云
Ulasan №53

Kakitangan mempunyai sikap buruk dan hanya bercakap dengan rakan sekerja dan tidak bimbang tentang para tetamu. . Ia benar-benar tidak sopan untuk bercakap.

夏尾
Ulasan №54

Sedikit mahal, makanan tidak istimewa

Su
Ulasan №55

Tempat yang baik untuk dikunjungi terutamanya untuk makan malam lewat malam, pelbagai pilihan makanan yang ada, kecuali pekerja / pelayan / pelayan bergerak terlalu banyak, menjadikan keseluruhan pengalaman sedikit sibuk. Makanannya murah dan tidak rasanya agak baik. Walau bagaimanapun, sesuai dengan harga.

Ti
Ulasan №56

Saya makan semangkuk salad kentang di sana, tetapi makanannya diracuni. Ternyata kubis busuk, tetapi digunakan untuk membuat salad, yang menyebabkan keracunan makanan.

St
Ulasan №57

Lebih pelbagai .. bukan sahaja makanan tempatan

Hi
Ulasan №58

Setiap kali anda membersihkan desktop anda, anda mempunyai masalah pembersihan

UJ
Ulasan №59

Pelbagai pilihan. Saya suka nasi goreng nanas.

Je
Ulasan №60

Mahkamah ini ... mempunyai 3 gerai makanan yang menjual kampua. 3 WHOLE STALLS.

de
Ulasan №61

Sebenarnya saya ingin memberikan 5 bintang .. tetapi pelayan anda, pelayan tomboy adalah perkhidmatan yang sangat buruk .. dia memarahi pelanggan

美女
Ulasan №62

Tempat yang bagus untuk berkumpul, saya akan memberi lima ⭐

Er
Ulasan №63

Perkhidmatannya terlalu teruk, tetapi bengnya bagus

St
Ulasan №64

Para kakitangan di sana pasti memerlukan latihan yang lebih banyak, itu adalah kekacauan besar dengan banyak kes pesanan lewat dan pesanan yang salah.

Da
Ulasan №65

Jika anda lapar tidak datang ke sini ... anda akan marah dari menunggu ... percayalah saya

Mi
Ulasan №66

Perkhidmatan makanan yang lazat n baik

林雨
Ulasan №67

Bandaraya log terbesar di Sibu

Je
Ulasan №68

Mahkamah makanan besar dengan banyak pilihan.

ฅʕ
Ulasan №69

Tempat yang bagus untuk mengisi perut anda ...

Mo
Ulasan №70

Kampua tidak sebaik sudut Thompson

sh
Ulasan №71

Lot dari gerai yang berbeza untuk dipilih

Yu
Ulasan №72

Baik

Hi
Ulasan №73

Ruang tempatan adalah OK, tetapi perkhidmatannya agak teruk.

Ch
Ulasan №74

Setakat ini baik

W
Ulasan №75

Pilih lagi

Vi
Ulasan №76

Makanan Melayu mahal

Sa
Ulasan №77

Medan selera yang bagus.

鄭林
Ulasan №78

Kepelbagaian tempatan

eu
Ulasan №79

Banyak makanan untuk dipilih

Al
Ulasan №80

Okey

Le
Ulasan №81

Perkara yang baik, lebih banyak perkara untuk dimakan

Al
Ulasan №82

Banyak makanan sedap di sini!

Ed
Ulasan №83

Lambat tetapi secara keseluruhan terdapat banyak makanan

Bi
Ulasan №84

Pada dasarnya kebersihan adalah jenaka kepada mereka ...

Te
Ulasan №85

Yi Yan ❗🉑 Pergi

Er
Ulasan №86

Nice..lot pilihan

Ki
Ulasan №87

Perkara yang baik, tidak baik

Ta
Ulasan №88

Makanan lambat dan tidak baik.

cl
Ulasan №89

Beberapa gerai berhampiran hanya beberapa gerai yang dibuka

en
Ulasan №90

Lumpur

ar
Ulasan №91

Harga makanan gooddd adalah gooddd

Zh
Ulasan №92

Pengalaman terburuk yang pernah ada

Hi
Ulasan №93

Perkhidmatannya sangat buruk

In
Ulasan №94

Ulasan buruk

TI
Ulasan №95

Tidak cukup baik

Jo
Ulasan №96

Makanan tidak memuaskan

Qi
Ulasan №97

Perkhidmatan yang buruk terlalu buruk

Ek
Ulasan №98

Bagus

Ch
Ulasan №99

Bagus

许也
Ulasan №100

Mie sangat masin

Maklumat
62 Gambar
100 Komen
3.4 Penarafan
  • Alamat:No. 67, 1st Floor, Pusat Tanahwang, Jalan Dr. Wong Soon Kai, 96000 Sibu, Sarawak, Malaysia
  • Telefon:+60 10-409 1168
Kategori
  • Medan Selera
Organisasi yang serupa